Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/04/2008 @ 18:54 bunny ![]() | wat is het hier stiletjes vandaag. Jullie zijn allemaal gaan schoppen of wa ale saluukes allemaal nadia |
| 03/04/2008 @ 20:29 Viena | Ik wil nog wachten tegen dit weekend. Dan is het 7 dagen na mijn NOD en volgens de apotheker dan het meest betrouwbaar. Dus nog even nagelbijten. En eigenlijk heb ik ook wat schrik. Ik zou toch diep van binnen een beetje teleurgesteld zijn, moest het negatief zijn.Nu is er nog altijd hoop eh. Met een negatief testje spat die hoop uiteen gelijk een zeepbelleke. Ik dacht vorige week nochtans echt de te voelen. Khad toen buikpijn, wat hoofdpijn. Maar dat is nu allemaal voorbij. Kvind wel dat mijn spijsvertering wat anders is. Vandaag moest ik gewoon eens hoesten en daar moest ik vreselijk van wurgen... Toch een klein signaaltje van ? Pfioew, spannend zenne. ![]() Groetjes |
| 04/04/2008 @ 08:14 Viena | Wel Laura, het is nogal ingewikkeld. Het is onze eerste ronde en dat is ongeveer zo verlopen: donderdag 28 februari: begin van bruinverlies (sorry voor het vieze woord) zondag 02 maart: echt bloedverlies (volgens de apo telt dit als dag 1) donderdag 06 maart: verwijdering staafje bij de gyne donderdag 20 maart: hevige steek rechtsonder mijn buikie waarvan ik dacht mijn sprongetje te voelen. Sindsdien geregeld buikpijn, dus ik dacht: hier komen de . Niet dus...Dus ofwel ligt mijn cyclus volledig overhoop en moet ik wachten tot hij terug op zijn plooi valt. Ofwel ben ik echt wel ...Ik ga dit weekend dus testen. Als het negatief is, neem ik maandag contact op met de gyne want dan is maandag de 37ste dag. Pfff, spannend zenne... Groetjes |
| 04/04/2008 @ 09:03 Viena | Oesje, mis mis. het was donderdag 13 maart dat ik DACHT mijn sprongetje te hebben gevoeld. Maar het kunnen ook gewoon klachten geweest zijn door een verwarde cyclus eh. Amaiamai, dat is toch een vree spel zenne. Maar ja, geduld is een mooie deugd eh (allez dat zeggen ze toch!) ![]() |
| 04/04/2008 @ 14:17 bunny ![]() | nefferti veel sterkte meid hen dit ook al een antalkeren meegemaakt en weet dat dit ni leuk is. leef met je mee nadia |
| 04/04/2008 @ 20:53 manuke ![]() | hey we zijn op de april-topic volop aant klesten maar wil jullie wel effe het nieuws komen brengen dat we toch al een hebben!![]() ik wens iedereen hier nog veel geluk! |
| 08/04/2008 @ 09:16 Antje ![]() | Hallo allemaal! Hoe is het hier? @ Viena: hoe is het bij jou? Al nieuws? groetjes Antje |
| 08/04/2008 @ 15:19 ENGELMAMA ![]() | alweer nieuws van het april groepje, er zijn al 3 ![]() leuk hé en hopelijk volgen er nog meer. |
| 09/04/2008 @ 08:46 bunny ![]() | ik denk dat iedereen nu wel mee op het april topic zit ,want da is hier zo stiletjes. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

NOD maart

En eigenlijk heb ik ook wat schrik. Ik zou toch diep van binnen een beetje teleurgesteld zijn, moest het negatief zijn.
te voelen. Khad toen buikpijn, wat hoofdpijn. Maar dat is nu allemaal voorbij. Kvind wel dat mijn spijsvertering wat anders is. Vandaag moest ik gewoon eens hoesten en daar moest ik vreselijk van wurgen... Toch een klein signaaltje van
? Pfioew, spannend zenne. 
Hou je sterk!