< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » onverwacht zwanger van zevende kindje

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
onverwacht zwanger van zevende kindje
28/03/2008 @ 11:42
petitje

Online Status Stuur bericht
leen ik wist niks van maxnic reden van anticonceptie, dus oordeelde niet daarom.
Ik lees wel eens mee maar niet dit hele topic bv.
Altijd handig als je een ander begrijpt die voor een 6de -7de gaat terwijl je zelf met 1 worsteld, daarom lees ik mee dus.

Link naar deze reactie
28/03/2008 @ 11:56

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@petitje,

fijn dat je mee leest misschien word je gezinnetje misschien ook nog iets groter wie weet hé.
maar van één kindje kan je ook ontzettend genieten hoor.
:)

greats nic

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 19:23
natje

hey,
van harte proficiat!!!! ik ben gezond jaloers op je! wij zijn gestopt met onze zeven schatten maar stilletjes hoopte ik ooit op een nakomertje binnen een jaar of 4 (dan ben ik 37) maar het lot heeft hier anders bepaalt maar ik heb me erover gezet mijn zus haar kindjes zijn aan kindjes begonnen en ik moeder lekker mee

wat de omgeving zegt moet je je niet aantrekken wij hebben ook onze part gehad hoor! ik heb geleerd me erover te zetten en ben super gelukkig met onze bende!

aja onze zesde (die vandaag 4 word) was ook niet gepland maar o zo gewenst dankzij de nuvaring (hbe hetzelfde gehad als jij en kan ook geen pillen slikken met men minimaagje

liefs natje

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 17:09
kristien

Hoi,

Van harte proficiat met je zwangerschap ik zelf heb 8 kinderen en we hebben ook veel reactie's gehad maar ik trek er me niks van aan.
Vooral omdat ons jongste kindje een nierpatientje is hebben we veel reactie's gekregen zo van zie je nu wel,ocharme dat ventje enzo.
Je kan toch niet weten dat als je zwanger bent dat er iets mis zal zijn met je baby.
We wisten het wel vroeg in de zwangerschap dat er nierproblemen waren.
Maar we zijn heel blij met onze Yerko en ook de andere kinderen waren blij dat er een broertje bij kwam.
Yerko is nu wel ons zorgen kindje.

Groetjes

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 11:13

vandaag een super stressy dag, 2 van onze kids starten in hun nieuwe school om de hoek, is veel handiger, niet meer met de bus maar gewoon de fiets voor school.
ze waren super zenuwachtig deze ochtend, mja oversliep me een half uur dus race tegen de klik om alle brooddozen klaar te krijgen de oudste mistte er bus dus een half uurtje later vertrekken is ze net 2' te laat op school rennen dus :)
zärgon heeft een flikke verkoudheid te pakken en men keel voelt ook pijnlijk aan.

deze middag naar de arts een eerste echo wat ben ik benieuwd , de zwangerschap went ,last heb ik niet enkel een beetje moe maar dat is niet onoverkomelijk.
elke zwangerschap is toch steeds weer verwondert staan van dat kleine mensje dat in je groeit hé.

greats nic

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 12:24
Wen370

Online Status Stuur bericht
wauw seg, al 9 weekjes, wat gaat dat snel he, bij mezelf momenteel ook nog, hopelijk blijft het nog een tijdje zo snel doorgaan.
hier lopen ze ook te snotteren en te hoesten, straks met ons meisje naar de dokter want zij heeft er echt wel enorme last van, mijn man ook maar ja die is al groot he
spannend he voor je eerste echo straks, ik duim heel hard mee!!

Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 00:05
leen

Online Status Bekijk profiel
Hey Maxnic,

Ik heb ook aan je gedacht gisteren ! Hoe is het geweest bij de gyne ?? Ik hoop echt dat alles OK is. Laat het ons weten. Fijn in elk geval dat je je goed voelt.
En je beschrijving van een stressy ochtendspits komt me heel bekend voor... ook ik overslaap me wel eens en oh-oh, dan is het
RENNEN! Op mijn man moet ik 's morgens niet teveel rekenen; die slaapt het eerste uur nog half.

Groetjes,
Leen
Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 13:25

het was spannend de eerste afspraak bij de arts.
alles is oke, ik kreeg een eerste echootje, een piepklein mini mensje van amper 1 cm groot, ze schat dat ik zeven weken ver ben in plaats van 9 afgaande op de grote, maar ik verander men data niet hoor ken dat van in het verleden, men laatste 3 werden geboren op 37weken en toonden op de echo ook kleiner aan dan ik werkelijk gevorderd was dus we zien wel :)

het hartje ging vlot tekeer, over 5 weken heb ik een nieuwe afspraak dan gaan we het kindje al iets beter zien .

het is de eerste keer dat ik echt niet nieuwsgierig ben naar het geslacht het maakt me totaal niet uit, een gezonde baby met alles erop en eraan meer kan je je niet wensen .
men ventje wil het wel graag weten dat mag ie als ie maar zwijgt tegen mij :)

greats nic

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 16:00
kristien

He maxnic,

Geweldig he zo een echo,je zal wel blij geweest zijn om je minibabytje te zien.
Ik moet met Yerko morgen naar Jette om bijkomende onderzoeken te doen in verband met zijn nieren.
Maxnic geniet ervan.

Groetjes.

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 16:41

@Kristien,

ik wens je allesinds het beste met kleine Yerko , laat iets weten we duimen alvast .

greats nic

Link naar deze reactie
12/04/2008 @ 17:03
kristien

He Maxnic

Bedankt om te duimen,we hebben niet zo een goed nieuws gekregen,Yerko heeft zware reflux van beide nieren,vooral zijn linkernier is er erg aan toe.Die reflux wil zeggen dat zijn urine terugvloeit naar zijn niertjes,hij plast wel veel maar er gaat steeds een deel terug.
Ze hebben dit onderzocht op de dienst isotopen ze hebben een sonde in zijn piemeltje geplaats en zo een vloeistof ingespoten en het was al direct van de eerste 100ml te zien dat het zware reflux van zijn niertjes is.

Hoe is het met jou?alles ok?hier is voor de rest ook alles in orde met de andere kinderen.

Groetjes Kristien

Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 08:09

@kristien,

denk vaak aan yerko, heb ooit zelf een ureter herinplaatsing gehad zou da

Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 08:13

@kristien,

hehe die pc flippert hier opeens, we proberen het dus nog eens :)
denk vaak aan kleine yerko, heb ooit een ureter herinplaatsing gehad in beide neren is dit geen optie voor je zoontje.
de kids doen het goed de oudste start komende vrijdag met er eerste stapjes op de catwalk en fotosessie ben benieuwd ze is knap maar ze mag niet gaan zweven hoor:)

men rug is gekrakt pf zärgon viel over zijn park ik dook hem achterna en deed me behoorlijk pijn gelukkig had hij niets, lag al 3d plat op de zetel ,dat is jaren geleden hoor,papa probeert alles in goede banen te leiden.
ik poets graag en heel veel dat gebeurt nu dus niet :(
de pijn is verschrikkelijk maar ik mag geen pijnstillers innemen mja doorbijten en heel veel veel rusten pffffffffffffff.
ga het ontbijt maken is zondag en dan is het altijd een beetje feest he, spek met eitjes, koeken(beikes),pistolekes (vooral die bruintjes met geraantjes vind ik lekker) chocomelk....

momenteel lukt het me niet om broodte eten en koffiegeur vind ik minder leuk hihi

greats nic

Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 20:22
kristien

He Maxnic,

Bedankt he,ja ons Yerkotje ocharme het ventje,of dat een optie is weet ik niet,voorlopig gaan ze afwachten omdat hij nog klein is.
Hij heeft al 2 operaties van zijn niertjes achter de rug bij zijn eerste operatie was hij ocharme 14 dagen oud.en 3weken later was de 2de operatie.
Ze gingen eerst een grote operatie uitvoeren maar de dokter zei dat ze meer kwaad dan goed gingen doen,toen zeiden ze van een kleine operatie langs zijn plassertje maar ze gingen hem teveel kwetsen om langsdaar met instrumenten te werken.
Dus is het afwachten en blijven medicijnen slikken.

Oei dat is minder zo een valpartij,dat kan ik geloven dat je je zeer hebt gedaan,zoals je zegt gelukkig had zärgon niks.ja pijnstillers zijn gevaarlijk nu he,en rust maar,is niet gemakkelijk begrijp ik,nog een geluk dat je man het in goede banen leid.

Ja de zondag is hier ook zo,koffiekoeken pistolekes,stokbrood enzo en de kinderen genieten daarvan.

Groetjes Kristien

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 19:52
leen

Maxnic,

Ik had nog geen tijd gehad om te reageren. Blij te horen dat alles er goed uitzag bij de 1e echo. Zal wel een opluchting geweest zijn. Enne...mss moet je het dan maar een verrassing laten zijn, wat het geslacht wordt... Ik heb het geslacht nooit op voorhand willen weten en vond de verrassing bij de geboorte gewoonweg subliem. Dus... Ach, door je rug gegaan, da's minder. Rust maar goed hoor, dat je er helemaal van herstelt. Je kunt zoiets altijd missen maar blijkbaar heb je een goeie man die je helpt in het huishouden. Prijs je maar gelukkig !

Kristien... oei, die niertjes van Yerko... Ik moet met ons kleine meisje deze week ook naar het ZH voor een onderzoek van haar niertjes. Bij een echo op 3 weken bleek dat de uitgang van 1 van har nieren te wijd was; ook risico op reflux dus. Heb er toch wel schrik van. Hopen dus maar dat het van zichzelf vernauwd is intussen...

Leen
Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 19:08
kristien

Hoi,

Leen hoe was het in het zieknhuis?Weet je al meer?Met Yerko is alles ok,hij is voorlopig niet ziek enzo,zolang hij geen infectie's krijgt is het goed.
Het arme ventje we weten pas als hij 2j is hoeveel procent nierfunctie hij heeft.
Dat is nog een dikke 7maand wachten.

Maxnic hoe is het met jou,alles ok?Niet te druk?
En hoe verloopt je zwangerschap niet teveel ziek of moe?

Groetjes
Kristien

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 00:03
leen

Kristien,

Bedankt dat je er nog eens naar informeert ! De resultaten van de echo waren positief. De uitgang van dat ene niertje bleek nauwer te zijn geworden en er was nog nauwelijks verschil tussen linker en rechterniertje, wat dus goed is. Over 3 maanden moeten we nog eens terug een echo laten maken, maar de kinderarts klonk al veel optimistischer dan bij de 1e echo, toen ze 3 weken oud was. Hopen maar dat het goed blijft evolueren... (ook bij jouw zoontje !!)

Maxnic, hoe is het met jou ondertussen ? Hoe voel je je ? Zwanger ?? Laat nog eens van je horen ! Wanneer mag je weer op controle ?

Groetjes,
Leen
Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 14:44

hoi,

echt voel ik me nog niet hoor. heb eigenlijk nergens last van en moet nog een eeuwigheid wachten op het tweede doktersbezoek:)
pas 14 mei mag ik terug.
brood eten is wel een ramp, toast of beschuit lukt prima. ook moet alles heel rustig gegeten worden of het loopt mis.
men rug is eindelijk na 14d aan debetere hand, ging 2x naar de osteopaat en het is draagbaar nu.
volgende week nog een keertje terug en hoop dat ik dan men oude ik terug ben word het stilaan beu om het rustig aan te doen vlieg er zo graag in haha.
volgend weekend (4mei) zetten we een stapje in de wereld, naar waar is voor men ventje een suprise ,daags nadien zijn we 18j gehuwd dat is al wat hé.

greats nic

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 23:58
leen

Beste Max en Nic,

Proficiat met jullie huwelijksverjaardag !! 18 jaar is inderdaad al de moeite, tegenwoordig doen niet zoveel koppels jullie dat na. Waar zijn jullie uiteindelijk naartoe geweest ? Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben !!

Hoe is het met de zwangerschap ? Nog 'maar' 10 daagjes en je mag alweer naar de gyne ! Hopelijk is alles OK.
Hebben jullie familie en vrienden al op de hoogte gesteld ? Is toch wel spannend hoe ze zullen reageren maar uiteindelijk mag je je daar niet teveel van aantrekken hé (allez, toch niet van de negatieve reacties) !

Tof, die foto's van je gezin ! Het zien er stuk voor stuk toffe kinderen uit. 'k Wil tussen haakjes wel geloven dat je oudste dochter fotomodel is, ze is echt wel mooi !

Hou ons op de hoogte, OK ?

Leen
Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 19:54
Tess

Online Status
Hoi,

wat leuk dat alles goed gaat met je! proficiat met je zwangerschap en je huwelijksverjaardag!
ik heb er 5 en weet niet of er ooit nog zullen bijkomen!
het is hier nu al werk genoeg maar stiekem verlang ik toch nog naar een kleintje bij. Al weet ik niet of ik dit wel aan zou kunnen!

groetjes

[Laatst gewijzigd door Tess - 05/05/2008 @ 19:55] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >