< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD maart

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
03/04/2008 @ 18:54
bunny

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
wat is het hier stiletjes vandaag.
Jullie zijn allemaal gaan schoppen of wa
ale saluukes allemaal
nadia

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 19:46
TILLY

Hallo allemaal

Eerst en vooral aan Nefertiti veel sterkte gewenst!! Geef de moed niet op hé meiske. Ik wens dat je vlug terug zwanger moogt worden.

Tweede echo gehad gisteren en die was formidastisch!! Ons babytje was volop aan het bewegen en aan het rond buitelen wat wel grappig was om te zien. Normaal was ik juist 11 weken maar volgens de echo was ik 11 weken en 5 dagen. Ik vermoed gewoon dat het een flink babytje zal worden. Prutske is nu van hoofdje tot poepje 5.4 cm en met beentjes erbij 9.4 cm. Blijkbaar was prutske moe aant worden want het wreef met zijn 2 handjes in zijn oogjes. Op dinsdag 6 mei is de vruchtwaterpunctie gepland. Hopelijk verloopt alles goed..
Groetjes

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 20:29
Viena

Ik wil nog wachten tegen dit weekend. Dan is het 7 dagen na mijn NOD en volgens de apotheker dan het meest betrouwbaar. Dus nog even nagelbijten. En eigenlijk heb ik ook wat schrik. Ik zou toch diep van binnen een beetje teleurgesteld zijn, moest het negatief zijn.
Nu is er nog altijd hoop eh. Met een negatief testje spat die hoop uiteen gelijk een zeepbelleke.

Ik dacht vorige week nochtans echt de te voelen. Khad toen buikpijn, wat hoofdpijn. Maar dat is nu allemaal voorbij. Kvind wel dat mijn spijsvertering wat anders is. Vandaag moest ik gewoon eens hoesten en daar moest ik vreselijk van wurgen... Toch een klein signaaltje van ? Pfioew, spannend zenne.

Groetjes

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 21:37
Laura

Viena ik vind een week na de NOD wel een erg veilige marche van je apotheek hoor. Het is zeker zo dat je niet altijd voor je NOD al voldoende zwangerschapashormoon hebt als je zwanger bent. Na een week heb je natuurlijk wel meer zekerheid. Maar toch: als de wegblijven en de test is negatief zul je altijd in onzekerheid zitten. Ben je zeker van je NOD?

Ik persoonlijk werd juist rustig van het idee: morgen mag ik weer testen. Dan was het negatief en dat is niet leuk, maar dan denk je: als de ms over 3 dagen er nog niet is, mag ik weer testen. Het hielp mij juist de dagen door.

Maar als jij je hier rustig bij voelt dan is dit voor jou de juiste manier! Ik zal duimen!

Cindy, ik denk aan je. Wie weet gaat het wel gewoon goed meid! Ik gun het je van harte.

Nefertiti, mooi dat je er zo over kunt denken. Ik denk dat je nuchterder wordt als je al gezonde kinderen hebt. Met mijn eerste zwangerschap kreeg ik enorme krampen en ik werd echt gek bij het idee het kindje te verliezen. Nu zou ik het ook heel erg en eng vinden, maar ik zou ook eerder zoiets hebben van: dit vruchtje was in de kern niet gezond, dit kindje had geen fijn leven gehad. Sterkte ermee hoor.

[Laatst gewijzigd door Laura - 03/04/2008 @ 21:41] - Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 06:37
nefertiti

Laura, dankjewel.
Vandaag is aecht alle hoop vervlogen, ik vloei als een gek. Had gisteravond echt vreselijke pijn en ben met twee paracetamol mijn bed ingekropen. Ik ga straks even alngs de huisarts en horen of er nog een echo gemaakt moet worden om later te controleren of alles wel weg is.

Viena, mijn duimen draaien nog.

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 08:14
Viena

Wel Laura, het is nogal ingewikkeld. Het is onze eerste ronde en dat is ongeveer zo verlopen:

donderdag 28 februari: begin van bruinverlies (sorry voor het vieze woord)
zondag 02 maart: echt bloedverlies (volgens de apo telt dit als dag 1)
donderdag 06 maart: verwijdering staafje bij de gyne
donderdag 20 maart: hevige steek rechtsonder mijn buikie waarvan ik dacht mijn sprongetje te voelen.
Sindsdien geregeld buikpijn, dus ik dacht: hier komen de . Niet dus...

Dus ofwel ligt mijn cyclus volledig overhoop en moet ik wachten tot hij terug op zijn plooi valt. Ofwel ben ik echt wel ...

Ik ga dit weekend dus testen. Als het negatief is, neem ik maandag contact op met de gyne want dan is maandag de 37ste dag.
Pfff, spannend zenne...

Groetjes

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 08:54
Laura

Wat naar allemaal Nefertiti Hou je sterk!

Viena je hebt pas op 6 maart het staafje laten verwijderen, dus een langere cyclus lijkt me niet zo gek. Ook doordat je nu geen hormoon meer krijgt kun je vreemde klachten krijgen. Je denkt op 20 maart je eitje gevoeld te hebben, dan zou je NOD op 3 april zijn. Als ik dit zo lees zou ik ook wachten tot het weekend met testen. Ik duim hoor!

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 09:03
Viena

Oesje, mis mis. het was donderdag 13 maart dat ik DACHT mijn sprongetje te hebben gevoeld. Maar het kunnen ook gewoon klachten geweest zijn door een verwarde cyclus eh.
Amaiamai, dat is toch een vree spel zenne. Maar ja, geduld is een mooie deugd eh (allez dat zeggen ze toch!)

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 14:17
bunny

nefferti veel sterkte meid hen dit ook al een antalkeren meegemaakt en weet dat dit ni leuk is.
leef met je mee
nadia

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 20:53
manuke

hey we zijn op de april-topic volop aant klesten maar wil jullie wel effe het nieuws komen brengen dat we toch al een hebben!
ik wens iedereen hier nog veel geluk!

Link naar deze reactie
08/04/2008 @ 09:16
Antje

Hallo allemaal! Hoe is het hier?
@ Viena: hoe is het bij jou? Al nieuws?
groetjes Antje

Link naar deze reactie
08/04/2008 @ 15:19
ENGELMAMA

alweer nieuws van het april groepje,

er zijn al 3

leuk hé en hopelijk volgen er nog meer.

Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 08:46
bunny

ik denk dat iedereen nu wel mee op het april topic zit ,want da is hier zo stiletjes.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]