< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » Zo jaloers...

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
13/04/2008 @ 21:23
sophie A.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo,

Zoals jullie kunnen zien heb ik zelf 2 meisjes en mijn nieuwe vriend ook...
Nu heb ik onlangs een mk (onverwacht zw ) gehad en sindsdien ben zo jaloers op mensen die zwanger zijn... Ik gun het hun, of jullie van harte hoor. Zelf mijn vriend zen zus vertelde onlangs dat ze zwanger is van haar eerste...
Maar ik wil zoooooo ontzettend graag ook een groot gezin... zo erg zelf dat het soms ziekelijk wordt... Telkens wanneer iemand me bewust of onbewust vraag of ik nog een kindje wil barst ik in tranen uit...
Mijn manneke wil (voorlopig) nog geen kindjes bij, wel als ze ouder zijn maar nu even niet...
En ik leg me daar bij neer, volledig maar soms krijg ik van die buien...of aanvallen waarvoor ik me echt voor schaam...

ik kan zelf niet op schrjven (uit schaamte ) waarover ik dan allemaal denk in me zelf...
Weet iemadn hoe ik met die gevoelens moet omgaan?
Want telkens ik mijn wens uit tegenover bepaalde personen verklaren die me zot dat ik ook nog maar aan kinderen denk terug...we hebben ( jah ik beschouw Julyke en Britt ook een stukje van mij ) er al 4...
4 is zogezegd meer dan genoeg... Alleen weet ik niet of ik daar vrede mee kan nemen...
Mijn gevoelens worden erger en erger en ik hoop dat iemand me een beetje raad kan geven....

Liefs sophie

Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 21:26
Esther en K3

Ik verklaar je niet voor zot schat..!Dat weet je wel he! Als je wil praten weet je me te vinden..!

Liefs
Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 21:27
sophie A.

thankxxx meid.. Ik weet je te vinden ... Maar je weet ook hoe men venteke er over denkt

liefs sophie

Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 21:28
Esther en K3

Jouw ventje moet gewoon eens naar Essie luisteren!Want ieder argument dat hij heeft kan ik weerleggen........ Try me!!

Liefs
Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 21:29
Esther en K3

He, wat lees ik nu?? Heb je een miskraam gehad?!Waarom heb je me dat niet verteld lieverd!!
Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 21:33
sophie A.

ja... Deukje in het vruchtzakje...
Curretage gehad...en zoiets wil ik nooit meer mee maken en da wens ik niemand toe... Had nooit gedacht dat dit een grote impact zou hebben op mijn doen en laten en denken....kortom, op mijn hele leven....

Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 21:35
Esther en K3

Een deukje in het vruchtzakje?? Daar heb ik nog nooit van gehoord...... Hoe ver was je?Ja, een miskraam heeft inpact he! Ik heb nog steeds iedere keer de kriebels rond 7 november (miskraam) en 28 juni (wat anders de uitgerekende datum was geweest), ondanks dat ik daarna nog twee gezonde kids heb gekregen.. Maar heeft het net zo'n impact op Youri als op jou??

Liefs
Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 21:40
sophie A.

Ja ik ook niet...nu dus wel...jammer genoeg...
Ik was bijna 8 weken, 7w en 6 dagen... (was al een weekje overleden,als ik da zo mag noemen...)Curretage op 4/2

Ach nee... Youri vond het hooguit erg voor mij dat ik dat mee maakte en dat allemaal moest ondergaan... maar hij heeft niet dezelfde gevoelens als mij..; Wat ik hem niet echt kwadelijk kan nemen toch???!!!

Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 21:47
Esther en K3

Enerzijds nee, dat kun je hem niet kwalijk nemen.. Want het gebeurt immers niet in zijn lijf...... Maar anderzijds.. Het is ook zijn kindje dat gestorven is! Robert is net zo; hij stond/staat er niet echt bij stil, tenzij hij eraan herinnerd wordt.. Na een goed gesprek is hij het pas gaan zien voor wat het is..! ZIJN kind, dat dood in mijn buik zat.. En dat dood geboren werd toen het net een halve centimeter groot was..... Maar voordat hij tot dat inzicht kwam.. Pffff.. Heel wat uurtjes praten.. Jammer dat Youri er net zo in staat als Robert.. Want dan sta je er wel heel alleen in..

Liefs
Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 21:50
sophie A.

Maar gelukkig ben jij er nog om tegen te zagen en te klagen hé...!

Och mens...wat zou ik zonder 9maand en jou moeten beginnen...
Mijn hoofd zou overlopen van emoties en woede-aanvallen

Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 22:02
Esther en K3

Voor jou altijd schat!!Ik zou ook niet zonder uitlaatklep kunnen hoor, want Robert is me een beetje te nuchter in sommige zaken.......

Liefs en welterusten!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]