< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Wanner ben je er klaar voor ????

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Wanner ben je er klaar voor ????
24/03/2008 @ 14:12

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

Oké sorry dan Els en FLeurke, ik weet niet meer wie dat wie is.

groetjes

lieveke

Link naar deze reactie
24/03/2008 @ 14:28
Els

Tja, ik ben dus gewoon 'Els', das ook m'n echte naam... ik ben net zwanger van m'n eerste kindje.
Verwarrend hé, al die namen

Link naar deze reactie
24/03/2008 @ 20:53
liselotje

kom me toch nog maar eens melden hier en Zepke een hele dikke proficiat wensen helemaal geweldig!!!

Els voor jou ook een hele dikke proficiat

Isa een hele fijne vakantie en heb net na je foto`s gekeken wat een grote kunl word het al he...geweldig

Petitje ik was pas ook weer eens op jou site..jou kruimel doet het ook heel goed he...super

Lieveke en al lekker rond wat gaat de tijd hard he ik merk het nu aan mezelf ben heel benieuwd wat je gaat krijgen

Fleur en Rien de lieve groetjes van me als jullie dit lezen en een dikke knuffel voor jullie kindjes

En nu met mij zal er natuurlijk even over moeten vertellen he..
Het gaat echt super ben echt helemaal aan het genieten ben bijna 17 weekjes en de tijd gaat zo snel...ben inmiddels ook al 7 kilo bij en al aardig rond de kindjes doen het ook heel goed daarbinnen de nekplooimeting was goed en 15 April hebben we de 20weken echo en dan horen we hopelijk ook wat het word maar als ze maar gezond zijn is het allerbelangrijkste
Ben wel al met ongeveer 14 weekjes met de ziekenkaart omdat het werk (schoonmaak) toch te zwaar was en de kleintjes eronder leden omdat ik en heel veel steekjes had en mijn buikje niet hard genoeg groeide..en nu gaat t super we zijn hier thuis ook flink aan het verbouwen op de bovenverdieping dus alle energie gaat momenteel daarheen..maar donderdag komt de grindvloer en dat duurt 3 dagen dat leggen en dan is het klaar dan kan ik de babykamer gaan inrichten..

Sorry dat ik hier niet meer veel ben maar ik zit eigenlijk helemaal niet veel meer op het net en schrijven doe ik ook nergens meer maar ben wel nog steeds dagelijks aan het meelezen dus heb niets gemist

Zo hoop nu dat ik alles weer verteld hebt als jullie nog meer willen roep maar dan kom ik weer reageren goed

Ook een hele dikke knuf voor jullie en de kleintjes hou jullie goed en tot de volgende keer weer goed...

liefs liselotje en de spruitjes

Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 11:06

Hoi,

Lotje* Leuk je nog eens te horen, en blij te lezen dat je het hier volgt, als je af en toe eens iets laat weten zoals nu hoe het met je gaat en met je kleintjes vinden wij dat oké hoor.
SUper, 2 van die kleine wezentjes in je buik, weet jij trouwens welk geslacht het gaat zijn?
Hier zal je idd moeten wachten tot in de zomer hé.
Serieuze verbouwingen amai, maar ja er komen ook twee nieuwe bewoners hé.
Hier gaat alles goed, behalve dat ik heel erg last heb van mijn maag als sinds vorige week en tgaat nog altijd met ups en downs. Echt niet leuk.
En een rond buikje dat mag wel al hé nu.

Els* Nogmaals welkom dan en proficiat, ik ben trouwens ook een naamgenoot.

Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 11:07

Hoi,

Lotje* Leuk je nog eens te horen, en blij te lezen dat je het hier volgt, als je af en toe eens iets laat weten zoals nu hoe het met je gaat en met je kleintjes vinden wij dat oké hoor.
SUper, 2 van die kleine wezentjes in je buik, weet jij trouwens welk geslacht het gaat zijn?
Hier zal je idd moeten wachten tot in de zomer hé.
Serieuze verbouwingen amai, maar ja er komen ook twee nieuwe bewoners hé.
Hier gaat alles goed, behalve dat ik heel erg last heb van mijn maag als sinds vorige week en tgaat nog altijd met ups en downs. Echt niet leuk.
En een rond buikje dat mag wel al hé nu.

Els* Nogmaals welkom dan en proficiat, ik ben trouwens ook een naamgenoot.

Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 11:14

Sorry ben hier nog een keer.
ER washier vanalle aan het verkeerdlopen zenne.

Isa* Idd Lennert is ook al een flinke jongen hé, hoop idd dat je beter weer hebt gehad op vakantie!!!

Zepke* Wanneer ging jij precies naar Disneyland? Veel plezier in ieder geval. Ga je nu met 2 alé 3 eigenlijk of 4?

Petitje* Denis die groeit ook goed door hé, die kleintjes veranderen toch veel het eerste jaar hé.

Alé kga hier nog wat keukenkasten uitkuisen, heb al de diepvries gedaan.

groetjes en knuffel

lieveke

Link naar deze reactie
26/03/2008 @ 12:33
petitje

Online Status Stuur bericht
Hallo ben er nog eens geraakt.
Hier gaat alles goed, deniske begint steeds beter te kruipen, je moet hem wel erg stimuleren.
En hij wil nu thuis ook wat FP eten, wel potjes, vers lukt niet.
Soep heeft ie heel graag dus sta ik elk we voor hem te koken.
En groentjes echt alles.
Wel wil hij absoluut niet verschoond en omgekleed worden, blijft echt niet liggen op t kussen, is een hele strijd met veel gebrul en traantjes tot gevolg en ik doe er 3x zo lang over, echt niet te doen, hoop dat dat rap over is.
De klokken zijn weer geweest, deniske is goed bedacht, wij hadden wat speelgoed en kleerjtes gekocht en de papa kon t za niet laten om nog wat bumba spul uit de plopsawinkel mee te brengen... en dan nog bij oma en de peter... t leek wel sinterklaas.

Lieveke, hoe voel je je? Al wat beter?
O al een lijstje aan t zien. Heb je al eens gedacht om dat te doen gelijk wij dat gedaan hebben? Gewoon zelf een site ( je vind verschillende gratis sites hoor) en daar je lijstje opzetten?
Of je kan misschien iedereen een mail doen met je lijstje ... en dat ze dan kunnen bellen naar de winkel en overschrijven? T lijkt me voor jullie toch veel handiger dat ze wel van de lijst kopen ipv je 100ste rammelaar?
Hoe vond Lukas het eitjes rapen?
haha ben jij ook een Els? Ik dacht echt dat je Lieve hete!hmmm
wil je t geslacht niet weten of blijft t gewoon geheim?

Els welkom, er was wat verwaring, maar je bent blijkbaar zwanger van je eerste? Voor wanneer is t?

isa, veel plezier in italie?

Fleur, haha niet snel nog een ? ik moet er ook nog niet aan denken hoor. Hoe gaat t met je kleine meid?

Lotje, ja ja we proberen de site een beetje up to date te houden, veel werk, maar wel leuk, zekers voor later.
Ik ben echt superblij voor je dat het zo goe met je gaat.
Al bijna 20 weken wat gaat het toch snel zeg dan ben je al op de helft.
ja kan me voorstellen dat de schoonmaak nu niet meer zo wil lukken.
Krijg je je dagen wel een beetje om meid?
O jullie zijn lekker bezig aan de kinderkamer? Wordt er eentje of 2?
Ja kom maar regelmatig vertellen je ziet we denken nog aan je.

Zephke, hoe gaat t bij jou? al naar disney? En hoe was enids pasen?

Link naar deze reactie
26/03/2008 @ 13:50

Hoi

Petitje* Mooie foto's hé, en al zo een goede kruiper.
En een flinke eter, enkel het verschonen enzo is moeilijk, maar normaal is dat een periode, Lukas heeft dat ook gehad, wel niet leuk hé. En eten, ne keer dat ze meer smaken kunnen onderscheiden, zoals vanaf een jaar en later zou het kunnen dat het eten wat moeilijker gaat, hier was dat ook het geval.
DE lijst, ja ik weet het nog niet zenne, de wintercollectie komt pas binnen half juni en voor de kindjes ouder dan 2 jaar begin juli, dus dat is nimt, ik denk dat ik toch meer winterkleren zal vragen dan zomer, want tis dan al zomer en de eerste pakjes die kan ik nog gebruiken hé.
het geslacht blijft voorlopig voor jullie een geheimpje, je zal nog even geduld moeten hebben vrees ik.

Hoe hebben jullie dat dan gedaan met een lijst, zelf één gemaakt, hoe bedoel je? Vanuit een winkel?
JA het schijnt dat je voor een tweede kindjes sowieso wel wat minder krijgt ook, dus ja, tis moeilijk.

lieveke

Link naar deze reactie
26/03/2008 @ 15:03
petitje

lieveke,
ik zat ook beetje met t probleem dat velen veraf wonen en ik ze niet naar de winkel hier in de buurt zag lopen... en al veel anti-lijst en dan die NL die dat niet kennen..
En zo is deniske zijn site ontstaan, daar stond vanaf half augustus de geboortelijst die we in een winkel gelegd hadden op.
Zo kon iedereen zien wat we wilden hebben , wat nog beschikbaar was en hoeveel t koste.
Zo hebben we de meeste kado's gekregen. Ze belden gewoon naar die winkle wat ze wouden, en storten aan de winkel tjuiste bedrag en wij gingen dat halen in de winkel.
En de verwijzing naar de site stond op t geboortekaartje.
Ik wil maar zeggen, er zijn heel veel mogelijkheden om gratis babysites te maken, al voor de geboorte. maak er eentje, zet daar ergens je lijst (gewoon een overzicht) en de gegevens van de winkel.
Weet niet hoe ik dat anders uit moet leggen...
met kleertjes heb ik geen ervaring dat hadden we er niet op staan.

O je gaat t geheim houden! Ik denk niet dat ik t nog zou kunnen.
Hoop ook da dit een fase is van dat aankleden. En dat straks stukjes fruit beter gaat gaan. Als t zo ne goede eter wordt als de papa geen probeleem, als ie gelijk de mama wordt...
Goh ik kan dat dus niet begrijpen dat mensen voor een 2de minder kado doen dan bij een eerste! Zou nooit in me opkomen.
Tja vermtis wij er nog echt niet uitzijn of er nog een beebje komt, verkoop ik nu alles wat ik kwijt kan, nu kan je er nog wat voor krijgen. Hm en ik koop ook iets te graag om t erg te vinden eventueel later opnieuw te moeten beginnen

groetjes

Link naar deze reactie
26/03/2008 @ 20:41
Els

@ petitje: zou voor midden november zijn, maar precies weet ik het nog niet (de huisarts kon enkel schatten op basis van m'n hormoonwaarden). 3 april mag ik naar de gyne, dus dan zal ik meer zekerheid hebben.
Kan trouwens niet wachten tot het zover is... Ben zo bang dat er wat mis is hé, dat het vruchtje dood zal zijn ofzo... Pfff, eerst ben je bang dat het zwanger worden niet zal lukken, dan heb ik het geluk dat dat meteen wel lukt en dan kan ik nog niet genieten... (En voel mee hierdoor best schuldig tegenover al de anderen bij wie de natuur niet zo goed z'n best doet...)

Link naar deze reactie
29/03/2008 @ 10:24

Hoi,

Els* proficat in ieder geval hé!!

Petitje* Ik zal nog zien hoe we het gaan doen,mss dat ik dinsdag nog eens ga kijken in de zomercollectie, wat er nog van over blijft, om evt enkele dingetjes op een lijst te zetten voor deze zomer en evt iets voor volgende zomer.

Gisteren zijn we naar de chinees geweest om 06 en Lukas was heel flink, had wat meegegeten, rijst, kip en chinese garnalen, daarna thuis een grote fles melke op, tegen dat hij een uurt in zijn bedje lag, rond 21u20 ongeveer, hoorde ik hem zachtjeswenen, mijn man gaan kijken. Hij roepen naar benenden, ik schrokme dood.
Hij was aan het overgeven, alles moest eruit. Gans bed en pyjama onder.Zo heb je direct wel een beetje was amai.
Maar dan heeft hij nog tot 22u en door af entoe wat slijmen opgegeven en sereuze braakneigingen gehad, dat venteke. Maar toen we gingen slapen, hij was compleet uitgeteld heeft hij toch zonder problemen in zijn bed gaan liggen en doorgeslapen.
Nu zit hij er ook in, lang geleden dat hij in de voormiddag geslapen heeft. Hij is zo moe vangisteren.

Ook nog naar ikea geweest, superdruk was het daar, gerief gekocht voor bed van Lukas en doopsuikers.
BEd zelf nog niet, want dan moeten we met een andere auto gaan, wel eens speelmat enzo.

Fijn weekend

Link naar deze reactie
29/03/2008 @ 21:34
Zepke

Online Status
Hallo allemaal!
Ik ben terug van Disneyland sinds donderdagavond maar ik heb het zo druk gehad dat ik nu pas langs kan komen! Twee dagen ertussenuit en daarna moet je twee keer zo hard werken om alles in te halen. Bah!
Disneyland was heel leuk! Maar we zijn niet kunnen gaan zitten in die wilde dingen want daar stond overal op dat zwangere vrouwen daar niet in mochten. We vonden dat geen ramp en hebben op ons gemak genoten! We zijn uiteindelijk met 2 (allé 3, hihi) geweest.
Lieveke, wij gaan ook een zandbak plaatsen in onze tuin Vroeger hebben mijn zussen en ik ons daar ook enorm mee geamuseerd dus Enidje zal dat zeker ook leuk vinden! Wat zielig voor Lukas dat hij zo overgegeven heeft! Ocharme 't venteke! En je kan dan niets doen om hem te helpen, hé? Wreed frustrerend! Enid heeft de nacht voor we naar Disneyland vertrokken de hele tijd gehuild en we wisten maar niet waaraan het lag maar ze leek pijn te hebben. Van 5u tot 7u heeft ze dan toch geslapen en toen ze op was zag ik dat haar oortje vol etter hing. Ze moet waarschijnlijk oorpijn gehad hebben. Wat erg dat je nu al zoveel last hebt van je maag! Hopelijk verbetert het snel!
Isabel, veel plezier in Italië! Hopelijk heb je goed weer!
Liselotje, dank je voor de felicitaties Ik ben blij dat het zo goed gaat met je! Ja, schoonmaak lijkt me ook wat te zwaar voor een zwangere vrouw! Altijd in beweging. Spannend, hé, dat je binnenkort weet welk geslacht je kindjes gaan hebben!! Ga je het geheim houden?
Petitje, dat is echt goed dat Denis zo flink eet! Ja, de periode dat ze wat beweeglijker worden is lastig bij het verschonen en aankleden, hé? Ik vond altijd dat ze het precies lastig vinden dat je hen komt verschonen terwijl ze nog zoveel aan het ontdekken waren en geen tijd hadden om verschoond te worden. Enids pasen was geweldig. Op de één of de andere manier had ze onmiddellijk door dat ze eitjes moest zoeken en in een mandje leggen! Eerst bij ons thuis en dan bij moeke en vake ook nog eens (maar die waren harder verstopt) en ze heeft ze allemaal gevonden! Na haar middagdutje wilde ze ook opnieuw op zoek gaan naar eitjes, en al de hele week worden die eitjes wel een paar keer vermeld. Maar echt lusten doet ze ze niet...

Fleur, te snel terug zwanger zijn is ook niet gemakkelijk denk ik, dus groot gelijk!
Els, ik begrijp hoe je je voelt, hoor! Ik heb dat ook Eerst was ik bang dat we er deze keer wel lang over gingen doen om zwanger te geraken en dan zou het leeftijdsverschil altijd maar groter worden (nu zal het 2j 4m als alles goed verloopt). Nu ben ik altijd maar bang dat het mis gaat lopen en we zoveel tijd hebben verloren om opnieuw te proberen, snap je? Eigenlijk dom, want ik ben 3 en 4 jaar jonger dan mijn zussen en mijn man is 5 jaar ouder dan zijn broer, en toch zijn onze relaties erg goed. Krijg je op 3 april een inwendige echo?

Groetjes,
Zepke

Link naar deze reactie
30/03/2008 @ 11:05
Els

@ Zepke: ik weet niet precies wat er gaat gebeuren bij dat eerste bezoek bij de gyne... (allemaal nog nieuw voor mij). Uitwendige of inwendige echo, heb er eigenlijk niet zo'n idee van... Maakt me ook niet uit, als ik maar wat meer zekerheid krijg over hoever ik nu precies ben en dat alles goed gaat...

Link naar deze reactie
30/03/2008 @ 15:09

Hoi,

ZEpke* Blij dat jullie uitstapje zo goed is verlopen zeg, kan deugd doen hé, maar achteraf wel wat werk ja.
Hoe is het nu met Enid haar oortje?
Wij gaan volgend weeken op weekend, we zijn dan 1 jaar getrouwd en ik heb een verrassing voor mijn man, we gaan naar een B&B in NEderland een soort hoeve, waar er boerderijdieren aanwezig zijn enzo, leuk voor Lukas, mooi natuurpark en evt Beekse Bergen, hopelijk is het goed weer.

Els* Normaal gezien is het eerste onderzoek een inwendige echo om te zien of alles in orde is en om te zien hoeveel kindjes het zijn en of het hartje klopt en ook om te zien hoever je ongeveer bent. Een inwendige omdat het nog te klein is en onder je schaambeen verstopt zit voor een gewone echo.

groetjes

Lieveke

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 14:14
petitje

hoi

Els, o 3 april is niet meer lang he! november klinkt wel nog ver weg, pff dan is mijn ukje al een jaar geweest.

Lieveke, chinees ik ook wel vrij pittig voor zo een kleintje hoor, maar t kan natuurlijk ook toeval geweest zijn dat lukas ging overgeven..
Wij zijn enkel nog ma bij de pizzahut gaan eten met deniske verder niet echt, vind t nog niet echt praktisch...
Wij zijn za nog bij de ikea geweest zo eetstoel halen voor bij de oma.
Waar is dat dat je naartoe gaat in NL?

Zephke, weer terug van disney!
Deniske krijgt ook een zandbak van de zomer, hij is nog wel klein maar volgende zomer al weer groot vind ik.. en zo een babyschommeltje ( zo een opklapbaar ding) en een zwembadje natuurlijk ( of t zou zo slecht weer als vorige zomer moeten zijn.)
wanneer mag jij op controle?
Fijn da enid zo een leuke pasen had en dat ze dat gelijk door had van die eikes! haha

Over hier, hier alles wel oke. Denis heeft van t weekend goed gegeten. Zelfs zelfgemaakte FP, had een halve appel en een halve peer gestoomd en gemixt in de babycook en meneer heeft t allemaal opgegeten.
alleen zijn bambix rijstwafels en de betterfood moet ie ineens niet meer hebben, ge kent dat wel net als je een nieuwe doos begonnen bent.
Vandaag is ie bij de oma, en heb al gehoord dat meneer er weer niks wou eten. Die heeft echt last van op locatie eten.
Verder heeft ie ook wel wat last van t uur vrees ik. Van zaterdag op zondag wou ie al niet slapen, lang mee rondgelopenop de arm, zodra je hem neer legde was t wenen. En zondag van t zelfde, dus 2 nachten bij ons in bed, gevolg ikke nu keimoe.
Morgen naar K&G benieuwd wat ze weer allemaal zeggen.

ben er weer vandoor doei

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 17:36
Rien

Zepke, dikke proficiat met zusje/broertje voor Enid!!!

Lieveke, al aan het aftellen?

Lotje, je klinkt suuuuuper!

Petitje en Zepke, jullie kindjes hebben exact dezelfde letters in hun naam!!!

Hier alles kits! Onze F wordt echt al ene grote jongen, zo leuk om te zien. Ben helemaal verliefd op mijn schatje!
Petitje, zo sjiek dat Deniske al kan kruipen zeg! Onze F die kan nog maar net goed rollen.

Ben weer weg!

Doeeeei
Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 19:28

Hoi,

Rientje* Leuk om ook nog iets van je te lezen, al aant aftellen, wel op onze website(zie profiel) staat normaal een aftelklok onder de beginfoto, en die staat op 98 dagen, dus dat is al korter hé.

Petitje* Twas geen pikant eten hoor de chinees anders zou ik het ook niet geven, maar ja.
Goed dat Denis zelfgemaakte fruitpap eet, succes verder.

Deze morgen een tweedehands buggyboard gekocht, voor 40 euro, een koopje dus. Nog in perfecte staat en niet gebruikt, in de namiddag mijn kilometerke gaan fietsen, nu ben ik eigenlijk aan het puzzelen met Lukas, doet dit sinds een week heel graag en goed!

lieveke

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 12:26

hoi hier,

Zo wij zijn hier bijna klaar om op weekend te vertrekken, zijn zondag 1 jaar getrouwd en we gaan naar een B&B in Nederland, Middelbeers, Noord-Brabant. Hoop op een beetje redelijk weer, khad graag naar de Beekse Bergen geweest.

Fijn weekend!!
lieveke

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 16:40
monique

hallo lieveke,

Je gaat op vakantie naar mijn geboorteplaats mijn ouders wonen er nog steeds en ik zelf woon in oirschot een 7 km verder op.
Ik hoop dat je een fijne vakantie zult hebben.

groetjes monique en de rest

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 09:59

Hoi,

Hier zijn we van gisterenavond terug uit Nederland, redelijk weer gehad, zaterdagvoormiddag in de regen gaan wandelen, Lukas zat droog, zondag was het veel beter. Heel mooi landschap enzo. Appartement was ook heel tof en heel erg ruim.
Lukas heeft paardjes, hondjes, gans enzo eten gegeven, hij had ook de tijd van zijn leven, veel plezier gehad.
Mensen waren heel erg gastvrij en we hadden niets te kor, twas een mooi weekend en een mooie eerste verjaardag om ons huwelijk te vieren.

Monique, wat leuk, we zijn in de rakelhoeve geweest in de huijgevoort, het was er zeer mooi en rustig landschap we hebben er van genoten, dan waren we niet ver van jullie

lieveke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >