< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie gaat er voor vanaf half juni 2006?

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie gaat er voor vanaf half juni 2006?
12/04/2008 @ 09:16
Line

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey trotse mama ... ik vind Tygo echt een schattig mannetje ... Zolang hij het maar goed doet, geeft dat toch niet dat hij wat kleiner is.

Link naar deze reactie
29/04/2008 @ 06:31
Line

Ook deze ronde is mislukt. Ik had een terugplaatsing van 2 TOP embryootjes, maar zelfs dat is mislukt.
Dus kom ik even melden dat we besloten hebben om even te stoppen met alle pilletjes, puffertjes en spuitjes en we even de natuur zijn gang laten gaan. Gewoon een ronde zonder te moeten denken aan hormonen slikken. Zelfs geen Clomid, dus ik weet niet wanneer ik een eisprong ga krijgen (of ik er al één krijg).
Tot binnenkort.
xxx

Link naar deze reactie
27/07/2008 @ 07:32
Line

WOOOOOW, da's al lang geleden !!
Hoe gaat het hier met jullie dames??? Komen jullie nog piepen???
Ben eigenlijk wel benieuwd

dada,
x

Link naar deze reactie
27/07/2008 @ 12:03
Lieke1982

Online Status Bekijk profiel
Hey Line,

Lang geleden hé! Ik heb je een privé-berichtje gestuurd, om meer uitleg te geven. Wij zijn ondertussen dus gestopt met alles.

Veel succes! Ik voor je!

Ik zal hier niet zoveel meer komen !!

Groetjes,

Lieke

Link naar deze reactie
27/07/2008 @ 12:17
Astrid_Lauwers

Hey dames,

Alles goed? Ik lees dat jullie ongeveer dezelfde weg hebben afgelegd als ik.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor, ik ben daarvan het levende bewijs!

Groetjes,

Astrid !

Link naar deze reactie
27/07/2008 @ 19:33
Line

Hey Astrid... welkom hier ... blij je nog eens te horen

Mag ik je bij deze een hele dikke proficiat wensen met je zwangerschap!!! Zo zie je maar... iedereen komt wel eens aan de beurt.
'k Ben heel erg blij voor jou! Genieten meid!!!

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 00:20
Astrid_Lauwers

Hey Line,

Bedankt!!

Wanneer weet je meer? Als er een TP is gebeurd, moet je toch geen 2 weken wachten hé? Ik ben daar eigenlijk niet zo goed in thuis.

Ik hoop zo dat het lukt!

Kunnen we dit onderwerp voorgoed sluiten en ons samen naar de zwangere clubs begeven!

Groetjes,

Astrid

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 07:51
Line

Wel, ik zal vrees ik wel 2 weken moeten wachten, want ik heb zondag nog een spuit Pregnyl gekregen, dus dat blijft wel nog efkes in mijn bloed zitten en dat zou anders een fout resultaat geven. Maar ik denk niet dat het gelukt is... een voorgevoel ... Och ja, dan is het zo en dan stoppen we er voor eventjes mee... ik heb trouwens ook een nieuwe jobaanbieding aangenomen, dus terug een nieuwe uitdaging om me op te smijten...

Zeg meid, wanneer moet je voor je eerste echo???

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 11:24
Astrid_Lauwers

Hey Line,

Ja, vermits Pregnyl HCG bevat zal je zowieso positief testen. Ik voelde nu ook niks hoor, ik deed gewoon nog maar eens een testje, omdat mijn regels zo lang uit bleven (wat eigenlijk normaal is voor mij). Je moet je dus nog geen zorgen maken!

Ik was de laatste dagen een beetje misselijk, kon niet eten wat ik anders wel graag eet. Sinds deze nacht moet ik nu ook overgeven. Vanaf 05.00u tot 17 minuten geleden (allé, niet aan één stuk hoor!)! Ik heb ooit gezegd dat ik dat misselijk zijn er met plezier zou bijnemen, maar ik heb da precies serieus onderschat !!

Groetjes,
Astrid

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 21:27
Astrid_Lauwers

Hey,

Ik heb mijn eerste echo vrijdag 25/07 gekregen. Ze hebben gezien dat het er maar eentje is en dat het in de baarmoeder zit. Op het eerste zicht was alles dus in orde.

Woensdag 13 augustus krijg ik al mijn 2de echo.

Groetjes,

Astrid

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 13:26
Line

Da's inderdaad al een goede start he!
Op de 2e echo zal je nu wel al een stuk meer kunnen zien... geniet ervan he meid!!

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 12:30
Astrid_Lauwers

Hey Line!

Al nieuws?

Groetjes,

Astrid

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 08:27
Line

Yep, al nieuws ...
'k Moet je niet meer vertellen he.
We gaan er toch ook even mee stoppen nu! 't Is efkes genoeg geweest. Ons eerst een beetje concentreren op ons huizeke en dan zien we binnen een paar maanden wel wat we gaan doen. Mijn ventje zou graag naar Jette gaan vanaf onze volgende poging. Dus zal ik mij daar eerst eens over informeren.

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 08:28
Line

Hoe gaat het met jou???
Voel je intussen al aan je lichaam dat je zwanger bent???

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 12:55
Astrid_Lauwers

Hey Line,

Ik vind het echt super erg voor jullie . Ik hoop dat je genoeg afleiding hebt, zodat je er niet constant mee bezig bent. Een rustpauze kan goed doen. Stort je maar even volledig op jullie huis. Ik denk trouwens dat Jette wel een goed idee is. Je zal misschien ook meer vertrouwen hebben in die dokters.

Met mij gaat het ook niet zo goed (Ik weet da ik eigenlijk geen reden heb om te klagen). Ik ben zo ziek . Ik kan echt niks. Ik lig in bed en op de zetel en maak zelfs geen eten meer. Ik heb nooit gedacht dat het zo erg kon zijn. Als er vroeger iemand over zeurde kreeg ik het echt op mijn heupen. Ik vond dan dat ze al blij moesten zijn dat ze zwanger geraakte. Ik ben sinds maandagnacht 28 juli ziek geworden en het is nu dus al anderhalve week zonder onderbreking zo. Ik neem Primperan in, maar dat helpt totaal niet. Ik ben ook zo moe en toch kan ik niet slapen. Ook s'nachts slaap ik bijna niet van de misselijkheid. Als ik al slaap is het in blokjes van 30 tot 45 min. Ik kom niet buiten, want dan ben ik bang dat ik weer moet overgeven. Gelukkig heb ik vakantie, maar ik weet niet wat ik moet doen als ik terug moet gaan werken. Op deze manier ga ik het trouwens ook niet lang meer kunnen verzwijgen. Ik weet niet of mijn ouders al iets doorhebben, maar ik denk niet dat ik ze nog veel langer ga kunnen omleiden.

Groetjes,

Astrid

[Laatst gewijzigd door Astrid_Lauwers - 07/08/2008 @ 12:57] - Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 08:18
Line

Hey meid...

Ohh, dat meen je nie ... oh da's echt verdomd!!!
Ja, da's geen leuke start van je zwangerschap... je zal je het in elk geval altijd blijven herinneren, die eerste weken. 't is intussen al een tijdje geleden dat je dit gepost hebt... is het intussen al iets beter???
Ja en je kan natuurlijk niet blijven zeggen dat het een buikgriepje is he... dat duurt een aantal dagen, maar geen 2 weken natuurlijk.
Waarom zou je 't eigenlijk niet zeggen??? Ze kunnen je maar al wat helpen nu. Misschien dat mamalief wel een aantal schoteltjes kan klaarmaken die je kan invriezen en je je daar al geen zorgen over hoeft te maken. Of iemand die efkes komt helpen met het huishouden.

Veel sterkte meid!!

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 13:29
Astrid_Lauwers

Hey Line,

Ik ben nog steeds ziek hoor. Ik neem nu wel iets anders in en dat helpt een beetje beter dan Primperan. We zijn vorige donderdag weer naar de gyn geweest en alles was goed. Volgens de gyn is die misselijkheid een heel goed teken, dus zullen we er maar blij mee zijn zeker ! Mijn volgende echo is op 12 september.

Tegen ons mama heb ik het 2 weken geleden moeten vertellen, omdat ik aan het overgeven was op het moment dat ze hier was. Voor de rest zijn alleen 2 bevriende koppels op de hoogte. Misschien dat ik het één van de dagen ook tegen mijn baas ga zeggen, maar dat zal er vanaf hangen of ik mijn misselijkheid kan verbergen of niet.

Alles goed voor de rest?

Groetjes,

Astrid

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 10:27
Line

Hey meid... hoe gaat het met jou???
Hoe reageert iedereen???
Heb je het al aan je baas gezegd???
Je bent bijna al aan de 12 weken... in veel gevallen gaat het vanaf dan al een stuk beter.
Heel veel succes meid!

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 11:07
Astrid_Lauwers

Hey Line,

Ik moet nog steeds overgeven, maar de dagen dat ik moet werken valt het eigenlijk redelijk goed mee. Na mijn vakantie heb ik het direct tegen mijn baas en 1 collega gezegd (voor het geval dat ik ineens in mijn vuilbak zat te kotsen, wat gelukkig nog niet gebeurd is!!). De andere collega's horen het pas binnen een 2 of 3-tal weken. Ik wacht zowieso tot na de echo op 12 september.

Mijn papa en schoonouders weten het ook nog niet. Ons mama en 2 bevriende koppels weten het wel. Mijn vader komt 1 avond per week bij ons eten, dus dat kan ik nog makkelijk zwijgen. Ons mama zie ik elke dag, dus dat was niet vol te houden als ik zo ziek ben.

Zaterdag ben ik 12 weken en ik heb er wel een goed gevoel bij. Als ik mij niet zo ziek zou voelen, dan zou ik wel ongeruster zijn denk ik. Volgens mijn gyn is ziek zijn een heel goed teken, dus nemen we het er maar bij hé!

Hoe is het ondertussen bij jullie?

Groetjes,

Astrid

Link naar deze reactie
20/09/2008 @ 09:03
Line

Hey Astrid,

Hoe gaat het meid?
Is de papa intussen al op de hoogte? En de schoonouders??
Hoe voel je je zelf?
Ben jij één van de gelukkigen die na 12 weken geen zuchtje last meer heeft, of heeft de misselijkheid je nog steeds gevonden?
Hoe was de echo???
Wij zijn er echt even helemaal niet mee bezig. Zoveel andere dingen aan ons hoofd. Deze week ben ik ook op mijn nieuwe job begonnen en het zal de eerste maanden in elk geval veel tijd en energie van me vragen. Moet al meteen een aantal dienstreizen inplannen en aangezien ik vliegangst heb, neem ik altijd medicatie die je zeker niet mag innemen als je zwanger bent, dus de eerst komende maanden moeten we dan toch zien dat het niet raak is (zelfs niet toevallig)... ook al geloof ik niet dat dat het geval zou zijn... daarvoor zijn we al iets te lang bezig .

Veel succes meid!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >