Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/01/2008 @ 12:27 Geta | hallo ben je ze snel kwijt geraakt of heb je veel moeite moeten doen? |
| 19/01/2008 @ 19:47 Geta | hallo Hey thx voor de warme welkom. De KAV staat al op mijn lijstje. Voor ik eraan begin wil ik graag al wat georganiseerd zijn. Moet je echt vanaf je weet dat je zwanger bent al zien voor een OM? Ook wat ik mij af vroeg om een kindje te dopen hoe moet je dat doen? Bij een pastoor een afspraak maken of krijg je daar info over in het ziekenhuis zelf wanneer je bevalt? |
| 22/01/2008 @ 08:07 Geta | merci Ja ik heb gewoon wa schrik omdat ik al veel kilo's verloren ben met de ww en zou graag na me bevalling ni terug veel willen verdikken. |
| 01/02/2008 @ 15:46 Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe ![]() | Hey meiden t is hier zo stil? alles goed met jullie allemaal? Hier gaat alles weer zn normale gangetje en men werk valt ook zeer goed mee! Liefs Kim |
23/03/2008 @ 13:28 ![]() | Hey Fijn paasweekend ![]() ![]() Hoe gaat het met jullie ? Nu is het hier wel heeeeeel stil hoor . Vele groetjes Erika |
< vorige pagina | volgende pagina >

Mama's omgeving Vilvoorde

en ja daar stond ik
Ja ik zag dit weekendat baby tje waar kizzy meter van is en heb het zelf al moeilijk te weten dat Margo ook zo klein was . Daar is het baby ook helemaal af al hoor
en zomaar effe 40 graden . Na een nachtje s ´morgens 38 ... NOg even afgewacht maar tegen de namiddag was het net een lappe pop dat ik vast had en had ze 40,5 koorts
als ik ga werken is het rustiger 

.

zullen in de minderheid zijn ...
en voelde me net een vod dus effe dagje tegenaan gegooid . . .