Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/04/2008 @ 10:56 svb81 ![]() | Xena proficiat!!!! Ik las op je profiel dat je bent!!Super!! ![]() |
| 14/04/2008 @ 11:34 lotte1211 | hallo allemaal, Ik hoop dat jullie allemaal een fijn weekend hebben gehad!!! Ik had weekenddienst! Dat was een beetje minder!! Gisteren zijn we nog iets lekkers gaan eten!!! mmmmm! Mijn maandstonden zijn er nog steeds!!!! Morgen terug de pil en na dit maand mogen we weer volop gaan klussen!!! ![]() Ga mij ook maar eens toevoegen aan ons lijstje Lotte-BE-22j-1e kindje-nog 1cyclus afwachten na MK- NOD 08/05 Xena-NL-30j-1e kindje-1e ronde-NOD tussen 11/04 en 14/04 ratje-BE-28j-2e kindje-6e ronde-NOD 15/04 Marylène-BE-24j-1e Kindje-12e ronde-NOD 21/04 Denk ik... Donderdag meer nieuws Ann-BE-31j-2e kindje-1e ronde (na mk en pauze)-NOD 07/05 Keun-BE-20j-1e kindje-nog maand ontpilling(normaal:d)-NOD 08/05 svb81-BE-26j-1e kindje-1e ronde- NOD 9/05 snuitje-BE-23j-1e kindje-9e maand na pil-NOD onbekend-2 april operatie gehad Jelana-BE-26j-1e kindje-1e cyclus na MK - NOD 28/04 voila da wast! ![]() nog een fijne dag verder groetjes lotte ![]() |
| 14/04/2008 @ 13:57 heleen ![]() | Xena gefeliciteerd met je Ratje hopelijk blijven de weg en ben je de volgende ![]() ![]() |
| 14/04/2008 @ 18:24 Keun ![]() | aaah das goed nieuws voor je xena ! Hopelijk dat je binnekort door een echo meer zekerheid mag hebben! Veel succes met je prille zwangerschap meid ! ![]() ![]() |
| 14/04/2008 @ 21:06 Ann ![]() | Proficiat Xena! Geniet er van!!! Hopelijk volgen we allemaal snel he ![]() |
| 15/04/2008 @ 12:26 ann | @Marylène: Hopelijk krijg je donderdag te horen hoe ze jou kunnen verder helpen he! Ik schrik er altijd van hoeveel jonge vrouwen toch al problemen hebben om zwanger te worden... Je staat er eigenlijk nooit bij stil, tot je zelf wil zwanger worden he... Maar gelukkig bestaan er al veel technieken om de mensen verder te helpen he, dus ook hier komt het vast voor iedereen goed! @Ratje: Helaas, deze maand niks voor jou... Maar vol goede moed op naar de volgende ronde he! Ik zit nog steeds met mijn , al bijna een week nu... Pfff... Normaal zijn ze niet echt hevig of lang bij mij, maar vorige maand had ik besloten weer te gaan ringen (vanwege de cmv besmetting), en daardoor waren ze niet doorgekomen. Nu dus dubbel . Ik heb een redelijk korte cyclus, dus daarna zullen we er meteen moeten invliegen! |
< vorige pagina | volgende pagina >

We geven niet op: we gaan voor een kindje in 2009!

. Wanneer weet je wat er precies scheelt? 
bent!!

Fijn dat jullie je der bijvoegen.
weg en ben je de volgende 

/
volgen hoor
dikke knuffel!!!
. Ik heb een redelijk korte cyclus, dus daarna zullen we er meteen moeten invliegen!