Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
28/03/2008 @ 11:56 ![]() | @petitje, fijn dat je mee leest misschien word je gezinnetje misschien ook nog iets groter wie weet hé. maar van één kindje kan je ook ontzettend genieten hoor. :) greats nic |
10/04/2008 @ 16:41 ![]() | @Kristien, ik wens je allesinds het beste met kleine Yerko , laat iets weten we duimen alvast . greats nic |
13/04/2008 @ 08:09 ![]() | @kristien, denk vaak aan yerko, heb ooit zelf een ureter herinplaatsing gehad zou da |
| 05/05/2008 @ 19:54 Tess | Hoi, wat leuk dat alles goed gaat met je! proficiat met je zwangerschap en je huwelijksverjaardag! ik heb er 5 en weet niet of er ooit nog zullen bijkomen! het is hier nu al werk genoeg maar stiekem verlang ik toch nog naar een kleintje bij. Al weet ik niet of ik dit wel aan zou kunnen! groetjes |
< vorige pagina | volgende pagina >

onverwacht zwanger van zevende kindje

wij zijn gestopt met onze zeven schatten maar stilletjes hoopte ik ooit op een nakomertje binnen een jaar of 4 (dan ben ik 37) maar het lot heeft hier anders bepaalt
maar ik heb me erover gezet mijn zus haar kindjes zijn aan kindjes begonnen en ik moeder lekker mee
) was ook niet gepland maar o zo gewenst dankzij de nuvaring (hbe hetzelfde gehad als jij en kan ook geen pillen slikken met men minimaagje

,Yerko heeft zware reflux van beide nieren,vooral zijn linkernier is er erg aan toe.Die reflux wil zeggen dat zijn urine terugvloeit naar zijn niertjes,hij plast wel veel maar er gaat steeds een deel terug.
voel ik me nog niet hoor. heb eigenlijk nergens last van en moet nog een eeuwigheid wachten op het tweede doktersbezoek:)