< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod februari 2006

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
27/03/2008 @ 16:02
jootje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi hoi

ben er weer hoor!

problemen met de pc en paas weekend lekker weg geweest
nu niet veel tijd nu maar kom snel weer wat bij babbelen
liefs jootje

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 22:14
sjattieke

druk en morgen een weekje weg ... tot gauw!!!

Link naar deze reactie
28/03/2008 @ 20:31
Roxymusic

Online Status Bekijk profiel
Hey meisjes,

Hier ben ik ook nog een keer!

Druk druk zoals bij jullie he.

Elena groeit als kool gaat precies dag na dag vooruit wat wordt ze groot!

Tine en Anntje jullie spruiten al aan de fruit/groentenpap wat gaat de tijd snel zeg!

Reb hoe gaat het met de zwangerschap, niet te moe en hoe is het met Floor?

Jootje hoe gaat het met jou en de kleintjes?

tot later

groetjes Rox

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 17:40
reb

het buikje begint hier serieus te groeien, en ja moe zijn we nog steeds maar dat is ook normaal he!

groetjes

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 09:42
reb

upper de up

Link naar deze reactie
05/04/2008 @ 13:07
reb

Floor stapt! We zijn super trots!!

Link naar deze reactie
05/04/2008 @ 19:10
Roxymusic

Online Status Bekijk profiel
Een dikke proficiat voor Floor!!!!

Ja dat is inderdaad normaal he Reb. Vind je een tweede zwangerschap makkelijker dan een eerste?
Ik ben wel nieuwschiering
Soms denk ik ja een tweede ik wil zeker een tweede maar na zo een dag als vandaag zucht ons Elena luistert soms echt niet
Ze haalt soms zo het bloed onder mijn nagels vandaan.
Alles wat niet mag doet ze!
't was niet men dagje vandaag

Maar meestal valt het wel mee hoor, ze kan zo lief zijn!
je kent dat wel he.

Hoe is het met de anderen?

groetjes Rox

Link naar deze reactie
08/04/2008 @ 11:53
Tine

Hey!!

Floor stapt, geweldig!!

Hier alles goed maar ik ben nog een beetje aan't bekomen van de paasvakantie (en mijn huishouden ook, amai) dus ben ik even wat drukker dan anders met wassen, strijken, kuisen enz.

En verder ook druk met de voorbereidingen voor de doop. We gaan er een redelijk feestje van maken met een tent in de tuin en buffet en dergelijke. Hopelijk werken de weergoden wat mee...

Ik kom gauw weer schrijven hoor!!

Tine

Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 21:31
jootje

hoi hoi

ik ben er ook weer even hoor!
heb het zo ongelofelijk druk laatste weken,ik kom echt niet aan de pc toe...eigenlijk gewoon te erg!maar goed..

reb wat leuk dat floor lekker stapt!is voor jou ook wel wat makkelijker he...nou ja ook weer niet altijd!
hoe gaat het verder met de zwangerschap?voel je je nog ok?

rox,ik heb ook zo,n meisje lopen die echt heeeeel eigewijs,koppig en driftig kan zijn en ook graag haar eigen zin doordrijft!pfffff wat kan dat vermoeiend zijn zeg om steeds maar weer die grenzen te stellen

anntje hoe was je weekje weg?lekker genoten en gerelaxed?
hoe gaat het met jou pieter?groeit ook hard zeker!

tine ja helaas blijft het wassen en het hele huishouden continue doorgaan en als je denkt dat je klaar bent staat er weer wat nieuws op je te wachten.het leven van een vrouw is soms best pittig he dames!

hier gaat verder alles wel ok,morgen met jannick naar de schooldokter voor routine check maar ook toch weer een gesprek en waarschijlijk een behandeling voor de concentratie stoornis die jannick toch wel in de weg blijft zitten.nou we zien wel hoe het gaat
demi is een pittig klein meisje,met al een aardige woordenschat en hele lange wit blonde haren!best wel weer grappig hoe ze met hun eigen woorden jou toch duidelijk kunnen maken wat ze nou willen
maar ik ga het voor nu hier bij laten,heb helaas nog wat klusjes af tehandelen...

tot snel
liefs jootje

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 14:05
reb

hallo allemaal!

hier verloopt alles goed! ons buikbeebje doet het ook nog steeds uitstekend! genieten dus! maar wel op tijd in ons bedje hoor, anders houden we het niet uit! Wat verlang ik er soms naar om gewoon te stoppen met werken, maar ja zo simpel is het allemaal niet he!

Jootje, leuk je nog eens terug te lezen, je zelf niet voorbij lopen he meid! al versta ik wel dat je met zo'n twee bengels soms misschien gewoon niet anders kan! Twee mooie kindjes heb jij zeg! Hoop dat ze jannick kunnen helpen, 't zal voor hem ook wel leuker zijn als hij zich eventjes langer kan concentreren he!

tine, wanneer is jullie doop? ik mee voor goed weer!
Wij hebben er voor gekozen om niet te dopen, dus daarover moeten we ons geen zorgen maken Wel gaan we deze keer een babyborrel organiseren, moete nog op zoek naar een zaal en eens nadenken over wat we de mensen te eten en te drinken geven enzo. Tips zijn altijd welkom!

Rox, tweede zwangerschap is niet echt gemakkelijker dan de eerste hoor. 't is gewoon veel vermoeiender. Je maakt je wel minder druk, je hebt gewoon minder tijd om na te denken want er loopt al zo'n kleine patoeter rond he! De tijd vliegt sneller vind ik. Soms vind ik dat leuk, maar dan denk ik weer dat ik niet genoeg van het zwanger zijn geniet! Voor je het weet is die dikke buik er weer niet meer, en ik weet nu al dat ik dat enorm ga missen...

anntje, batterijtjes weer opgeladen?

groetjes

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 10:12
reb

upper de up, zo moeten jullie niet te lang zoeken

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 10:46

Hi !

Reb, plezant dat alles goed gaat. Vergeet idd niet te genieten, want voor je het weet is die zwangerschap alweer voorbij.

Hier gaat alles gewoon terug zijn gangetje. Nanique is terug genezen, en is weer haar blije zelve. 't Begint een echte deugniet te worden, en je merkt nu al heel erg goed dat ze een eigen willetje heeft.
Ze wil echter nog steeds niet kruipen. Als ze op haar buik ligt, maakt ze wel de bewegingen met haar benen, maar heeft nog niet het besef dat ze daarvoor ook op haar handen moet steunen. Bovendien is het een echte "mie gemak", alles wat moeite kost doet ze liever niet. Ze zit veel liever op haar poep te spelen met haar speelgoed, dat is niet zo vermoeiend als kruipen.
Ik wil haar heel graag stimuleren, maar ben bang dat ik haar overhaast. Ze zal alles wel doen op eigen tempo, en misschien moet ik dat maar zo laten. Wat denken jullie ?

De plannen voor een tweede worden toch wel terug een beetje achteruit geschoven. Meteen na de bevalling was ik er zeker van dat er een tweede zou komen, nu begin ik echter steeds meer te twijfelen. Mijn ventje is er nog steeds van overtuigd, maar goed, het meeste werk komt toch altijd bij mama terecht he. Als hij een weekje in het buitenland zit voor het werk, dan mist hij zijn kleine spruit wel, maar heeft er de zorg niet voor.
Ik twijfel soms of ik alles nog wel zou rondkrijgen op een dag. Het is nu al zo druk met één pagadder. Heb ook absoluut geen zin om mezelf voorbij te lopen.
Ach ja, we wachten nog wel af. We zien wel...

Groetjes,
Neleken

Link naar deze reactie
19/04/2008 @ 09:51
reb

hey allemaal!

ja Neleken, ik heb hier het grote geluk dat ik een vent heb die ongelooflijk veel doet in het huishouden. Eerlijk gezegd doet hij zelfs meer dan ik. Buiten het met Floor bezig zijn, dat is meestal voor mij, maar de huishoudelijk taken... nee ik mag niet klagen hoor!

Alles goed met de andere meiden?

't is hier heel lang geleden dat we nog iets van Anntje gehoord hebben, zij ging een weekje op vakantie, maar zou toch al lang terug moeten zijn! ik zal nog maar wat rustig moeten afwachten op het reisverslag??

groetjes

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 10:14
Tine

Ik ben hier nog en ik probeer vaak even te komen bijlezen, maar ik kom er de laatste tijd niet meer toe om nog veel achter de PC te kruipen...
Maar ik dacht ik zal eens even kort laten weten dat alles goed gaat hier hé.

Ik zit alleen met 1 grote knoop in mijn maag: ik moet volgende maand terug beginnen werken, maar ik geniet zoooo veel van de kinderen en ik besef dat ik ze zoooo veel meer kan bieden als ik gewoon thuis blijf... Maar ga ik dat niet beu worden, zo altijd alleen tussen mijn hele huishouden?
Op moment zeker niet.

En ik zou het gerust eens een jaartje of zo kunnen proberen maar dan ben ik wel mijn huidige job kwijt natuurlijk.
Pffffffffff!!!!!!!!!

Bon, en nu eens gauw op zoek naar een zwemclub in de buurt. Ik zou Yannick graag laten sporten.

Tine

[Laatst gewijzigd door Tine - 23/04/2008 @ 10:15] - Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 14:22
sjattieke

hey dames!!!

Sommi dat ik ook niet zoveel meer laat horen, maar we zitten ondertussen ook weer op het werk en dus moet ik terug wat gewoon worden aan het nieuwe ritme hé ...

De vakantie was heel plezierig hoor ... lekker relaxed en het koppel dat mee was heeft ook regelmatig de verzorging van onze pieter overgenomen zodat het echt wel genieten was voor ons ...

Ondertussen is onze pieter al 65cm hij is op 3,5 weken ineens 5 cm gegroeid!!! hij krijgt nu trouwens ook fruitpap en groentenpap op een dag ... hij vind het zo lekker hé ... fruit nog wel net iets liever dan groenten ;)

Tine, je kan toch altijd een jaar tijdskrediet nemen? dan kan je lekker thuisblijven en blijft je job vrij ... als je na dat jaar alsnog wilt thuisblijven kan je nog altijd ontslag pakken éh... Tis me een ideeke zenne:)

Groetjes!

Anntje

Link naar deze reactie
27/04/2008 @ 19:55
reb

hey sjattieke leuk iets van jou te horen!

geniet allen maar verder van het leuke zomerweer!

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 12:06
Tine

Pffffffff... ik zit hier nog altijd na te denken over wel of ni stoppen met werken... 't is waar zenne, ik kan nog een jaartje loopbaanonderbreking opnemen.... En ik zou dat 1 dag per week kunnen opnemen zodat ik maar 2dagen per week moet werken...
Maar ik durf da ni vragen op 't werk omdat ik weet da ze da ni graag gaan hebben, en tegelijk weet ik wel dat ze dat eigenlijk ni mogen weigeren. Erg hé.

Tine

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 10:02
reb

hey Tine, lastig he! maar denk toch vooral aan jezelf en aan je kindjes! jij moet je goed voelen he, als jij je niet goed voelt kun je je werk niet goed doen, de kindjes voelen ook dat mama niet goed in haar vel zit... enzovoort...
Ik zou het ook wel moeilijk hebben om het te zeggen op het werk, maar ja, mss effe goed doorbijten?

succes met de keuze

Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 12:17
jootje

hoi hoi allemaal!

sorry heb het echt heel druk maar probeer wel zoveel mogelijk te blijven lezen...

tine als je hart zegt dat je bij je kids wil blijven moet je dat gewoon doen hoor!
je kids zijn maar 1 keer klein en werken kan je je hele leven nog.dus als het voor jullie financieel geen problemen geeft en je wilt graag stoppen zou ik het doen.ikzelf vind het heerlijk om te werken en de rest van de tijd voor mijn kids maar zo is iedereen verschillend

reb,anntje,rox en neleken hoop dat het met jullie goed gaat,ik heb alles gelezen maar nu helaas even geen tijd om op alles te reageren
geniet meiden en tot snel.
ik heb wel nog even snel wat nieuwe foto,s geplaatst
liefs jootje

Link naar deze reactie
04/05/2008 @ 18:43
Tine

Ik heb op 't laatste moment nog eens even goed nagedacht, en tja, ik zou natuurlijk zo veel mogelijk bij mijn kindjes willen zijn, maar ik weet eigenlijk ook niet of ik mijn werk wel helemaal zou kunnen missen. Ik heb daarom gekozen om nog 3 maanden ouderschapsverlof bij te nemen en ik ben vastbesloten om daarna toch wel weer te gaan werken.
Met een ijzersterke discipline moet dat wel goed te doen zijn hé, in combinatie met de kindjes?
Ik ben in elk geval héél blij dat de kogel door de kerk is...

Tine

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >