Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/04/2008 @ 17:36 Rien | Zepke, dikke proficiat met zusje/broertje voor Enid!!! Lieveke, al aan het aftellen? ![]() Lotje, je klinkt suuuuuper! Petitje en Zepke, jullie kindjes hebben exact dezelfde letters in hun naam!!! ![]() Hier alles kits! Onze F wordt echt al ene grote jongen, zo leuk om te zien. Ben helemaal verliefd op mijn schatje! Petitje, zo sjiek dat Deniske al kan kruipen zeg! Onze F die kan nog maar net goed rollen. Ben weer weg! Doeeeei |
| 09/04/2008 @ 21:19 Zepke | Hallo allemaal! Els, ik zie dat je nu zekerheid hebt over hoe lang je zwanger bent? Lieveke, ja, Disneyland was erg leuk. Het deed echt goed om nog eens et 2 te zijn Maar we misten Enidje heel vaak! Ze heeft niks last meer gehad van haar oortje, dus ik denk dat het gewoon van haar verkoudheid was. Goed dat het zo leuk was in de hoeve in Nederland. Al een jaar getrouwd, wat gaat dat snel! Wij eind mei 3 jaar en 't lijkt ook nog maar net! petitje, hoe gaat het met Denis? Nog altijd zo ziekjes? Ocharme toch! Hopelijk is hij snel terug de oude! Ik mag pas 29 april op controle. De secretaresse zei dat ze tegenwoordig aanraden de eerste controle rond 8 weken te doen, maar ik kan alleen 's avonds en dan was de eerste afspraak pas 29 april, dus nog 20 dagen wachten... Zucht!Rien, dank je wel! Leuk dat je nog eens langs komt! Hopelijk gaat alles goed?Welkom, Monique! ![]() Hier slecht nieuws ivm de verhuis In februari was ons gezegd dat we er half april in zouden kunnen. We hebben gebeld en 't zal nog niet direct zijn. Het appartement van onze verkopers is nog steeds niet af. Allé, 't is wel af maar ze willen eerst de tweede vleugel van de blok afmaken voordat ze er een goede voordeur in zetten (nu staat er zo'n gammel houten deurtje in). 't Zal waarschijnlijk dus toch zoals afgesproken 1 juni worden (dan is bij akte vastgelegd dat zij zowiezo uit ons huis moeten, appartement af of niet)... Dat lijkt nog zo lang!!! Niet leuk... Zucht...Groetjes, Zepke |
| 23/04/2008 @ 22:09 Zepke | Hallo allemaal! Lang geleden weer maar ik ben ZOOOO moe 's avonds dat ik liefst gewoon in bed kruip...Ik heb m'n datum "moeten" aanpassen van m'n huisdokter Ben blijkbaar week langer zwanger als ik dacht. Hij kon dat perfect uitrekenen omdat ik de exacte datum van bevruchting wist. Het is dus 16 november ipv 21 november, wat ervoor zorgt dat ik volgende week dinsdag al 11 weken en 2 dagen ga zijn eer dat ik naar de gyn ga... Zou dat erg zijn? Wanneer doen ze die nekplooimeting etc nu weer? Ik hoop dat ik niet te laat ben (al weet ik niet wat ik zou doen als de meting slecht is). We zullen wel zien! Voor hetzelfde geld zegt zij nog een andere datum!Isabel, meisje, wat erg van je broer en moeder! Hopelijk worden ze allebei snel weer beter! Ik duim alvast voor jullie!Lieveke, Enid gaat nu ook steeds vaker op het potje In de crèche ook. Dan trekt ze gewoon ineens haar broekje af en zegt ze "potje"! Schattig, hé? Spijtig dat je weer zo moet rusten wegens te weinig vruchtwater en te korte navelstreng. Ofwel heb je gewoon die aard, dat kan ook, hé? Of niet? 7 mei weet je weer wat meer! Petitje, hopelijk heb je goed weer aan zee, ik Onze verhuis zit eraan te komen! Nog ongeveer een maand en we trekken in ons eigen huisje! Ik kijk er zo enorm naar uit! Spijtig dat ik niet echt kan helpen met de verhuis (ik wil deze keer echt niet platliggen dus ik let erop dat ik NIETS te zwaar draag, Enid, ongeveer 10,5 kg, niet meegerekend) maar ik ga zeker wel coördineren! "Dat moet daar en dat daar", "Nee, een beetje meer naar links", etc. Daar ben ik goed in! Hihi!Ik kruip maar weer in m'n bedje! Tot gauw!Groetjes, Zepke |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wanner ben je er klaar voor ????

Wou je niet met zijn 2 weggaan? Onze 1ste huwelijksverjaardag zijn we ook naar NL geweest naar Zeist, vorig jaar enkel uit eten ( en rap ne snack) deniske was toen nog geen maand , volgend jaar hopen we toch weer een nachtje weg met zijn 2, zal de 1ste keer zijn denk ik.
Maar we misten Enidje heel vaak! Ze heeft niks last meer gehad van haar oortje, dus ik denk dat het gewoon van haar verkoudheid was. Goed dat het zo leuk was in de hoeve in Nederland. Al een jaar getrouwd, wat gaat dat snel! Wij eind mei 3 jaar en 't lijkt ook nog maar net!
Ocharme toch! Hopelijk is hij snel terug de oude! Ik mag pas 29 april op controle. De secretaresse zei dat ze tegenwoordig aanraden de eerste controle rond 8 weken te doen, maar ik kan alleen 's avonds en dan was de eerste afspraak pas 29 april, dus nog 20 dagen wachten... Zucht!
Leuk dat je nog eens langs komt! Hopelijk gaat alles goed?
In februari was ons gezegd dat we er half april in zouden kunnen. We hebben gebeld en 't zal nog niet direct zijn. Het appartement van onze verkopers is nog steeds niet af. Allé, 't is wel af maar ze willen eerst de tweede vleugel van de blok afmaken voordat ze er een goede voordeur in zetten (nu staat er zo'n gammel houten deurtje in). 't Zal waarschijnlijk dus toch zoals afgesproken 1 juni worden (dan is bij akte vastgelegd dat zij zowiezo uit ons huis moeten, appartement af of niet)... Dat lijkt nog zo lang!!! Niet leuk... Zucht...
.
Hopelijk worden ze allebei snel weer beter! Ik duim alvast voor jullie!