< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Oktober 2008-Club » nu zwanger ,bevallen okt 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Oktober 2008-Club
nu zwanger ,bevallen okt 2008
04/04/2008 @ 17:20
Lunneke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Tilly,

Wij waren daarvan overtuigd dat zoiets onze Clo wel erg zou raken... Het is toch een gevoelige peer... En papa worden van een eigen kindje, ik kijk al uit naar wat dat met hem zal doen...
Ik ben zo blij voor jullie...
En voor Laurientje en Floorke ook, want als je hen éénmaal in hun hoofd steekt dat ze er nog een brusje bijkrijgen en dan zou het niet meer lukken... het zou te jammer zijn voor hen...
Geniet maar van elkaar en hopelijk (misschien op mijne verjaardag den 24e oktober)... een beebje erbij...
Dikke knuffel
Lunneke

Link naar deze reactie
05/04/2008 @ 15:26
Luna

Online Status
Louise, hebben ze het geslacht kunnen zien bij jou in Leuven?
Is alles goed gegaan daar?
Ik heb toevallig nog een extra echo gehad gisteren op 14w1d en bij een andere gyn, ook deze heeft een sterk vermoeden dat het een jongetje is...maar zolang het een vermoeden is wacht ik nog even af met de baby-kleertjes ;-))))

Link naar deze reactie
05/04/2008 @ 15:37
miss

Louise,

Wandelen kan zeker geen kwaad tijdens de zwangerschap. Ik was 20 weken zwanger toen we in Zwitserland gingen wandelen.
Of je de wandeling aankan hangt van je eigen conditie af. Een vriendin van me was 32 weken zwanger en heeft nog wandelingen van 15 km meegedaan.
Misschien moet je op voorhand eens gaan wandelen en zien we je lichaam aankan.

Veel succes met je zwangerschap en het beste in de Ardennen.

Link naar deze reactie
06/04/2008 @ 12:15
louise

Hey meiden,

Ben met mijn pc thuis bezig daarbij dat mijn banner er niet opstaat.

Luna,nee op de echo hebben ze het geslacht niet kunnen zien. Het was deze keer zo'n jong ventje die de echo deed en ik vond die niet zo goed. Hij ging veel te snel met de echo, liet het beeld niet is even staan zodat je even de tijd had om mooi de bewegingen te zien. En ik vroeg wanneer kan ik het geslacht zien, lachte hij zo en zei, da is pas als je 20 weken ver bent.
Nu weet ik van een vriendin van mij dat ze het geslacht op 16 weken al wist.
Ma goed ik mag 29 april voor men 4de echo en dan ben ik 16 à 17 weken en dan zullen we het geslacht wel weten.

Ja wat dat wandelen betreft heb vorige week aan de gyne. gevraagd of ik mocht wandelen en die zei dat het geen probleem was en als ik moe wordt moet ik eventjes rusten...dus zal toch maar proberen te wandelen, ben dat gewoon van voor men zwangerschap dus...

fijn dat alles inorde was met de echo van 14wk1dag

Groetjes
Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 09:19
Louise

Hoihoi,

Vanmorgen opgestaan en boven de pot gehangen , ik dacht dat het nu toch voorbij zou zijn die misselijkheid maar dan komt het toch altijd even terug.

Gr.

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 15:15
Louise

Heb vandaag mijn bloeduitslag ontvangen en in combinatie met de nekplooimeting was dit super inorde !!!
Nu op naar de 16 weken echo voor het geslacht, ben is benieuwd, mijn familie denkt een . Het maakt mij niet uit, als mijn bolleke maar gezond is.

Gr.

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 15:17
Louise

Zitten ik nu met 13 weken en 3 dagen in de 2de trimester van de zwangerschap?

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 15:19
anuscka

Hi louise,

Ja je zit vanaf 13 weken in het 2e trimester.

Gefeliciteerd met je uitslag, mooi hoor.

Groetjes anuscka

Link naar deze reactie
12/04/2008 @ 12:56
Ingrid

Online Status Stuur bericht
hallo allemaal,
leuk, rond dezelfde tijd moeten bevallen

Vermoedelijke bevalling op 08/10/2008.
Al 48 weken en 1 dag zwanger (120.69% ver), nog 8 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 11:41
Louise

En, hoe is het met jullie meiden?

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 14:07
Ingrid

Online Status Stuur bericht
pff, heb al een eerste harde buik gehad en mijn borsten beginnen ook al te lekken

Vermoedelijke bevalling op 08/10/2008.
Al 48 weken en 1 dag zwanger (120.69% ver), nog 8 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 14:24
anuscka

Ik lig op de bank, heb al sinds zondag griep, dus echt nul komma nul energie

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 10:58
Louise

Ingrid, anushca meiden toch...
Harde buiken, wat is dat eigenlijk? Ik hoor daar zoveel over, maar weet niet exact wat het is. En al lekkende borsten, is dat al niet vroeg? Ik heb ook al eens gekeken en geduwd op mijn borst, maar er komt toch nog niets uit.
De griep zeg, ja fijn is ook anders.. veel beterschap

Hier is vandaag toch alles goed, maandag was echt een rotdag, ik voelde mij ook van geen kante goed. Gisteren ging het eigenlijk wel en vandaag gaat het dus weer goed.

Nu begin ik ook al wat te denken aan alle voorbereiding ivm de baby en dan sla ik toch wel even in paniek als je ziet wat je allemaal moet regelen...ik weet niet waar eerst te beginnen.

Groetjes

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 11:04
Louise

Hoe is het met jullie meiden??

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 17:31
konijntje

Online Status
Hey

De laatste dagen enorm moe geweest, vandaag precies een beetje beter. Misschien dat de vitaminen hun werk beginnen te doen...

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 11:46
Louise

Hey konijntje,
Ben ook terug redelijk moe, het was even weg maar sinds een weekje terug moe, vooral 's avonds om 9uur ben ik uitgeteld.

Maar het mooie lenteweer is daar, zalig, dat geeft mij al wat meer energie!!!

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 14:35
Luna

Online Status
WOW hier is het blijkbaar heel rustig, ik had gedacht bladzijden te moeten bijlezen maar dat valt enorm mee!!!
Heeft zeker te maken met het SUPER HEERLIJK WEER...jullie liggen allemaal buiten met die dikke buiken ;-))

Wij zijn ondertussen weer terug van een weekje Spanje, was echt genieten...heerlijk! Zondag-middag wel ff schrikken, beetje (echt 2 druppels) bruin-verlies, meer soort slijm...via vriendin met gyn gecomuniceerd en zou in orde zijn als er verder nix meer was. Voor de zekerheid geen inspanningen doen en rust houden..wel dat was geen probleem op het strand onder mijn parasolletjes op de Costa Blanca ;-)
Bij thuiskomst onmiddellijk naar de gyn...uitgebreid onderzoek, alles in orde!!!
Wel ff een schok gekregen, op 12 weken was het vermoeden van de gyn een jongetje...bij een extra controle op 14 weken bij een andere gyn ook weer het vermoeden van een jongetje..ja nu waren wij zeker, het werd een zoon en hebben ons volledig op een zoon gericht (namen, kleuren enz...). Nu dus, dit was op 18 weken...oh toch voor 90% een meisje!!!! Het was ff wennen, eerder om onze instelling te wijzigen maar nu zijn we enorm blij met onze kleine meid :)
Toch nog een paar weken wachten op de 20 weken echo tot we 100% zekerheid hebben dat het bij een meisje blijft alvorens alles daarop te voorzien :)

Verder gaat het hier goed, weer energie en voel me prima...eindelijk genieten van zwanger zijn!!!!

Hoe is het verder met jullie?

Groetjes

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 15:33
inga

En hoeveel zijn jullie al bijgekomen? Ik ben uitgeteld voor 5 oktober 2008, ongeveer 22 weken zwanger en al 8 kg bijgekomen. Van 70 naar 78.
Link naar deze reactie
22/06/2008 @ 10:04
jongemeid

Ik ben ongeveer 10 kg bijgekomen en moet wat opletten van de gyn.
Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 19:12
Anneke77

Hi,

Ik ben nog maar 5 kg bijgekomen, van 55,5 naar 60,4 kg. Ben er best wel fier op. Ik vrees wel dat het er op het einde veel te veel gaat bijkomen.

Anneke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >