volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/04/2008 @ 08:06 sandy | Hoi dames, heb heel ff tijd,dochter is juist vertrokken naar school en ik moet iets later weg,moet niet zo ver gaan. Dinsdag is ons meisje 5 jaar geworden en in stijl,vake had een mooie biscuit gebakken en ze had mooie kadootjes mee. Woensdag had ze haar vlinder prinsessenfeest en dat was ook leuk,die namiddag was zo om,alleen moeilijke kindjes ze lusten het drinken niet,ze lusten de taart niet maar voor de rest was het leuk,zondag de familie nog. ze was superblij met al haar kadootjes en haar poesje,dat ze in mei mag gaan ophalen en waar ze elke vrijdag een foto van krijgt heeft de naam Hartje gekregen. Tot zover haar verjaardag. Met Robbe gaat het goed die begint leuk te babbelen,gisteren nog hij had dorst en mijn man had een glas vast en hij vroeg mak is met zijn hand naar het glas echt lachen. hebben ze ook in school gaan inschrijven.Viel goed mee zijn lieve juffen. Heb nooit die weenproblemen gehad eigenlijk,die ging gewoon direct in het klasje n zei dag mama,ik had het moeilijker dan zij en Robbe is nog afwachten maar denk dat da wel een bleiterke zal worden die heeft da nu ook soms als hij bij moeke moet blijven. Marie tof ook een jongen en een meisje,kan je ook staartjes maken binnekort. Zo ga gaan verder doen moet me klaarmaken om te gaan werken. Prettig weekend allemaal. Groetjes, Sandy |
| 12/04/2008 @ 16:01 Cathy137 ![]() | Ik heb ineens nog eens een recente foto aan mijn profiel toegevoegd. Jonas wordt groot. Binnen 3 maand wordt hij al 2 jaar, wat gaat de tijd snel. |
| 16/04/2008 @ 21:27 sandy | hoi dames, kids naar bed heb ff tijd om iets neer te schrijven. logan wat potje betreft,ieder kind is daar zo anders in,zoey was direct proper geen problemen mee gehad,ging zelfs graag op het potje.Robbe die gaat zelfs nu al af en toe op het potje zitten zonder pampeer,doet niks maar hij gaat er wel opzitten.Hij zegt ook al dat hij pipi moet en kaka,mijn ma denk dat ook hij snel zindelijk zal zijn,maar valt af te wachten. debby,idd elke zwangerschap is anders Zoey bijna geen last gehad en bij Robbe rugpijn en maagpijn,geen pretje maar achteraf is het allemaal de moeite waard. Cathy,ben blij dat ik maar part time werk,weet nu soms nog niet hoe ik mijn werk moet gedaan krijgen,de ochtenden worden gevuld met kids klaarmaken en eten en dan is het eigenlijk al middag en dan is het afhnakleijk of mijn klein venteke zin heeft in een middag dutje en dan krijg ik wel wat aan kant,tenzij het laat is natuurlijk eer hij ertussen valt. Op donderdag ga ik na de middag werken en ben ik thuis voor het avondeten te maken en dan kids in bed te stoppen en dan heb ik meestal geen zin meer om iets te doen en op maandag en vrijdag werk ik een hele dag en doe ik alleenhet hoofdsnoodzakelijke(wat een woord). Ik zou geen full time willen doen,eerder full time thuis maar is niet echt mogelijk. Zijn gaan rondkijken voor hout voor de speeltuin die deze zomer af moet zijn en hebben ook gevonden. ze hadden in die winkel ook leuk poezengeief,ja we tellen af naar de komst van onze extra huisgenoot. zijn ook begonnen met het plannen van onze housewarming,zou voor begin juni worden. Ja zijn druk bezig hier.en de kids zijn druk bezig met groeien,Robbe heeft al een 92,heb zijn kastje geruimd en heeft bijna niks meer om aan te trekken ocharme. Tijd om te winkelen. Zoey haar kast is weer lekker aangeuld en van het weekend ga ik die ook is ruimen,heeft ook veel dat te klein is hoor.En haar schoentjes waren binnen,dus die kunnen we ook gaan halen van het weekend. Zo dames ga nog ff surfen en lekker vroeg onder de wol. Groetjes Sandy |
| 06/05/2008 @ 10:00 sandy | Hoi dames, lekker weertje he, ben er vollop van aan het genieten,je laadt er weer helemaal van op.straks op medisch onderzoek met de dochter dus is ze thuis vandaag,moet ermee naar de stad.Ga met de fiets gaan met zulk mooi weer kruip ik niet op de bus. Nu zitten ze hiernaast lekker in bad en sewens gaan we ontbijten. Verder is hier alles goed eigenlijk,ben zelf volle bak theorie voor de auto aan het leren,ga vogende maand examen doen,hopelijk van de eerste keer want is wel niet zo simpel als 11 jaar geleden,was toen een makkie. Marie leuk dat Rayan zo flink naar school gaat. Debby,geniet van het kleine leventje in de buik en van het mooie weer,ben blij dat alles zo goed gaat. Logan,kleintjes worden veel te snel groot he,ik heb nog een jaartje respijt maar ook dat zal snel om zijn vrees ik maar gewoon van alles genieten,ik kijk al uit naar mijn moederdag knutselwerkje dat ik van de dochter ga krijgen.En je hebt terug een beetje tijd voor jezelf. Zo dames ga een foto van mezelf zoeken,voor mijn knutselwerkje van school idd. Grotejes, Sandy |
| 08/05/2008 @ 21:01 sandy | Hoi dames, ff een kort en niet zo prettig berichtje,de grootmoeder van mijn man is deze middag overleden.Voor haar zijn we blij want ze had enorm veel pijn en al 2 weken niks gegeten en bijna niks gedronken.ze zou volgende week 94 geworden zijn,mooie leeftijd en ze is erg lang goed geweest.Afgeven is nooit leuk maar het hoort nu eenmaal bij het leven.Er is weer een sterretje bij aan de hemel. Dames tot gauw sandy |
volgende pagina >

Dames omgeving Mechelen met kinderwens

Verder niet echt veel te weten gekomen, hartje klopte goed, maar het was maar een kort bezoekje, ma ja, ze kon niet zo uitgebreid zijn nu, er waren nog patiënten aan't wachten.

De gyn had de grootste moeite om het goed in beeld te krijgen en te meten. 6,9 cm was het al en de nekplooi was ook goed. Wij weer content dus.