< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » Een 4de Kindje of niet

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
Een 4de Kindje of niet
11/03/2008 @ 10:52
Ann G.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Vanessa : jou verhaal is zooo herkenbaar.Die blijvende twijfel , wel , niet.En waarom wil ik nog een kindje , ik heb het ook allemaal gehad.Ik kon ook niet zeggen dat ik zwangerverslaafd was , maar waarom dan nog een kindje ?
Ik ben er van overtuigd dat zolang je daar mee zit , je eigelijk nog een kindje wil.En mijn gyn zei altijd , als je het nog wil ga er dan voor , anders blijf je heel je leven met de vraag zitten , wat als er nog eentje was gekomen.
Wat betreft de gezondheid van een kindje , je kan idd zeggen , we hebben er 3 gezonde waaromd an het lot tarten.Maar waarom zou je ineens een ziek kindje krijgen als je al een paar kinderen hebt ?
Het zal altijd een moeilijke beslissing blijven , met veel voors en tegens.

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 20:39
chantal

Online Status
Vanessa,
Ik ken het gevoel en ik kan je vertellen...die twijfel blijft!
Mijn mannetje en ik hebben de knoop doorgehakt en in januari ben ik gestopt met de pil...ik was meteen zwanger, jippie!!!!
Maar nu het zover is, krijg ik weer duizend twijfels en angsten, van redden we het wel, gaat deze zwangerschap wel goed, is het kindje gezond, hoe gaat de omgeving reageren...dit wordt natuurlijk allemaal lekker versterkt door de hormonen!!!!

Ben erg benieuwd hoe het met de andere dames gaat

groetjes Chantal

Link naar deze reactie
28/03/2008 @ 15:59
Danielle

Ik wil ook zo graag nog een kindje, maar zoals de meesten hier wil de man niet zo mee

We hebben pas een stul aangebouwd en hebben al een grote auto dus het zou gerust kunnen. Er zouden dan wel 2 kindjes samen moeten slapen. Nu slapen onze ouderst ook al heel graag bij elkaar en willen ze in het weekend altijd bijelkaar slapen dus ik zie het probleem niet.

Na onze derde voelde ik me echt compleet, totdat ik na 3 maanden ongeveer een gezin met 4 kinderen zag. Hoe erg ik ook tegen mijn gevoel vocht, toch bleef het.

Mijn man wil het wel als ik er nog zo graag eentje bijwil maar ik wil dat hij ook echt wilt. Hij is stapelgek op onze jongste en dat speelt in mijn voordeel

Zijn argumenten zijn dat er dan 2 op 1 kamertje moeten slapen, dat het meer kost (ik vind ook dat als je er 3 groot krijgt een 4de er ook wel bijkan) En onze oudste heeft ADD en dat is soms echt enorm vemoeiend.

Mijn moder zou ons ook voor gek verklaen als we nog een kindje nemen en ik ben pas aan een opleidng begonnen waar je niet zwanger vor mag zijn (kunstnagestyliste) die ik graag wil afmaken.

Maar mijn hart schreeuwt voor nog een kindje. Als ik vrouwen met een mooie dikke buik zie steekt het en wil ik ook zo graag zwanger zijn. Maar eigenlijk wil ik gewoon een kroostrijk gezin.

Groetjes
Danielle
Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 00:24
Elke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Sorry waarschijnlijk al te laat maar hierin is het voor mij duidelijk: je kindje is er eens het er is! En als je geen abortus wil kan niemand je hiertoe verplichten! Wat een toestand.

Een huilend hartje spreekt hier eventjes...

Wat jezelf beslist kan niemand veranderen, maar niemand heeft het recht je kindje af te nemen, of van hte leven te beroven, toch?

Elke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]