< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » welke babyfoon ?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
welke babyfoon ?
01/04/2008 @ 15:55
Cynthia

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Wij moeten nog steeds een babyfoon kopen, maar ik weet niet goed welke.

We willen er wel een waar je door kan praten.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee ?

Alvast bedankt.

Groetjes
Cynthia

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 15:57

Ik heb die van de prenatal zelf echt een super ding! Er zitten lampjes op en verschillende muziekjes. De afstand is ook super! En nog nooit storing gehad, dat er andere op ons kanaal te horen waren. Hij was prijzig, maar het zeker waard.

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 13:54

Hee

Ik heb er 1 van alecto, super ding! Ook prijzig.. 120 euro dacht ik... maar is redelijk vaak in de aanbieding..
Je kunt de temp. er op aflezen, terug praten vanaf beneden een lichtje aan doen, liedjes (5verschillende) instellen.

Echt werelds! nog nooit anderen gehoord, en je hoeft geen kanaal in te stellen..

en ik werk op een kinderdagverblijf en daar hebben we hem ook, en mn collega's met kinderen hebben hem ook:)

Liefs Elina

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 15:06
massx

ik heb ook die alecto is iets van dx 88.... super ding!! nu 80 bij v&d

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 15:22
miesje

hier een baby foon met een camara erin!was wel 190 euro,,maar dat heb ik er voor over gehad!

van luvicion dacht dat dat merk heet!!

xxxjes
Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 12:22
Flappy

Die Alecto zal zeker geen storing geven, want werkt met de DECT-techniek, maar dat wil ook wel zeggen dat die dezelfde straling uitzend als een gsm(mast)!!! Er wordt aangeraden om kinderen zo weinig mogelijk in aanraking te laten komen met deze straling en die babyfoons zeker bij jonge kinderen niet of zo weinig mogelijk te gebruiken! Toch iets om over na te denken, dacht ik zo... Ik heb in ieder geval bewust voor een babyfoon zonder DECT gekozen.
Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 12:57
marieke

Online Status
ik heb ook een babyfoon aangeschaft maar gebruik hem nauwelijks... ik hoor hem beneden als hij boven huilt.
waar gebruiken jullie hem verder voor dan?

x

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 13:03
Cynthia

Hallo,

Voorlopig heb ik hem ook nog niet echt nodig, maar eens het weer beter wordt en we in de tuin zijn, kan het nuttig zijn. We zijn nog aan het rondkijken. Kenan slaapt ook nog op onze kamer, dus daar hebben we hem ook nog niet voor nodig.

Alleszins allemaal al bedankt voor de tips. Ik wist dat niet van de DECT-foons en dat zijn nu net die die ze in de winkels aanprijzen !

Groetjes
Cynthia

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 15:50
miesje

ik heb zoon van 9 maanden...

en nu pas heb ik een baby foon gekocht!!1 met camara dus,me zoon lag nog in de bakerzak,en op een mrg kwma ik zn kamer binnen en was ie op zn buik gedraait met zn gezicht lag ie int matras,niets aan de hand maar ik ben me lam geschrokken,vanaf die nacht kon ik niet slapen,elke keer als ie maar een geluidje makate stond ik naats zn bed,en dat wa ope een gegeven moment 2 keer per uur,ik was helemaal kapot!!

toen heb ik de bakerzak gaan afbouwen en een babyfoon met camara gekocht,en als ie dan iets geluid maakt of huilde kon ik m zo zien,als ie met zn ogen dicht huilde was ie gewoon aant dromen,en hoefde ik niet helemaal me bed uit,,,

ik heb daardoor veeeeeeel meer rust,en als ik wakker cshrik van oh jee daarlijk licht ie op zn buik,,ik kijk op t scherm ik zie dat tie heerlijk ligt te slapen en ik slaap ook zo weer verder!!!
Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 16:17
Flappy

Ik hoor de kindjes niet als zij in de slaapkamer liggen en ik ben in de living, wij hebben blijkbaar nogal dikke muren
Babyfoons zijn dus noodzakelijk!

Ik ben trouwens heel tevreden van de Angelcare, die is niet met een camera, maar wel bewegingssensoren. Die zorgen ervoor dat er een alarm afgaat als de baby stopt met ademen. Nooit een vals alarm gehad, wel al alarm gehad als ik de baby uit bed nam, maar vergat de babyfoon af te zetten (het werkt dus!)...

Ik hoor aan de manier van wenen wel of het tijdens de slaap is en of ik echt moet opstaan of niet, ik denk dat elke moeder na een tijdje de verschillende weentjes van de kinderen wel herkent.
Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 18:00
Roos

Hoi,

Alecto echt een aanrader.
Je hoort je kleintje er gewoon door ademen, zo zuiver.
Alles erop en eraan.

Gr. roos
Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 15:27
ABke

Hier ook een Angelcare en heel tevreden van! Wij gebruiken hem vooral voor de bewegingsdetecotren omdat Senne al van 4 weken op z'n buikje slaapt.
Er zit ook een thermometer in en een nachtlampje. Het lampje gebruik ik enkel om als het donker is de tut in z'n bedje te vinden en de temperatuur is wel handig om weten.

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 12:54
mus

Veel belangrijker dan het horen van je kindje via een babyfoon als het wakker is, is het horen van je kind als het slaapt...Ikzelf was pas gerust na de aanschaf van een wiegedood monitor. Hetzelfde principe als een Angelcare maar wel 100% effectief, want het is een geijkt toestel!
Ookal is er bij onze kleine meid geen risico voor wiegedood, het toestel is toch al 4 maal afgegaan in 3 maanden tijd.
Op veiligheid staat geen prijs!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]