< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » statistisch onderzoek zwanger bij pilgebruik

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
statistisch onderzoek zwanger bij pilgebruik
02/04/2008 @ 09:16
anonimus

Hoi,
Ik ben door onregelmatig pilgebruik onverwacht zwanger van een vierde kindje. Het was niet de bedoeling, maar wel welkom! Aangezien we al drie jongens hebben, hoop ik natuurlijk stilletjes ... Ik zou graag even een eigen onderzoekje doen en vraag me af wie ook onverwacht zwanger was ondanks de pil en wat bij hen het geslacht geworden is. Misschien dat er een link is tussen de hormooniname en het geslacht?
Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 09:25

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,
zwanger door de pil heen en het werd een meisje!

Succes ermee!

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 09:52

zwanger door goedde pil gebruik heen en het was een jongen
wat een grappig topic

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 10:19
natmarlin

ikke ook!!! had wel bloedverlies tijden de pil bij de ha geweest volgens hem kon het geen kwaad en was het gewoon veilig. Toen mijn zus een maand later ook zwanger bleek met de pil zijn we verder gaan kijken. De pil is alleen zo betrouwbaar als dat hij zegt dat hij is als je hem iedere ag precies dezelfde tijd innneemt. en dan ook heel precies!Bij d enieuwepil staat het heel duidelijk in de bijsluiter bij microynon die ik slikte dus niet. ik slikte hem gewoon netjes elke dag maar echt precies op de tijd gelet heb ik niet. Al met al maakt het helemaal niet uit we zijn er zo mega blij mee

Vermoedelijke bevalling op 20/07/2008.
Al 46 weken en 5 dagen zwanger (116.95% ver), nog 6 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 10:20
Yvette

Ik vergat bij Robin 1 keer de pil. En meteen zwanger! Wel heel blij, we wilden so wie so niet lang wachten.

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 14:41
linda

Online Status
akfakfhnksj

Link naar deze reactie
06/04/2008 @ 13:58

hoi,

het geslacht van de baby kennen we nog niet (ben pas 8tal weken) ondanks het gebruik van de pilpleister werd ik onverwachts zwanger.
na enkele dagen wende het idee maar het was toch even wennen hoor.
we houden u zeker op de hoogte

greats nic

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 12:26
Romy

Ik ben bij de eerste ook in verwachting geraakt met de pil en het werd een jongen!

Link naar deze reactie
08/04/2008 @ 09:59
Marie

1 pil vergeten
Hallo

Zwanger door de pil heen!?
Ik ben deze maand 1 pil vergeten in de eerste week en we hebben in die periode ook gevreeën. Morgen word ik normaal ongesteld, nu is het dus afwachten. Heb geen speciale tekens, wel precies vollere borsten en duidelijk zichtbare aders (heb ik anders ook wel). We hebben twee dochtertjes en zouden het hierbij laten. Dus nu ergens bang voor het resultaat en ergens toch wel stille hoop.
Kan alleen maar afwachten zeker?
Maar zo te lezen is het dus echt wel mogelijk. Je zou denken 1 pil vergeten kan geen kwaad maar toch niet.
Wou dat het al morgenavond was.
Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 10:39

hoi marie
ja helaas is het wel mogelijk inderdaad vooral als je in de eerste week een pil vergeet, ik was geen eens de pil vergeten en raakte gewoon zwanger het gebeurt niet echt heel vaak maar de kans bestaat wel dat je zwanger kan raken heel veel succes

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 15:45
ike

Hallo iedereen

Proficiat hoor zeg allemaal. T is wel grappig dit topic. Nu, ik heb twee maanden geleden een erge buikgriep gehad. Ik ben toen ook eens 1 pil vergeten...
Nu heb ik de laatste weken zo last van misselijkheid smorgens, net zoals bij mijn eerste kindje. En ik ben zoooooo moe, ontzettend gewoon. En mijn buik is precies weer verdikt. MAAR ik krijg wel nog mijn regels. Was dit bij jullie ook het geval? Ik bedoel, voor degenen die de pil slikten en niet wisten dat ze ondertussen zwanger waren? Ik heb echt wel een normaal bloedverlies gehad op de tijdstippen, dus ja...

dank voor jullie antwoord!

Ike
Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 16:49
Britt

Online Status Stuur bericht
hier twee keer door de pil heen zwanger... Eertse keer: geen verklaring: geen pil vergeten, niet ziek geweest. Tweede keer: buikgriep.
De kans dat het een keer gebeurt is 4 op 1000 (0,04%!) volgens mijn huisarts. Helaas werd het alle twee de keren een mk.
Bij de eerste mk (op elf weken na de bevruchting, 13 weken zwangerschap) weten we wel dat het een meisje was, helaas niet levensvatbaar.
Nu weer zwanger! Deze keer zonder de pil
Ook nu heb ik een lichte voorkeur voor een meisje. Al ben ik natuurlijk super content als deze zwangerschap eindelijk een keertje goed gaat. of zijn beide zéér welkom!!!

Link naar deze reactie
19/04/2008 @ 22:29
sima

Hi
Ik ben ook 2 keer zwanger geraakt door de pil heen... met de laatste kwam ik erachter toen ik 16 weken zwanger (ik sliket meginon - of zo iets). Ik ik slikte die sinds 27.12.06, elke dag om 8 uur, nooit was ik die vergeten, ook niet ziek geweest... Ik kwam erachter toen mij bloed was geprikt voor koolomoxinegiffen - na gas lek ... Toen kwam de dokter met jet niuws - dacht ik dat ik een hartaanval zou krijgen... ik had mij strippil in mij tas en had ik die nog s`morgen mij pil geslikt.
Zoals ik al kan lezen , de pil is zeker niet helemaal betrouwbaar - maar ja, het is niet echt bekend.... of hebben We zo dikke pech
.
Groetjes! Sima

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 15:26
Muisje

November 2006 deed ik een zwangerschapstest positief slikte toen microgynon 30 en kreeg een jongen. En Vorige maand een miskraam gehad door de microgynon 50!
Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 12:55
anonimus

hoi, hoi, blij te horen dat ik niet de enige ben! Je krijgt al snel te horen: eentje vergeten, niet goed opgelet, .... 't Was een ongelukje, maar intussen wel helemaal welkom! Laat de anderen maar zeggen ....
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]