[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/04/2008 @ 10:38 Doro | Hallo, Ik heb jullie raad nodig…. Mijn man en ik willen dolgraag een kleine spruit om ons gezinnetje uit te breiden. Dus zijn we in Maart 08 gestopt met de pil (Meliane). Heel recentelijk dus ! Nu zou ik graag weten hoe ik kan opsporen wanneer ik mijn eisprong heb. Ik heb mijn laatste 2 cyclussen de pil doorgenomen en al beginnen temperaturen. Toen ik op 28/03 mijn menstruatie had (bleek mijn temperatuur nog steeds 37.1). Dit heeft aangehouden tot de dag dat mijn menstruatie gedaan was (dan is deze gedaald naar 36.6). Vanaf wanneer moet ik beginnen rekenen voor mijn volgende eisprong? En wat zijn de tekenen van een mogelijk naderende eisprong? Ik ga er nu vanuit dat mijn cyclus 28 dagen is (want ik weet het eigenlijk nog niet goed…). Dus klussen we om de 2 dagen om de sprong niet te missen !!! Wie heeft wat tips? En hoelang heeft het van jullie geduurd na het stoppen met de pil? Thanxxx |
| 10/04/2008 @ 10:43 Musje ![]() | Hoi hoi! Het is helemaal niet erg dat je temperatuur wat langer hoog blijft. Dat had ik ook. Wat je allemaal wil weten over je vruchtbare periode enzo kan je volgens mij wel vinden op http://www.zozwanger.nl onder de kop "zwanger worden." Daar vind je info over temperaturen, maar ook andere methodes en tekenen... Wel een aanrader, heb er veel aangehad. |
[Reageer]

wie kan mij wat raad geven ivm ovulatie?????