Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/04/2008 @ 18:54 bunny ![]() | wat is het hier stiletjes vandaag. Jullie zijn allemaal gaan schoppen of wa ale saluukes allemaal nadia |
| 04/04/2008 @ 14:17 bunny ![]() | nefferti veel sterkte meid hen dit ook al een antalkeren meegemaakt en weet dat dit ni leuk is. leef met je mee nadia |
| 04/04/2008 @ 20:53 manuke ![]() | hey we zijn op de april-topic volop aant klesten maar wil jullie wel effe het nieuws komen brengen dat we toch al een hebben!![]() ik wens iedereen hier nog veel geluk! |
| 08/04/2008 @ 09:16 Antje ![]() | Hallo allemaal! Hoe is het hier? @ Viena: hoe is het bij jou? Al nieuws? groetjes Antje |
| 08/04/2008 @ 15:19 ENGELMAMA ![]() | alweer nieuws van het april groepje, er zijn al 3 ![]() leuk hé en hopelijk volgen er nog meer. |
| 09/04/2008 @ 08:46 bunny ![]() | ik denk dat iedereen nu wel mee op het april topic zit ,want da is hier zo stiletjes. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

NOD maart

En eigenlijk heb ik ook wat schrik. Ik zou toch diep van binnen een beetje teleurgesteld zijn, moest het negatief zijn.
te voelen. Khad toen buikpijn, wat hoofdpijn. Maar dat is nu allemaal voorbij. Kvind wel dat mijn spijsvertering wat anders is. Vandaag moest ik gewoon eens hoesten en daar moest ik vreselijk van wurgen... Toch een klein signaaltje van
? Pfioew, spannend zenne. 
Hou je sterk!