[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/04/2008 @ 21:26 Esther en K3 ![]() | Ik verklaar je niet voor zot schat..! Dat weet je wel he! Als je wil praten weet je me te vinden..!![]() Liefs ![]() ![]() ![]() |
| 13/04/2008 @ 21:27 sophie A. ![]() | thankxxx meid.. Ik weet je te vinden ... Maar je weet ook hoe men venteke er over denkt ![]() liefs sophie ![]() |
| 13/04/2008 @ 21:28 Esther en K3 ![]() | Jouw ventje moet gewoon eens naar Essie luisteren! Want ieder argument dat hij heeft kan ik weerleggen........ Try me!!![]() Liefs ![]() ![]() ![]() |
| 13/04/2008 @ 21:29 Esther en K3 ![]() | He, wat lees ik nu?? Heb je een miskraam gehad?! ![]() Waarom heb je me dat niet verteld lieverd!!![]() |
| 13/04/2008 @ 22:02 Esther en K3 ![]() | Voor jou altijd schat!! ![]() Ik zou ook niet zonder uitlaatklep kunnen hoor, want Robert is me een beetje te nuchter in sommige zaken.......![]() Liefs en welterusten! ![]() |
[Reageer]

Zo jaloers...

van harte hoor. Zelf mijn vriend zen zus vertelde onlangs dat ze zwanger is van haar eerste...
) waarover ik dan allemaal denk in me zelf...

en da wens ik niemand toe... Had nooit gedacht dat dit een grote impact zou hebben op mijn doen en laten en denken....kortom, op mijn hele leven....