< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » stoppen met de pil voor strip beëindigd is?

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
stoppen met de pil voor strip beëindigd is?
06/04/2008 @ 11:42
Komi

Online Status
stoppen met de pil voor strip be&euml;indigd is?
Hoi hoi allemaal,

Hoera de pil gaat de vuilbak in :-) nog 8 pilletjes te gaan maar ik vraag me af of ze echt helemaal moet uitnemen of nu al mag stoppen? En hangen daar risico's aan vast?

groetjes,

happy me....

Link naar deze reactie
06/04/2008 @ 11:53
debo

Online Status
Ik denk niet dat dat kwaad kan voor t een of t ander, maar enkel dat je regels vroeger doorkomen.
Ik heb zo tot de laatste ingepakt, dan weet ik precies wanneer mijn regels doorkomen en kan ik tellen hoelang mijn cyclus duurt

Link naar deze reactie
06/04/2008 @ 11:55
Natalie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Komi,

Ik ben ook gestopt toen ik nog 8 pilletjes moest nemen. Mijn regels kwamen gewoon een week eerder, maar wel nog op de juiste dag en het juiste tijdstip.

Link naar deze reactie
06/04/2008 @ 11:56
Komi

Online Status
Hihi ik vind dit zoooooo spannend

Link naar deze reactie
06/04/2008 @ 12:02
debo

Online Status
Dat spannende gevoel ken ik. Heb gisteren de laatste pil gepakt, dan mijn regels en dan afwachten hé. Ik ga 1 cyclus wachten (=veilig vrijen dus) en dan proberen. Hopelijk lukt het sneller dan vorige keer

Link naar deze reactie
06/04/2008 @ 12:04
Komi

Online Status
Superspannend! Ik ga me er wel niet te hard op fixeren en alles zijn gewone gangetje laten gaan, als het komt dan komt het...
Mijn gynaecoloog heeft me niets verteld over wachten op een cyclus en zo...

Link naar deze reactie
06/04/2008 @ 12:57
Chantal84

Online Status Stuur bericht
O komi wat spannend joh!!! Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent

Link naar deze reactie
06/04/2008 @ 14:42
Komi

Online Status
Dankjewel! Ik kom nu geregeld hier wat rondneuzen want het staat hier vol met leuke dingen om lezen!

Link naar deze reactie
06/04/2008 @ 18:40
luckybird

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik moet er nog 4 eigenlijk, maar stop dinsdag, zodat ik zondag mijn regels krijg. Ik wil zelf kijken of we een maand kunnen wachten om eerst even alle hormonen uit het lijf te krijgen. Wel ga ik alvast foliumzuur slikken, mocht het toch plotseling zo zijn.

succes jullie ook he met stoppen en klussen.

Link naar deze reactie
08/04/2008 @ 20:03
mei mama

hoikes,ikzelf ben midden in een strip gestopt en heb dan mn regels gehad en was erna direct zwanger en beval binnen 4,5week.en alles is okidokie met ons babyke(punctie gehad).succes en geniet ervan van da spannend gevoel.
Link naar deze reactie
08/04/2008 @ 20:05
Komi

Online Status
Ik vind het zo geweldig om hier ideeën, vragen en gedachten uit te wisselen ...

Happy me...

Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 13:14
Anne

Ik ben vandaag, na vier dagen in een reeks, gestopt na de gyne geraadpleegd te hebben en hij zei dat er dan best nog een eisprong kan komen, binnen 10-14 dagen. Hij heeft niets gezegd over nog een maand wachten.
Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 14:19
debo

Online Status
Tja, die maand (of 1 cyclus)wachten...Als je weet wanneer je je laatste "natuurlijke" regels hebt gehad en je bent zwanger, dan kan je gemakkelijk uitrekenen hoe lang je al zwanger bent en wanneer je baby geboren zal worden.Natuurlijk kan je ook zien aan de grootte van het embryo/foetus hoe ver je al bent.

Als je niet afwacht en meteen na de pilstop begint met klussen, dan weet je nooit zeker wanneer je je regels zou hebben en of je nu wel of niet overtijd bent. Want je regels komen niet altijd regelmatig terug na de pilstop. Sommigen moeten even geduld hebben.
En aangezien ik de vorige keer na 6 maanden mijn regels nog niet had kon ik eigenlijk toen ook al 6 maaden denken dat ik zwanger was. En als je dat denkt, dan begin je ook dingen te voelen enzo. Maar de testen zijn negatief. Ik zou gek worden van altijd onzeker te zijn.
Dus ik wacht even af of ik deze keer spontaan mijn regels krijg en dan weet ik ook wanneer ik 'overtijd' zou gaan. Maar ja, het kan dan ook weer dat de ene cyclus langer duurt dan de andere.

Een hele uitleg dus. Maar iedereen kiest zijn manier hé...
Veel succes iedereen!!

Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 14:27
Anne

Hi Debo,

Als je het zo bekijkt, is het idd wel makkelijker om even te wachten en dan te beginnen tellen na je eerste natuurlijke regels. Bij ons is het nog maar de allereerste keer dat we gaan proberen en we willen in het begin eigenlijk nog niet echt gaan tellen en rekenen. Ben ook niet echt een rekenwonder !
We willen eerder stoppen en zien wat er gebeurt...
Hopelijk lukt het snel.

Groetjes en succes!
Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 17:04
debo

Online Status
Tja, ik ben wel een 'teller', altijd met cijfertjes bezig.Soms is dat om gek te worden. Niet dat ik ik elke minuut dingen aan het tellen ben hoor, maar vooral als ik niet kan slapen begin ik te tellen. Vanalles en nog wat...

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 17:04
debo

Online Status
Tja, ik ben wel een 'teller', altijd met cijfertjes bezig.Soms is dat om gek te worden. Niet dat ik ik elke minuut dingen aan het tellen ben hoor, maar vooral als ik niet kan slapen begin ik te tellen. Vanalles en nog wat...

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 12:57
Anne

Eigenlijk wou mijn ventje niet beginnen tellen en zien wat er gebeurt, maar nu heeft hij me ten huwelijk gevraagd en moeten we wel tellen om te zorgen dat ik geen dik buikje heb als we gaan trouwen. We gaan één of twee keer proberen en dan weer even wachten. T is een geregel...
Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 13:32
denise

Ik ben ook eerder gestopt, had nog 2 pillen te gaan, maar wilde niet wachten ...
En inderdaad gewoon ons ding gedaan, niet focussen op een zwangerschap maar de alledaagse dingen ... ik ben binnen 2 maand zwanger geraakt en ben uitgerekend op 12-12-2008!!

Voor een ieder zou het anders liggen .. maar als je het eenmaal wilt is het fijn als het allemaal lekker snel gebeurt ..
Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 14:30
Anne

Da's waar. Ik denk altijd dat wanneer ik er teveel mee bezig zou zijn, het dan toch niet lukt. Maar nu gaan we wel één keer heel bewust proberen en anders is het na de trouw volop he.
Proficiat Denise met je !
Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 19:15
debo

Online Status
Hey

proficiat Denise met je zwangerschap en ook proficiat aan Anne met de trouwplannen!
Het lijkt me moeilijk om eerst ervoor te gaan en dan weer een pauze moeten in te lassen.
Ik ben momenteel zó moe dat het maar goed is dat we nog een maandje wachten. Er komt niet veel van in huis momenteel
Maar binnenkort zal het wel 'moeten'...

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >