volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/04/2008 @ 15:45 Esther en K3 ![]() | Even de frustratie van me afschrijven........ Ik heb er NU AL vreeeeeeeeeeselijk de balen van dat we ondanks die Mirena moeten oppassen wanneer we vrijen!! Heb dat rotding sinds november en natuurlijk ben ik ermee gezegend dat ik nog steeds eisprongen heb...... De rest van het verhaal is na te lezen op http://www.koningskindjes.kidzsite.nl/ het is nogal veel om hier weer helemaal over te typen.. Maar het is in ieder geval zo dat we rond die kl@te-eisprongen niet meer vrijen, om herhaling van de afgelopen cycli te voorkomen.. En ondertussen duimen we heel hard dat in de loop van een paar cycli die eisprongen gewoon helemaal wegblijven..!! Zo niet, dan laat ik die Mirena eruit halen want ik vind dit verschrikkelijk.. Ben allang blij dat ik mijn ei ong. twee dagen van tevoren aan voel komen, zodat ik (hopelijk) op tijd mijn kuisheidsgordel aan kan trekken.. Ik ben het nu al ZOOOOOOOOOOOOO ZAT!!!! Dat moest ik even kwijt.......![]() Liefs ![]() ![]() ![]() |
| 07/04/2008 @ 08:25 suusje2512 | Hallo, Ik wil toch ook even reageren. Ik vind het vreemd dat je gyn dat niet duidelijk aan je heeft uitgelegd. Ik wist vanaf het begin dat een Mirena zo werkt. Het eitje kan dus inderdaad bevrucht worden alleen niet innestellen. En ja dan zou je kunnen zeggen dat het op een abortus neerkomt. Je hebt natuurlijk altijd de mogelijkheid om de Mirena er weer uit te laten halen, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Ik laat vandaag mijn mirena eruit halen, voornamelijk vanwege de klachten. Aangezien wij in de toekomst nog een kindje willen ga ik nu tijdelijk over op de pil (met alle stemmingswisselingen erbij) maar misschien ga ik wel temperaturen. (jij voelt je eisprong en kunt die periode dus ontwijken, ik voel hem niet en zal het met tempen moeten zien te voorkomen) Als we eenmaal een 2e hebben laten of ik of mijn man zich steriliseren. Dan zijn we van het hele probleem van nep hormonen af. Heel veel succes verder. Suusje2512 |
| 11/04/2008 @ 10:56 Butterfly ![]() | Hoi Esther, Er bestaan latexvrije condooms hoor!! Kosten wel meer maar ja. Groetjes ![]() |
| 11/04/2008 @ 17:34 barbara | je hebt ook het vrouwencondoom toch? weet niet of dat anders een optie is? |
| 20/04/2008 @ 22:46 Sanneke | Dag dames, Ikzelf heb de Mirena spiraal anderhalf jaar. In het begin had ik tijdens mijn maandstonden veel bloedverlies maar na een half jaar is dit volledig gedaan. Alleen dit al vind ik heel positief. Geen last meer met tampons en maandverband. Wel heb ik nog af en toe menstruatiepijn maar helemaal niet erg. Kortom ik voel mij goed bij dit soort spiraal. Het enige wat ik wat minder vind is dat ik in gewicht ben aangekomen sinds ik dit spiraaltje heb. N |
| 25/04/2008 @ 21:48 | ik heb begin april een mirena laten steken en ik ben er heel blij mee. Ik heb int begin een lichte bloeding gehad een paar dagen maar dan was hzt voorbij. kheb ze nu bijna 4 weken. mijn gyn heeft wel gezegd dat de eerste 2 maanden nog af en toe een bloeding kan hebben maar me daar geen zorgen moet om maken. mss is het bij degene die er problemen mee hebben niet goed geplaatst ofzo? |
| 28/04/2008 @ 13:39 Erika ![]() | huh? Esther, ben je nu toch zwanger met die spiraal? Meteen laten uithalen !!!! |
| 28/04/2008 @ 15:48 Nadine ![]() |
volgende pagina >

Gefrustreerd: Mirena + periodieke onthouding.. :-S

Heb dat rotding sinds november en natuurlijk ben ik ermee gezegend dat ik nog steeds eisprongen heb......
De rest van het verhaal is na te lezen op
Maar het is in ieder geval zo dat we rond die kl@te-eisprongen niet meer vrijen, om herhaling van de afgelopen cycli te voorkomen..
En ondertussen duimen we heel hard dat in de loop van een paar cycli die eisprongen gewoon helemaal wegblijven..!!
Zo niet, dan laat ik die Mirena eruit halen want ik vind dit verschrikkelijk..
Ben allang blij dat ik mijn ei ong. twee dagen van tevoren aan voel komen, zodat ik (hopelijk) op tijd mijn kuisheidsgordel aan kan trekken..
Ik ben het nu al ZOOOOOOOOOOOOO ZAT!!!!
Dat moest ik even kwijt.......

Ik ben zoooooo bang dat ik al die ellende nog weer eens moet doormaken..... Zeker aangezien ik het al moeilijk genoeg heb met het feit dat ik voorlopig beter niet zwanger kan worden.. Want de babykriebels zijn in overweldigende mate aanwezig.. Die Mirena is inmiddels mijn grootste vijand.......