volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
08/04/2008 @ 17:34 ![]() | Zoals de titel al zegt; Wat wordt het? Een of een ?Vele hebben een sterk voorgevoel, ben benieuwd of we door middel van een lijstje kunnen nagaan of deze voorgevoelens of eventuele bakerpraatjes waar zullen zijn!!! Ik begin, vullen jullie aan? (Om te kijken wat de chinese conceptiekalender jou voorspelt kun je hier je gegevens invullen: http://babybrabbel.org/.../conseptiekalender.html ) Lijstje: Marije, denkt jongen, volgens chinese kalender: meisje |
| 14/04/2008 @ 15:14 Elsje | Marije, denkt jongen, volgens chinese kalender: meisje Lore, denkt jongen, volgens chinese kalender: jongen Linda, denkt jongen, volgens chinese kalender: meisje Steenbokje denkt? jongen volgens chines kalender : jongen Sientje denkt meisje, volgens de chinese kalender : meisje Lily denkt jongen, volgens de chinese kalender : meisje margreth denkt:jongen volgens de chinese kalender: meisje Belle denkt: jongen volgens de chinese kalender: jongen Veerle denkt meisje, volgens chinese kalender : jongen Elsje denkt: meisje, volgens chinese kalender: jongen Ik denk een meisje. Misschien omdat ik graag een dochter wil voor mijn man. Ik heb zelf altijd gedroomt dat ik eerst 2 jongens kreeg en daarna pas een meisje. Wij willen het wel weten met de 20 weken echo! Ik kan zelf niet wachten! Ben veel te nieuwsgierig. |
| 20/04/2008 @ 12:43 isa | Ik denk jongen ( ook volgens chinese kalender! |
| 24/04/2008 @ 14:14 Belle ![]() | Het wordt bij ons dus een meisje. Ik ben best wel blij. ![]() De chinese horoscoop klopt dus bij ons ook van geen kanten. |
volgende pagina >

Wat denk jij dat geslacht van je kindje is?

of een
?