< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeder worden/zijn... » angelsound

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
12/04/2008 @ 08:41

Online Status Bekijk profiel
hallo iedereen,
ik vroeg me af of er iemand een angelsound zou verkopen.
ik ben namelijk 20 wk ver, maar ben snel ongerust. misschien dat met een angelsound mijn ongerust minder wordt. ik heb al een dochtertje van 14 maanden.
nieuw kost zo een angelsound 50 euro. en ik vind dit wel een beetje veel. ik weet niet goed of het zin heeft dat ik een angelsound koopt. soms "voel" ik de baby, alleen begin ik daarna te piekeren was dat wel de baby? ik weet het niet meer. bij mijn eerste zwangerschap was ik nit zo fel aan het piekeren. toen studeerde ik nog , dus ik was heel de tijd bezig, nu zit ik thuis. en ik lees ook veel verhalen dat op 23 wk misgelopen, op 37wk, het gebeurt percies vaker en vaker, en telkens ik zo een verhaal lees, heb ik enorm bang.
IK moet pas de 24ste terug na gyn.
hopelijk kan imand me helpe.
groetjes

Link naar deze reactie
12/04/2008 @ 09:32
sabje

Online Status
hallo ik verkoop het niet want je kunt ermee totdat ze 2 jaar zijn.

maar ik heb hem ook 2e hands verkocht en heb hem stuk gekregen

mijn advies koop hem nieuw: 100 euro zonder babyfoon, en het is elke cent waard.

Link naar deze reactie
12/04/2008 @ 09:33
sabje

Online Status
oh laat maar ik dacht dat je de hart en ademmeter bedoelde, jij bedoeld dat je nu tijdens je zwangerschap het hartje kunt horen.

Link naar deze reactie
12/04/2008 @ 18:31

bedankt voor de reactie, maar je hebt gelijk ik bedoeld voor tijdens de zwangerschap.

Link naar deze reactie
12/04/2008 @ 22:00
Jessy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey,
ik heb der eentje nieuw gekocht bij de kijkshop.

ik vond het erg handig, soms had ik ineens pijn in me buik en dan ging ik gelijk luisteren. ik ben ook een keer van de trap gevallen, kon ik ook gelijk luisteren.

ik wil de mijne wel verkopen.

ben je van ned of belgie?

groetjes

Link naar deze reactie
12/04/2008 @ 22:28

ey jessy,
ik ben van Belgie. werkt het goed?
hoeveel zou je ervoor wille?
alvast bedankt

Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 10:02
sabje

Online Status
Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 10:23

bedankt, ik had er juist op gereageerd. bedankt voor het te melden.

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 11:49
dromertje

hey,

De mijne mag je ook wel overkopen hoor, als je er ondertussen nog geen gevonden zou hebben.
Hij is maar enkele keren gebruikt... Enkele weken na mijn aankoop voelde ik ons manneke al goed bewegen en sindsdien heb ik hem niet meer gebruikt.
Ik heb hem ongeveer 50 euro betaald (via internet besteld).
De hoofdtelefoon stelt niet veel voor (van in het begin al). Ik gebruikte altijd andere oortjes... Over de angelsound zelf... niks dan goeds! Het is soms idd heel geruststellend. Je moet er soms wel rekening mee houden dat er dagen zijn dat je een beetje moet zoeken eer je het hartje vindt. Er zijn ook momenten dat je binnen de seconde het hartje hoort... niet onmiddellijk panikeren dus...

Je mag hem hebben voor 30 euro. Ik woon in BE.

groetjes en nog veel succes

eva

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 14:33

bedankt eva.
maar ik heb er nu al ene voor 25 euro.
ik heb enorm bang als ik het ga wille beluisteren da ik niets vind?
wa moet ik dandoen?

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 16:34
Dreamer*

Xmira5:
Ik wil even zeggen dat ik een vriendin heb die ook zo een ding heeft en het hartje nauwelijks hoort ermee.
Er is dan grote paniek, maar bij de echo zien ze dan weer dat alles in orde is..
Soms kunnen die dingen ook wel leiden tot onnodige ongerustheid. Wil je daar gewoon even voor verwittigen

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 22:07

bedankt hiervoor.
Ik ben hem vandaag gaan halen.
en ik heb het hartslagje gehoord. ik ben er gerust is.
ik ga ook proberen om niet direct te panieker als ik het ni
direct hoor. ik ben wel blij, ik zal me nu al meer kunnen geruststelle.

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 11:37

Ik hoor er totaal niks mee... Ja men eigen hart en veel lawaai en ben totaal in paniek door dat stomme ding en kan het niet laten het af en toe toch eens te proberen grrrr...
Daarnet nog geprobeert en weer niks... Zaterdag had ik een pretecho op 15w5d en daar zag je het hartje goed bewegen dus probeer me er nu geen zorgen in te maken! Stom ding!

Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 12:47

hoi Isake,

Je kan misschien proberen om heel laag te zoeken, net boven het schaambeen. Bij mij lukte het zo in ieder geval, net boven het schaambeen en dan ietsje naar links. Soms moet je wel een beetje duwen, en als het beebje volop aan't bewegen is kan je de hartslag wel even kwijtgeraken.
Ik gebruik ook altijd amandelolie om het geluid beter door te geven.

Proberen maar, en zeker NIET panikeren !

Liefs,
Lily

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 12:35
Claudia

isake ik heb hem ook gebruikt maar dat jij het nog niet goed hoort komt ook omdat je nog niet zo ver bent.. wacht maar binnen een week of twee zul je het steeds gemakkelijker vinden en wel een bodylotion gebruiken want dan hoor je het beter he!!!

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 12:11
channa

Online Status
ik ben nog maar 10 weken en 5 dagen en ik kon al het hartje horen en zelfs dat het baby'tje de hik had. het best van al is als je het 's morgens vroeg doet met een lege blaas en mooi plat liggen
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]