< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie heeft NOD rond 16,17,18 maart?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie heeft NOD rond 16,17,18 maart?
13/04/2008 @ 09:03
timara

even een upje anders verdwijnen we,
zou toch zonden zijn

hier gaat alles zo zijn gangentje, is er nog steeds, hoop dat hij snel weg gaat want ben hem al aardig beu.

Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 14:04
Knuffeltje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey meiden

Ja Timara dat vind ik ook hoor!
Ik hoop voor jou dat je snel weer verlost bent van de !
Bij mij niks dat verder nog op een zou kunnen lijken, maar ik probeer ook om met mijn voetjes op de grond te blijven. Ik wil niet opnieuw ontgoocheld worden, maar wat er de afgelopen dagen was, dat geeft me toch een beetje hoop!

Hoe gaat het met de anderen??? Het is hier stilletjes!

Dikke knuffel van me

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 09:50

hallo,

iedereen heeft het druk waarschijnlijk, hier ook comunnie bijna 2 weekjes dus veel werk.
wel vandaag 1 dagje overtijd ben benieuwd maar hoop nog niks hoor want voel niks dat op zwangerschap gelijkt......
als ik ze nog nie heb woe doe ik test

annabel

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 14:11
timara

ANNEKE we duimen voor jou, spannend hoor.
liefs timara
Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 14:05
timara

en anneke vertel ben erg benieuwd.
Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 21:27

halo,

heb net getest en ........;

[IMG]http://i188.photobucket...Annabel041/DSC05210.jpg[/IMG]

zegt genoeg denk ik toch.....;

we kunnen het nog steeds niet geloven

ben zo blij

annabel

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 08:01
sara m

Online Status Bekijk profiel
Hoi dames,

Ben een tijdje niet geweest... super druk gehad!

@Anneke, proficiat hoor, dat is wel een heel duidelijke test!

@Knuffeltje, vandaag jou NOD, ik duim voor je mee! Laat snel iets weten hé!

Vandaag naar de gyn voor de eerste keer. Mijn echtgenoot kan jammer genoeg niet mee, verrassingfeestje voor een collega op het werk over de middag! Ben wel een beetje zenuwachtig, vooral omdat ik nu alleen moet gaan!

Dikke kussen allemaal!!

Sara

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 08:02
sara m

Oei knuffeltje, ben verkeerd, vergeet steeds dat die banners mee opschuiven!!! NOD binnen 3 daagjes?

Ga je vroeger testen? Of ga je je kunnen inhouden?

Veel succes!! Sara

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 10:31
Anne2

Hallo,
Ondanks dat ik niet meer echt mee doe wil ik toch af en toe nog blijven komen kijken ;)

Ik ben weer aan de pil begonnen, wat ik wel erg vreemd vind is dat ik last van mijn borsten heb ( heel erg ) .. Herkend iemand dit??

Groetjes Anne2
Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 13:02
Knuffeltje

Hey meiden

Dikke proficiat Anneke.

Sara ik weet niet goed wat ik moet doen. Heb al een paar dagen een serieus dipje, vandaag gaat het iets beter. Had vorige week een paar dagen last van af en toe wat bruinverlies. Maandag en Dinsdag had ik 's avonds telkens één keer toen ik naar het toilet ging een klein beetje bruid-rood verlies. Tis zo raar... Ik heb de afgelopen weken ook veel last van hoofdpijn en soms een raar gevoel in mijn buik,... Sommigen hebben me al gezegd dat dat misschien innesteling is. Maar ik...ik durf niet meer hopen... Volgens mij zijn dit de die zich aankondigen. Inderdaad vandaag NOD volgens cyclus van 32 dagen en zaterdag volgens 35 dagen hé. Ik weet met mezelf geen raad! Ga steeds als een gek naar het toilet!

Dikke knuffel van me

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 13:20
sara m

Hoi knuffeltje,
Ja, dat is stresserend, langs de ene kant wil je testen, want je wil zekerheid, langs de andere kant liever nog even wachten, want misschien te vroeg getest en toch zwanger, of een lichte streep en weer onzekerheid...
Beslissen in jouw plaats kan ik niet - maar ik begrijp het wel hoor, na die miskraam kon ik ook absoluut niet meer om met onzekerheid. Vandaar dat ik toen ook begonnen ben met ovulatietestjes. Op die manier wist ik redelijk zeker wanneer mijn eisprong was en dus ook wanneer de duiveltjes zouden doorkomen, meestal redelijk stipt 14 dagen later... Nu ja, het is altijd wel afwegen tussen er niet te veel mee bezig te zijn of alles erdoor te laten beïnvloeden!!

Hopelijk weet je snel meer!

Ik ben vandaag voor de eerste echo geweest! Alles was in orde. Dat lucht toch wel op. Hartje gehoord - dat was er vorige keer dus niet!

Knuffeltje, ik hoop dat jij ook snel weer een hartje kan horen!

Dikke kus!
Sara

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 14:39
Knuffeltje

Dankjewel lieve Sara,

Misschien moet ik dat volgende ronde ook maar eens proberen, die testjes! Ik wil toch nog even afwachten tot zaterdag, als er dan nog niks is ga ik wel even aan testen denken. Het moet super voor je zijn geweest dat hartje, ik hoop ook echt snel eentje te horen! Geniet jij er maar van, dat heb je verdient!

Knuffel

Link naar deze reactie
17/04/2008 @ 12:13
timara

gefeliciteerd anneke met jullie zwangerschap.
liefs timara
Link naar deze reactie
18/04/2008 @ 08:26
sara m

Even uppen....

Nog nieuws van iemand???

Link naar deze reactie
18/04/2008 @ 11:45
TaMaRa

vandaag terug regeltjes doorgekregen na miskraam... is gelukkig snel doorgekomen... maar vind het nog steeds jammer dat me dit is overkomen :(... maar we gaan nog steeds even wachten tot we zeker zijn van onze toekomst! en ook ga ik trouwen... mijn ventje heeft me ten huwelijk gevraagd op ons groot familiefeest... wat was dat romantisch :d

@ anneke: proficiat! het is je van harte toegewenst

@ de rest: iedereen nog veel geluk met zwanger worden!

Link naar deze reactie
18/04/2008 @ 14:34
eefkezeefke

Online Status
hier nog niks, al vanalles gevoeld (al de hele week) dat ze gaan doorkomen maar die symptomen verdwijnen dan weer. zeer pijnlijke borsten (erger dan anders). ik verwacht ze nog hoor.
zal het jullie maandagmiddag weten te zeggen of ze er door gekomen zijn of niet. heb thuis geen internet.

Link naar deze reactie
18/04/2008 @ 19:22
timara

we duimen voor jou eefkezeefke.
liefs timara
Link naar deze reactie
19/04/2008 @ 09:45
Anne2

Hallo allemaal!

Voor de Zwangere : Proficiat !

Voor de rest: Ik duim voor jullie..

Ik heb weer een vraagje.. ik ben vorige week maandag/dinsdag ongesteld geworden, ik ben toen meteen weer de pil gaan slikken..
Ik heb woensdag 'geklust' en gister had ik opeens een beetje donkere afscheiding..

Weet iemand wat dit kan zijn??

Groetjes Anne2
Link naar deze reactie
19/04/2008 @ 15:43
Anne2

Ik kom net van de toilet af, en ik heb van dat slijm wat je hebt als je je eisprong hebt gehad..

Als ik nu goed ga nadenken, last gehad van pijnlijke borst, de rode afscheiding gister.. en nu dat slijm..

Ik weet niet echt wat ik ervan moet denken..

Kan iemand me helpen??

Groetjes Anne2
Link naar deze reactie
19/04/2008 @ 17:44
timara

anne 2

als je net weer met de pil bent begonnen dan moet je zeker de eesrte 2 weken voorzichtig doen, dus met condoom.
dat infomeerde mij arts toen die tijd.
kleine kans dus dat je zwanger zou kunnen zijn.

liefs timara
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >