< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » zin in een toffe avond ?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
zin in een toffe avond ?
08/04/2008 @ 21:44
evelien

Online Status Bekijk profiel
hey allemaal,

ik ben een mama van 2 hele lieve kindjes, ik werk full-time als leerlingenbegeleider in een buso school, en ik heb sinds kort een extra bijverdienste nl tupperware... en ik zoek dus mensen die het zien zitten om ne keer gastvrouw te zijn van een party.

Vele onder jullie zullen nu denken, tupperware, daar zijn ze weer

Maar er zijn verschillende manieren om een presentatie te doen en ik probeer het altijd heel leuk en gezellig te houden... gewoon een toffe avond onder vrouwen of mannen!!!

Het is natuurlijk ook altijd mogelijk om een culinair atelier te doen... das dan nog meer ontspanning en samen maken we dan enkele lekkere dingen klaar...

Interesse??? geef me een seintje en dan contacteer ik je zo snel mogelijk!!

Ik zie het volledig zitten!!

groetjes,

Evelien

e-mail: vangheluwe-delva@live.be
ik ben van west-vlaanderen

Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 08:55
sterretje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey Evelien, leuk je nog een keertje te lezen!

hoe gaat het met je?

groetjes
sterretje

Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 20:20
evelien

heyla sterretje,

hoe gaat het ermee???
lang geleden he, ne dikke proficiat met je dochtertje...

Met ons alles goed hoor, ongelooflijk druk.
Ik ben sinds november terug aant werk als leerlingenbegeleider in een buso school, ben nog maar net gestart met tupperware & volg dan ook nog een graduaat orthopedagogie (1 dag in de week/volwassenenonderwijs)

Met de kindjes alles heel goed he, tzijn 2 grote schatten, kobe zit in z'n peuterpuberteit (jaja het bestaat echt ), en hij is sinds een maand volledig proper... schitterend he...
met sandertje gaat alles ook goe ze, tis ne flinke kerel aant worden he, wat gaat de tijd snel. hij heeft al 4 tandjes, kan al flink rechtop zitten & kruipt al achteruit...

En bij jou???

tis heel leuk om nog eens van je te horen

knuf,
evelien
xxxx

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 13:16
sterretje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi !

ik had nog een berichtje gepost op ons oud forum na mijn bevalling, maar er reageerde niemand nie meer lol!
dus kben ook wel erg blij om nog eens van je te horen....

man man man, wat gaat de tijd vlug hé! Sander al achteruit kruipen, pff, amai!

wij zijn dus een dochter rijker.. echt wel fijn hoor. een maandje te vroeg geboren maar alles tip top in orde en erg snel. 't is een superrustig kind, dus mij hoor je helemaal niet klagen.
Alexander zit anders ook in de peuterpubertijd en het woordje "neen" op zich is al genoeg om een driftbui uit te lokken hihi...

amai, wat lijk je een bezige bij. k zou ook graag terug beginnen studeren in september maar we zien wel. 't zou sowieso ook volwassenonderwijs worden. aangezien ik al een universitair diploma heb krijg ik wel veel vrijstellingen, wat uiteraard erg fijn is!

ik ben wat moe de laatste tijd en weet niet zo goed waarom.
ijzer staat niet te laag en Anaïs slaapt door, dus dat is het ook niet.
mss mij een beetje overdaan net na de bevalling. Ik voelde me direct kweetnie oe goed en dan ga je jezelf al vlugger overschatten

enfin, kga je laten!
leuk om je nog terug te horen...
groetjes
sterretje

ps. van die tupperware mag je het me niet kwalijk nemen, maark heb pas begin januari eentje gegeven en ik denk niet dat ik nog eenkeertje mensen zou kunen samensparen voor zo'n avondje.
is wel een leuk artikel. ik koop altijd veel lol...super handige dingen...

Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 16:15
evelien

heyla,

das heel leuk he dat ze zo'n rustige baby is... amai :)

die party hoeft niet binnen de maand plaats te vinden hoor.. als je zin hebt om eentje te geven tegen het eind van het jaar of zo (met de solden... :) ) dan mag je me dat ook laten weten... dan kan ik da vastleggen in mijnen agenda...
tzou wel heel tof zijn... :)

ge moogt ook natuurlijk altijd eens reclame maken :)

dikke knuffel,
evelien

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]