< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » We geven niet op: we gaan voor een kindje in 2009!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
We geven niet op: we gaan voor een kindje in 2009!
11/04/2008 @ 09:32
Marylene

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Goeie morgen dames,

Ik zou me hier graag ook bijvoegen. Er zitten hier al enkele bekenden voor mij en vind het dan ietske makkelijker om mee te praten. Ik ben in december 2006 gestopt met mijn nuvaring. Dit spijtig genoeg zonder resultaat... volgende week donderdag den 17de moet ik naar de fertiliteitskliniek. Kheb dus een vruchtbaarheidsprobleem maar ik blijf wel hopen dat het ons lukt om ons ukie te verwelkomen in 2009. Ik neem nog geen hormonen maar hoop wel dat ik er volgende week mee mag starten.

Caithlyn, veel suc6, hopelijk ben je vlug zwanger van je 3de beebje , wel rot he die lange cyclussen.

svb81, ik hoop echt dat het bij u vlug weer lukt. Hopelijk kunnen we den draad van vroeger terug oppikken , ben blij dat je terug bent en er voor gaat, hier ook weer

lotte1211, Kan je je mk een beetje verwerken? Veel sterkte... en hopelijk is die maand vlug voorbij he

Snuitje, jij moet nog rusten he, maar volgende maand kondig jij aan dat je zwanger bent, je weet het he, ik super hard voor je

Johanna, je ventje zoveel en lang moeten missen, kom hier voor een dikke. Voor je het weet zullen die maanden voorbij zijn. Naar waar ga je dan wonen in het buitenland?

Ikke, mooie cyclus heb jij... goed klussen he

Xena, suc6 meid,

Lina, vind het erg van je mk, ik heel hard voor je.

Cindy, ik weet dat die teleurstellingen moeilijk zijn... maar je bent nog maar 3maand bezig... beetje geduld en voor je het weet ben je ik voor jou ook heel hard, wie weet is het de volgende ronde al raak

Domi, zo erg van je mk... ik voor jou ook he. Hopelijk snel weer zwanger he

Ratje, goed e die cylusmonitoring. Dan weet je pas zeker wanneer je het beste klust. Veel suc6 meid

Heleen, spijtig van je mk, hopelijk weer vlug raak he

Zo denk ik dat ik iedereen wel gehad heb, meiden allemaal heel veel suc6. Hopelijk zijn we allemaal heel gauw zwanger, sowieso ik constant voor iedereen, ik weet hoe het voelt elke x terug ontgoocheld te zijn als het weer niet gelukt is. Ik hoop voor mezelf dat volgende week bij mijn controle alles in een stroomversnelling geraakt en dat ik vlug met de nodige hormonen kan starten. Ik wacht al zolang op een possitieve test... dat ik soms wel al eens durf denken dat ik mss nooit zwanger zal geraken... Gelukkig probeer ik me heel vlug te herpakken en me der over te zetten... maar sowieso lijkt het allemaal heel makkelijk, maar voor mezelf is dat niet echt het geval... Meiden het gaat ons lukken, in 2009 zijn wij mama's

Dikke knuf, Marylène xxx

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 09:36
Jelana

Hallo,

Ik zal me ook hier aansluiten.
Deze maand moeten wij toch nog afwachten (1e cyclus na curretage bij 12 weken) dus 2008 zit er niet meer in.

Ik kijk al uit naar mei!!

@ Snuitje, hoe voel je je nu? Al een stuk beter?

Velen ken ik al via andere forums.
Hopelijk wordt dit een echt vruchtbaar forum!!

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 09:58
Keun

Online Status Bekijk profiel
ik voeg me hier ook graag toe als ik mag
Ik ben de 6de april gestopt met de pil dus beebje zowiezo voor 2009!
Nu heb ik al men regels..dus wachten hoe de cyclus loopt zeker.

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 11:36
svb81

Domi, veel sterkte! Ben blij dat je zo positief bent!

Welkom ratje, keun en jelana!

Heleen, 4 mk al... Ffff.. hopelijk is het snel raak en blijf je zo positief. Het moet zwaar zijn dat elke keer te verwerken. eentje is al zo zwaar...

Marylène, zo tof dat je je hierbij komt voegen. Ik vind het zoooo jammer dat het nog steeds niet mocht zijn voor jou... Maar inde fertiliteitskliniek zullen ze je zeker kunnen helpen en dan dat het heel snel raak is!

Bij mij zijn de er, voor deze keer vind ik dat niet erg

Groetjes!

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 12:10
Marylene

Welkom Keun en Jelena, tetter hier maar lekker mee

Hey svb81, en hoe gaat het ander? Ik hoop het echt dat ze mij kunnen helpen... ben een beetje schrik aant krijgen vooral dan voor mijn ventje. Donderdag weten we hoe zijn zaad is... ben echt wel bang voor slecht nieuws te krijgen... Maar we zien wel, en ik probeer nog altijd zo positief mogelijk te denken, al word dat wel moeilijker als je al 1,5jaar bezig bent zonder resultaat...

Dikke knuf, Marylène xxx

[Laatst gewijzigd door Marylene - 11/04/2008 @ 12:10] - Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 12:36
svb81

Hey Marylène, ik kan me inbeelden dat het na al die tijd heel zwaar wordt. Maar eens alles oderzocht wordt, zullen ze weten waar het probleem ligt en dan kun je doelgericht naar een oplossing gaan zoeken. En je weet, voor elk probleem is een oplossing. Het is alleen jammer dat alles altijd zo lang moet duren. Maar geduld wordt beloond. Maar ik weet, ik heb makkelijk praten zo, ik wil het ook niet minimaliseren natuurlijk, gewoon je even een hart onder de riem steken!

Wat bedoel je met "hoe gaat het ander?"

Groetjes!

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 12:37
svb81

Wat denken jullie van een lijstje met jullie NOD?
dan wordt het overzichtelijk en kunnen we mekaar allemaal volgen

svb81-BE-26j-1e kindje-1e ronde- NOD 9/05

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 12:54
snuitje

Ik vind het lijstje een goed idee... maar ik kan wel niet invullen of ik een nod heb en welke datum die dan zou zijn... want ik weet nog niet of ik dankzij de operatie nu toch een eisprong zou hebben...

snuitje-BE-23j-1e kindje-9e maand na pil-NOD onbekend-2 april operatie gehad

Fijn zeg dat hier zoveel nieuwen zijn !!! We gaan elkaar goed kunnen steunen en het wordt hier een vruchtbaar forum ! We verdienen het hé !

[Laatst gewijzigd door snuitje - 11/04/2008 @ 12:54] - Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 12:57
ratje

't Is hier ook gezellig druk precies!

Zo lijstje even langer gemaakt, voorlopig bovenaan, maar ik verhuis volgende week wel naar onderen hoor, weet het zeker. Voel geen verschil met de voorbije maanden.

ratje-BE-28j-2e kindje-6e ronde-NOD 15/04

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 13:01
svb81

Hey ratje, dat wil niks zeggen hé . geen is altijd hoop hebben. Heb je al eens geprobeerd met temperaturen? Of ovulatietesten?

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 13:07
Marylene

Marylène-BE-24j-1e Kindje-12e ronde-NOD 21/04 Denk ik... Donderdag meer nieuws

Zo dat is ook aangepast

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 13:32
Keun

Online Status Bekijk profiel
Keun-BE-20j-1e kindje-nog maand ontpilling(normaal:d)-NOD 08/05

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 14:17

Online Status Stuur bericht
Hallo allemaal,

Bij ons wordt het vanaf afwachten en aftellen naar de NOD. Mijn vriend en ik hebben deze maand al goed geklust en blijven gewoon verder klussen ook al zijn de groene dagen voorbij! Je weet nooit he.

Ik weet niet of het gelukt zou zijn want ik voel echt niks. Andere maanden kon ik altijd op voorhand zeggen wat het ging zijn, maar nu niet. Afwachten dus.

@Marylène, ja ik ben echt gezegend met z'on mooie cyclus. Ik hoop echt voor jou dat er binnenkort meer duidelijkheid zal zijn. Kvind het wel knap van jou dat ja daar zo positief mee om blijft gaan.

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 14:40
Marylene

Het ééne moment al possitiever dan het andere... ben ook maar nen mens en soms zie ik het ook wel allemaal eens niet meer zitten. Maar ben niet iemand die de vlug de moed laat zakken en ben nen vechter... waar een wil is is een weg he... Voor mij kan het niet vlug genoeg volgende week donderdag zijn... Het komt wel goed ze, daar ben ik van overtuigd

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 14:50
ratje

svb81, temperaturen... ik vergeet het gewoon te veel 's morgens. ovulatiestestjes heb ik ook al geprobeerd, maar ik had altijd 2 streepjes, en nooit een donker... Dus geef ik er geen geld meer aan uit!

Wat dachten jullie van het lijstje op datum te zetten?

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 15:54
Ann

Hey

Mag ik me ook aansluiten hier? Snuitje ken ik al, de anderen hier nog niet, denk ik.

Ik heb al een zoontje van 2, en in december 07 waren we gestart voor een tweede. 't Was meteen raak, maar helaas een miskraam gehad in januari. Omdat ik met cmv was besmet, moesten we verplicht een pauze inlassen, maar nu ziet het er goed uit en wellicht gaan we er vanaf nu weer voor.

Ik was van plan me niet gek te maken en het rustig aan te doen, maar zie, tweede dag van mijn en ik ben hier al ...

Maar ja, 't is zo plezant om samen toe te leven naar de NOD's en elkaar te steunen als het wat minder goed gaat he!

Ann-BE-31j-2e kindje-1e ronde (na mk en pauze)-NOD 07/05

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 16:33
Xena

Zo ik zet mijzelf ook maar even in het lijstje..
Ik zit momenteel in de spannende wachttijd en loop continue naar t toilet om te kijken of de al geariveerd zijn...pfff spannend..

Xena-NL-30j-1e kindje-1e ronde-NOD tussen 11/04 en 14/04

Iedereen veel succes!

Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 23:25
dot.com

hallo, mag ik mij ook bij u aansluiten?
Hallo, mag ik mij ook bij u aansluiten?

Ik ben pas sinds gisteren lid van deze site en ik weet nog niet hoe alles in zijn werk gaat.

Ik ben al 2 jaar gestopt met de pil, maar tot voor januari 2008 niet zo heel druk bezig geweest met zwanger raken. Ik had een instelling van: ik zie het wel, gebeurt het dan gebeurt het, gebeurt het niet dan...... Maar dit is nu inmiddels wel anders geworden.

Vanaf januari ben ik begonnen met ovulatietesten van clear blue en is het toch elke keer spannend (en tot nu toe elke keer een teleurstelling).

Maar ik hoop hier veel wijsheid op te kunnen doen door de verhalen van andere vrouwen en misschien kan ik op een of andere wijze ook iets delen?

Groetjes

Nicole
Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 09:31
Jelana

Voilà, mijn nod is gewoon mijn controlebezoek bij de gyn want ik weet ook niet wanneer ik ze moet verwachten.

Xena-NL-30j-1e kindje-1e ronde-NOD tussen 11/04 en 14/04
Jelana-BE-26j-1e kindje-1e cyclus na MK - NOD 28/04

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 09:53
lauie

Hallo meiden,

mag ik me ook bij jullie voegen? Ik ben 22 jaar, drie jaar samen met mijn ventje, wonen in een leuk huis, bezig met afstuderen en heb een leuke baan op een BSO. Ik ben al sinds september bezig en loop nu bij de gyn. Ik heb teveel eitjes en hij denkt dus aan PCOS of endometriose. Ben benieuwd, 22 en waarschijnlijk vruchtbaarheidsproblemen, dat had ik nou nooit gedacht.

groetjes lauie

[Laatst gewijzigd door lauie - 15/04/2008 @ 08:03] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >