Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/12/2007 @ 15:53 Annabelle | proficiat! Proficiat met je zwangerschap! Wij hebben ook 4 kinderen. We werken allebei (man fulltime, ik 90%) en het is druk, maar ook heel gezellig. We hebben eigenlijk geen negatieve reacties gehad, en anders zou ik er me ook niets van aantrekken. Iedereen maakt zijn eigen keuzes, en je kan niet voor iedereen goed doen. Je baas zal misschien wel even schrikken, maar uiteindelijk, drie of vier kinderen, dat maakt nu ook weer niet zoveel verschil. Succes! |
| 12/12/2007 @ 23:16 marijke | hallo gefeliciteerd ik ben zelf ook zwanger van de vierde ik heb van mijn familie en vriendin nog geen rare reactie gehad.. en mensen die verder weg staan weten het nog niet. alleen mijn schoon familie snapt het niet hebben liever dat ik een abortus pleeg wat moet je met 4 kinderen het leven is al zo duur..bleh stomme reactie ik kan er ook heel boos om worden,het is een leven hun kleinkind.. maar goed.. wat mensen ook zeggen het is je eigen keuze en als jullie er blij mee zijn is het prima toch? groetjes |
| 17/12/2007 @ 13:07 | 4kindjes Het is jouw leven, ik had ook 1st zoiets van hoe gaat de familie hier op reageren maar ik heb het aangekondigd op mijn trouwdag en toen kon het me al niet teveel meer maken wat ze ervan dachten het was onze buik en het bleef er. wij moeten het opvoeden en onderhouden.maar er komt wel geen 5de meer.doe wat jij goed acht. |
| 11/04/2008 @ 16:02 | zwanger van de 4e hallo zwanger mamma's van hun 4e, ben blij dat ik nu eindelijk dames heb gevonden die re hetzelfde voorstaan! 4 kinderen is tegenwoordig niet meer de norm he! Ondanks dit een totaal overwachte zwangerschap is zijn we heel blij een 4e te mogen verwelkomen! Maar ben blij te lezen dat alle moeders met de zelfde gedachtes rondlopen ,wat zegt de omgeving hoe doen we het finacieel en de grotere auto, ja!! Het is in iedergeval een wonder dat je 4 x zwanger mag raken ,wij ervaren het als een godsgeschenk en het heeft blijkkbaar zo moeten zijn! Na een paar weken grote zorgen en stress waarvan ik psoriasses kreeg heb ik mij erbij neergelegt dat er altijd zorgen zullen zijn maar dat je niet altijd zwanger bent dus we zijn nu aan het genieten !! Dat gun ik iedereen die ook zwanger is geniet want het is zoiets moois en bijzonders!! liefs astrid ![]() |
| 07/06/2008 @ 23:15 Michèle | hier ook een vierde op komst zo rond half januari 2009. en ik ben al helemaal gewapend tegen de commentaren ![]() zoals ergens geschreven werd, het is jullie buik en niemand heeft daar iets over te zeggen. En wat je baas betreft, praat over je gedachten met hem zou ik zeggen. Ik ben van mening dat wat een ander erover denkt ook veel afhangt van hoe je zelf doet. Als je met 3 kinderen constant overal ligt te klagen hoe moeilijk je het wel hebt, hoe moe je bent, hoe weinig tijd er voor jezelf overschiet, dan mag je het niemand kwalijk nemen dat ze stomme comentaren geven als je verteld dat er een 4 de onderweg is. Als het "lijkt" alsof alles elke dag als een fluitje van een cent gaat met 3 kinderen, dan zullen de meesten reageren met toffe comentaren (de jaloersen, beroeps doemdenkers en andere party poopers daargelaten). Af en toe een zuchten is ook nodig, dat mag je zelfs niet vergeten te doen, want mama zijn is niet simpel ![]() Alle mama's met kinderen geven een deel van hun eigen "ik" op, dat kan niet anders (of die kinderen zijn echt te beklagen) en hoe meer kinderen, hoe minder "ik", ook dat is waar, maar het gaat om hoe je met de overschot aan "ik" omgaat. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Vraagje voor mensen met 4 kindjes