< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » zin in een toffe avond ?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
zin in een toffe avond ?
08/04/2008 @ 21:44
evelien

Online Status Bekijk profiel
hey allemaal,

ik ben een mama van 2 hele lieve kindjes, ik werk full-time als leerlingenbegeleider in een buso school, en ik heb sinds kort een extra bijverdienste nl tupperware... en ik zoek dus mensen die het zien zitten om ne keer gastvrouw te zijn van een party.

Vele onder jullie zullen nu denken, tupperware, daar zijn ze weer

Maar er zijn verschillende manieren om een presentatie te doen en ik probeer het altijd heel leuk en gezellig te houden... gewoon een toffe avond onder vrouwen of mannen!!!

Het is natuurlijk ook altijd mogelijk om een culinair atelier te doen... das dan nog meer ontspanning en samen maken we dan enkele lekkere dingen klaar...

Interesse??? geef me een seintje en dan contacteer ik je zo snel mogelijk!!

Ik zie het volledig zitten!!

groetjes,

Evelien

e-mail: vangheluwe-delva@live.be
ik ben van west-vlaanderen

Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 08:55
sterretje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey Evelien, leuk je nog een keertje te lezen!

hoe gaat het met je?

groetjes
sterretje

Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 20:20
evelien

heyla sterretje,

hoe gaat het ermee???
lang geleden he, ne dikke proficiat met je dochtertje...

Met ons alles goed hoor, ongelooflijk druk.
Ik ben sinds november terug aant werk als leerlingenbegeleider in een buso school, ben nog maar net gestart met tupperware & volg dan ook nog een graduaat orthopedagogie (1 dag in de week/volwassenenonderwijs)