volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/10/2007 @ 11:34 meral | niemand ervaring??? is zit namelijk met de zelfde vraagjes ![]() meral |
| 18/10/2007 @ 12:00 Marleen | Ik heb altijd begrepen dat het voor een man makkelijker is dan voor een vrouw (voor een vrouw zou het een echte operatie zijn??) Ik ken dus ook alleen verhalen van de andere kant. Verhalen dat de sterilisatie pas werkt nadat een man 10x klaargekomen is omdat er nog zaad in die zaadleider zit. Een oud-collega vond 7x wel genoeg. Bleek zijn vrouw toch nog zwanger geraakt te zijn...... Niet helemaal gepland |
| 22/10/2007 @ 18:24 | Hey Wendy, Neen das helemaal niet onbeleefd: ik ben 30 jaar,binnenkort 31 en woon in Belgie.Mijn gyneacologe was er in principe ook niet voor te vinden,had bezwaren om mijn jonge leeftijd,bovendien willen vrouwen na een scheiding met hun nieuwe partner dikwijls nog een baby(dat is bij mij nu niet het geval maar als het zo zou zijn:jamais de ma vie),dan heb je nog de dood van een kind of kanker,waardoor koppels besluiten om een kindje te nemenof het te laten genezen dmv beenmerg.Maar over die dingen heb ik samen met mijn man langdurig nagedacht en je wordt een beetje "gescreend" omdat het echt wel een belangrijke beslissing is.Vermits ik vroeger vruchtbaarheidsproblemen had,ben ik al dankbaar voor mijn dochtertje want dat hadden we nooit kunnen inbeelden,mijn zoontje is een cadeau>wat wilt een mens nog meer???Bovendien is hij een huilbaby,zodus kan ik écht geen 3 kindjes aan,ik heb een job en mijn man heeft een héél drukke job,allemaal punten waar rekening mee werd gehouden.Maar nogmaals:mijn gync.wou dat in principe niet,heb echt heel veel moeten praten en ze vroeg me ook om het niet teveel te vertellen want ze wilt al helemaal geen storm toeloop van patienten die het ook willen omdat ze het wel zou doen,dit is echt wel uitzonderlijk.Anderzijds begrijp ik het wel dat ze zo streng zijn:Mijn schoonbroer was 24 ( en toen al papa van 2 zoontjes) en hij had zich laten "knippen",maar jaren nadien wou hij met zijn vrouw een meisje en het ging niet meer,dus hadden ze spijt... Maar als je zeker van je stuk bent,en je kan uw motivatie argumenteren doen ze dat wel,al moet je wel papieren tekenen voor akkoord en dat je uw bewust bent van gevolgen en eventuele complicaties.Het ziekenhuis wilt zich daarmee indekken tegen eventuele schadeclaims. Groetjes |
07/11/2007 @ 09:18 ![]() | ik ken iemand die dus wel zwanger geraakt is na haar sterilisatie, dus er is altijd een waterkansje denk ik! |
| 13/11/2007 @ 14:50 roosje ![]() | morgen is het zover!!! Dan word ik eindelijk gesteriliseerd! Ik kijk ernaar uit!! |
| 18/01/2008 @ 22:29 | sterilisatie Wendy, Ik heb mij laten steriliseren op 25 jarige leeftijd door Dr Natens van het AZ Diest. Hij heeft dit gedaan zonder enig probleem. Ik heb wel de sterilisatie 2 maand geleden (na 14 jaar) terug laten ongedaan maken. Ik weet wel dat hij nog steeds opereerd en hij heeft ook een kabinet in Aarschot. Groetjes Patricia |
| 21/01/2008 @ 13:50 | hallo ik ben ook gesteriliseerd door DR natens op 30 jarige leeftijd,hij heeft er nooit een probleem van gemaakt is trouwens eenhele goede dokter en heeft nooit commentaar gehad van waarom wil je geen kinderen enz..een aanrader voor iedereen die het wil laten doen :dezelfde dag terug naar huis nooit meer aan iets te moeten denken enz..en na 2 dagen was ik weer de oude!!groetjes!! |
| 03/04/2008 @ 14:15 urmi | ik wil na 11jaar wel een kind maar ben gesteriliseerd hallo allemaal, ik heb 2 dochters 1 van 16 en 1 van 11 ik wil heel erg graag nog 1 kind kan mijn sterillistatie ongedaan gemaakt worden zodat ik toch een kind kan krijgen.. aub ik hoop het zo heel veel groeten |
volgende pagina >

Iemand ervaring sterilisatie???

gepland