volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/04/2008 @ 12:16 Esther en K3 ![]() | maar schatje.. dat is in belgië........ in nl is een grand voyager bijna 200 euro per maand!!!! ![]() liefs ![]() ![]() ![]() |
05/04/2008 @ 12:19 ![]() | Oh hemel, zat ik nu op een stoel viel ik er gegarandeerd af!!! ![]() Sja, dan zit er maar 1 ding op... verhuizen... ![]() Veel succes met je zoektocht xxx |
| 05/04/2008 @ 15:34 Esther en K3 ![]() | Ik zit nu eens te kijken naar een Toyota Avensis Verso (7-zitter natuurlijk) maar die lijkt zo smal! Weet iemand of in die auto drie zitjes naast elkaar passen??? Liefs ![]() ![]() ![]() |
| 05/04/2008 @ 15:51 jetje ![]() | hoi, wij hebben sinds kort een dacia logan mcv. een echte lowbudget auto met 7 ruime zitplaatsen. meteen gas erin laten leggen (kan alleen bij de zwaarste motor) en dan is het totaal gewicht 1250kilo. met andere woorden ook de belasting is niet zo hoog en voor de verzekering betaal je ook minder dan bij een c8, omdat de nieuwwaarde lager ligt. als je er meer over wilt weten kun je ook eens kijken op http://www.dacialoganmcv.nl succes met je zoektocht. groetjes Bianca |
| 07/04/2008 @ 09:27 Esther en K3 ![]() | Hoi Bren Mijn ventje is ook enorm lang (2.05m) maar 'gelukkig' zijn het bij hem voornamelijk de benen..! Hij zal niet met zijn hoofd tegen het dak zitten, bij hem is meestal het probleem dat de sledes van de stoelen te kort zijn waardoor hij met zijn knieën in zijn nek zit..! De Seat is bij ons afgevallen door een review op autotrader.nl daar werd hij zodanig 'afgezeken' dat wij zoiets hadden van 'die gok gaan we mooi niet nemen'..! De Touran is inderdaad een stuk kleiner dan de C8 en dat sprak heel erg in zijn nadeel.. De Dacia viel af omdat we het (sorry voor de tevreden gebruikers, maar meningen verschillen gelukkig) gewoon een Tupperwarebak zonder inhoud vinden.. De Santa Fé viel af vanwege zijn (wan)prestaties op motorisch gebied.. De Avensis Verso viel af omdat hij net als de Touran een stuk kleiner is en de rest is al besproken..! De C8 stak er echt met kop en schouders bovenuit, voornamelijk door de review op (alweer) autotrader.nl http://autogids.autotrader.nl/autotest.php?id=983& de nadelen zijn voor ons niet onoverkomelijk en de voordelen wegen tonnen!!![]() Liefs ![]() ![]() ![]() |
| 07/04/2008 @ 09:51 Esther en K3 ![]() | Een Fiat Doblo in 7-zits uitvoering..?? Waar kan ik die vinden..? Hij is wel erg klein........Liefs ![]() ![]() ![]() |
| 07/04/2008 @ 11:23 | We hebben sinds kort een NissamPathfinder. Enorm veel ruimte ook als je alle 7 plaatsen gebruikt. Een echte aanrader! |
| 07/04/2008 @ 11:26 Esther en K3 ![]() | *SLIK* mooie auto, maar voor ons echt te prijzig! Zou geen straf zijn om daarin rond te rijden, maar gaat 'm niet worden....... Liefs ![]() ![]() ![]() |
| 07/04/2008 @ 11:28 Esther en K3 ![]() | Wij zitten nu te denken aan zo'n modelletje: http://www.autotrader.nl/auto/kopen/voertuigdetail/99301682/Citroen/C8/algemeen.htm?sortering=PRIJS_OPLOPEND& (zo wat een lange link! ) niet concreet deze omdat we op mijn contract moeten wachten, maar ik ben wel benieuwd naar jullie mening mbt deze keuze..!Liefs ![]() ![]() ![]() |
| 07/04/2008 @ 14:53 Ann G. ![]() | Esther als jullie voor de C8 gaan , ga je echt geen spijt hebben hoor , ik rijd er super graag mee. |
volgende pagina >

Welke 7-zitter is nou het beste???

zijn wij er min of meer uit dat we straks (met het oog op een vierde en misschien zelfs vijfde kindje) het liefst een Citroën C8 gaan uitzoeken....... Althans, zo denken we er nu over! Er zijn al veel modellen de revue gepasseerd die het om de een of andere (kleine of grote) reden niet gaan worden.. Zo komen er absoluut geen:

De concurrenten waren overigens de Volkswagen Touran (2e plaats), de Toyota Avensis Verso (3e plaats), de Seat Alhambra en de Hyundai Santa Fé (geen plaats, volledig afgevallen
Over een paar maandjes, als ik een jaarcontract heb, gaan we een concreet exemplaar uitzoeken..!
Hij moet immers ook betaald worden he..!
De Touran is inderdaad een stuk kleiner dan de C8 en dat sprak heel erg in zijn nadeel.. De Dacia viel af omdat we het (sorry voor de tevreden gebruikers, maar meningen verschillen gelukkig) gewoon een Tupperwarebak zonder inhoud vinden.. De Santa Fé viel af vanwege zijn (wan)prestaties op motorisch gebied.. De Avensis Verso viel af omdat hij net als de Touran een stuk kleiner is en de rest is al besproken..!
Waar kan ik die vinden..? Hij is wel erg klein........