[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/04/2008 @ 11:37 mirjam | hoi, ik ben mirjam 30 jr en gestopt op 9 april. mijn nod was tot gister. ben benieuwd hoelang het gaat duren. heb een koter van 3 en wil graag een broertje of zusje erbij voor hem. zijn er nog meer meiden gestopt rond deze tijd en willen ook graag een kindje erbij? kunnen we samen erover beppen. groetjes mirjam Oja ik zal nog even een bannertje maken.. |
| 14/04/2008 @ 11:39 mirjam | banner |
| 14/04/2008 @ 11:45 mirjam | banner wil niet |
| 14/04/2008 @ 11:46 mirjam | banner wil niet snap er niets van hij wil niet die banner.. help? |
| 14/04/2008 @ 14:50 | dit forum kan weg dit forum kan weg |
| 15/04/2008 @ 11:57 mupke ![]() | Hallo ja ja. wij zouden er ook graag een hummelke bij willen. Spannend!!!! En ja voor jullie misschien wel 2 jarige in de maand. Ach als het niet dezelfde dag is. ![]() Groetjes |
| 15/04/2008 @ 18:47 | nieuw forum aanmaken Hoi Meiden, Leuk dat jullie gereageerd hebben maar ik heb aan modje gevraagd of hij het forum kon deleten. Ik weet niet of hij het bericht al gelezen had dus een dezer dagen kan dit weg zijn. Ik open een nieuwe zodat we daar dan verder kunnen gaan en geef het voor het gemak even de naam: april 2008 gestopt. Hoop dat ik jullie daar tref. Groetjes Mirjam ![]() |

gestopt 9 april

help?

gekregen.
willen we nu even uitkijken, want dat is weer mijn vruchtbareperiode en het is niet echt leuk om rond haar verjaardag een 
te krijgen. Want jarig zijn is wel iets speciaals.