Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie durft het ook aan voor een kerstwensje te gaan?
Wie durft het ook aan voor een kerstwensje te gaan?| 09/04/2008 @ 19:44 marilyn | Knuffeltje, ik herken het.Een week voor mijn nod ben ik extra allert op alles.Je weet maar nooit en natuurlijk ga je hopen: zou het dit keer wel raak zijn? Ik ben er wel elke maand meer mee bezig en kan dan best teleurgesteld zijn als de komen. Liefs van Marilyn |
10/04/2008 @ 20:15![]() | Hey dames, Ratje, cyclusmonitoring?? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Alles ok met jullie? grtjs, |
| 10/04/2008 @ 21:19 ratje ![]() | Cindy, proficiat!!! Inge, mijn cyclus gaat gecontroleerd worden door bloedafnames en een echo op het juiste moment. |
| 11/04/2008 @ 11:00 Dieltje | vanaf het werk Hey meiden, Zo te lezen een hoop goed nieuws. Cindy,Inge Gefeliciteerd!! Geniet ervan!! En de andere meiden nog in spanning!! Ik gun het jullie van harte en hoop echt dat jullie snel bij de zwangere groep komen!! Mijn tip,wij hebben het deze maand echt om de dag gedaan. Misschien een idee voor jullie,geen garantie natuurlijk. Maar wij zijn na ruim 2 jaar er erg blij mee dat het heeft gewerkt!! Ik hou het hier in de gaten en wens jullie alle het beste!! ![]() |
| 11/04/2008 @ 20:14 marilyn | Cindy en inge, gefeliciteerd! Ik hoop dat er nog meer kerstkindjes mogen komen. Groetjes van Marilyn |
12/04/2008 @ 17:57![]() | Marilyn, bedankt! De maand is nog maar net begonnen, er kunnen dus nog een heleboel bij! ![]() Inge |
13/04/2008 @ 14:16 ![]() | Knuffeltje en Ratje,zijn jullie in spanning of voelen jullie niet veel?? Marlyn waar ben jij in je cyclus?? Dames ik ![]() |
13/04/2008 @ 20:09![]() | Ratje, je weet nooit hé! Waarom ben je er zo zeker van dan? Ik duim voor iedereen waarvoor het spannend wordt! Met de zwangeren alles ok? grtjs, Inge |
| 13/04/2008 @ 22:14 ratje ![]() | Inge, deze maand voelt gewoon zoals de voorbije maanden. En intussen heb ik wat bruin-roze witverlies, ziet er dus niet goed uit hé. |
| 15/04/2008 @ 18:14 marilyn | Cindy, van harte gefeliciteerd! Een echt advenkindje dus. Ik ben nu heel zenuwachtig omdat ik morgen mijn nod heb. Ik voel nog helemaal niets en heb dus duidelijk geen symtomen zeg maar. Ik heb mij voorgenomen om morgenavond pas op zijn vroegst te testen omdat ik volgens mijn cyclus in de loop van de dag ongesteld zou worden. Helaas was ik zo enthousiast om afgelopen zaterdag al een test te doen (eerste kindje dus dat is extra spannend) maar die was duidelijk negatief. Ik tel de uren af tot morgen en ben echt benieuwd. Zijn er nog meer dames die in maart hun nod hebben? En hoe wachten jullie de tijd af? Voelen jullie al iets? Veel groetjes van Marilyn |
| 15/04/2008 @ 19:06 marilyn | STom !Ik bedoel dames die nu nog op hun nod van april wachten! Groetjes van Marilyn! |
< vorige pagina | volgende pagina >

komen. 

bent, je verdient het!

, dan kunnen we onze kinderwens mooi afsluiten.
en nu nog een 

van me! Ik blijf toch voor je