[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/04/2008 @ 21:44 evelien ![]() | hey allemaal, ik ben een mama van 2 hele lieve kindjes, ik werk full-time als leerlingenbegeleider in een buso school, en ik heb sinds kort een extra bijverdienste nl tupperware... en ik zoek dus mensen die het zien zitten om ne keer gastvrouw te zijn van een party. Vele onder jullie zullen nu denken, tupperware, daar zijn ze weer Maar er zijn verschillende manieren om een presentatie te doen en ik probeer het altijd heel leuk en gezellig te houden... gewoon een toffe avond onder vrouwen of mannen!!! Het is natuurlijk ook altijd mogelijk om een culinair atelier te doen... das dan nog meer ontspanning en samen maken we dan enkele lekkere dingen klaar... Interesse??? geef me een seintje en dan contacteer ik je zo snel mogelijk!! Ik zie het volledig zitten!! groetjes, Evelien e-mail: vangheluwe-delva@live.be ik ben van west-vlaanderen |
| 09/04/2008 @ 08:55 sterretje ![]() | hey Evelien, leuk je nog een keertje te lezen! hoe gaat het met je? groetjes sterretje ![]() |
[Reageer]

zin in een toffe avond ?

), en hij is sinds een maand volledig proper... schitterend he...