< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Truieneers!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
10/04/2008 @ 15:01
Maren

Online Status Stuur bericht
Dan moet je hem eens een stille hint geven

Wij houden wel van verrassingen, maar meestal maar hele kleintjes.
Vaak vind ik een briefje op mijn kussen of in mijn brooddoos ofzo, gewoon om te zeggen dat hij me graag ziet.
En ik had voor hem in het weekend een t-shirt gekocht, ingepakt en duidelijk op tafel gezet zodat hij dat goed zag als hij thuiskwam.
Hij was er heel blij mee, misschien dat hij daarom nu iets gaat terugdoen.
Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 15:08
Maxine

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Stille hints, harde hints... nee nee hij is gewoon zo niet! Zo ken ik Lieven ook, ik zou pas verrast zijn moest hij ineens zo origineel uit de hoek komen ! Ik heb hem dan maar liever zoals hij is... op die Lieven ben ik uiteindelijk verliefd geworden he !

[Laatst gewijzigd door Maxine - 10/04/2008 @ 15:09] - Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 15:12
Maren

Das waar.
Trouwens, niemand is perfect hé. Hij zal dan misschien weer andere dingen doen die andere mannen niet doen .
Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 15:16
Maxine

Da's ook weer waar!
Maar goed dat niet iedereen hetzelfde is hé, het zou ook maar ne saaie boel worden dan!

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 19:44
falke

Goedeavond dames,

Ans, Je moet dat ook stilletjes aan afbouwen he, zo hebben wij dat bij Marte ook gedaan, telkens een half uurtje en als ze weer goed gewoon was weer een half uurtje. Marte neemt na haar badje nog een voeding (badje duurt ongeveer een half uur). Het uur van slapen varieert tussen 9 en half 10 afhankelijk van hoelang ze eet. Marte neemt 's nachts ook wel terug een voeding. Van de moment dat ze terug gaat doorslapen ga ik haar ook vroeger in badje steken. Nu slaapt ze ook, want een dagje bij de onthaalmoeder put haar toch wel uit.

Wat die verrassingen betreft, dat doen wij ook niet. Ik vind dat persoonlijk ook niet nodig. Ik vind ook niet dat ik er iets over kan klagen wat David betreft, want ik doe het zelf niet. David en ik zijn op dat vlak misschien ook wel een beetje heel raar. Handjes vasthouden terwijl we door de stad lopen, nee ook dat is niets voor ons. Maar we zien elkaar doodgraag. We laten dat alleen op andere manieren merken.

Fie, welke vroedvrouw heeft jou de rondleiding gegeven? Wij hadden echt een hele lieve. Ik ben de rondleiding gaan volgen en een halve maand later was Marte er. Toen ze toen op de kamer kwam zei ze direct dat ik de eeste was van die groep die bevallen was. Wij waren toen allemaal uitgeteld voor 21 en 28 november. Ik vond dat heel fijn die rondleiding, maar heeft mij weinig nieuws gebracht omdat ik via de kinesist ook prenatale lessen had gevolgd en die die uitleg ook al had gedaan.

Voor de rest gaat hier alles zijn gangetje. Vandaag ben ik begonnen met opleiding en heb ik voor de eerste keer terug een ronde gedaan en ik moet zeggen, mijn voeten doen pijn!! Ik ben het duidelijk niet meer gewoon.

Nog een fijne avond!!!

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 07:19
K'tje

Goedemorgen!

Gisteren had ik geene fut niet meer om nog te reageren. We hadden er een goed tempo achter gezet in Tongeren. We hebben veel gedaan gekregen, daardoor moeten we misschien dinsdag niet gaan! Extra dagje vrij dan.

Wij zijn ook niet de "romantische" types. Soms verrast R mij wel eens door hier alles vol kaarsjes te zetten terwijl ik 's avonds douche. Hand in hand lopen in 't stad doen wij ook niet. Iemand moet toch de buggy duwen?!
Onze manier van elkaar graag zien, is elkaar wa plagen en steken onder water geven.
We weten wat we aan elkaar hebben en we zouden elkaar niet meer kunnen missen. Ook al maken we soms eens goed ruzie. Maar dat wordt dan weer snel goedgemaakt

Voor de meesten is het vandaag weer de laatste en begint straks het weekend weer! Hopelijk veel zon, zodat morgen iedereen kan gaan shoppen
(dan heb ik morgen ook iets te doen)

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 08:54
Maren

Goedemorgen!

Vandaag is het weer vrijdag. Joepie!

Maar K'tje, ik vrees dat de zon van het weekend niet van de partij zal zijn, dat zeiden ze toch op de radio deze morgen.
En van winkelen zal ook al niet veel in huis komen voor mij.

Morgen gaan we de omheining van de tuin plaatsen, dus hopelijk gaat het niet te veel regenen, want het zou op 1 dag af moeten zijn.
Volgende week zaterdag komen ze dan de tuin definitief afmaken (aarde bijleggen en alles goed platdrukken en de oprit mooi in orde maken) zodat ik binnenkort gras kan zaaien. ik zou deze zomer toch graag in mijn tuintje kunnen zitten met een boek als het goed weer is.

Doei

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 11:37
Maren

Ans, was nog vergeten vragen, is het wat meegevallen voor Fleur met zoveel volk in huis gisteren?
Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 16:43
K'tje

Hallo dames!

Tis hier maar stillekes vandaag.

Ben wat vroeger kunnen stoppen vandaag op het werk.

In de Luikerstraat is een juwelenwinkel aan het uitbranden!
Erg. Toen ik er voorbij kwam, waren ze juist iemand met de brandweerladder uit dat gebouw aan het halen.
Krijg er nog kippevel van...

Voor iedereen een fijn weekend!

[Laatst gewijzigd door K'tje - 11/04/2008 @ 16:43] - Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 17:36
Maxine

Hallo allemaal,

zoals ik al verwacht had is het bezoek gisteren niet goed meegevallen voor Fleurtje ocharme! Fleur lag rustig te slapen in haar park, toen ze hier binnenkwamen met 9 vrouwen. Tja, ge kunt het u al inbeelden, direkt veel lawaai, iedereen rond haar park... Fleur werd er wakker van en is fameus geschrokken, met als gevolg dat ze de rest van de avond heeft zitten wenen! Ze wou zelfs niet meer drinken! Pas een uur nadat ze vertrokken zijn, heeft ze willen eten ! Daarna was alles wel weer goed en is zelfs zonder geween gaan slapen!
Ocharme, ik had echt medelijden met haar, ze was echt uit haar doen!

Deze morgen ben ik met Fleur naar de markt geweest in Waremme. Ze heeft enorm genoten van de wandeling, ze heeft veel zitten rondkijken!
Vanavond moeten we naar pastoor voor de doop van Fleur! Ik ben eens benieuwd. Toen ik naar hem belde voor Fleur haar doop, herkende hij mij direkt van onze trouw! Amaai, wat een geheugen want dat is toch al van 2005 geleden hé!

Fleurtje weent, ik ga een zien! Prettig weekend

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 08:06
Maren

Goedemorgen!

Iedereen fijn weekend gehad?

Wij hebben zaterdag in de tuin gewerkt. We hebben de omheining gezet zodat er volgend weekend aarde kan worden bijgeleverd en alles kan worden klaargemaakt om gras te zaaien. 's Avonds zijn we naar de cinema geweest, naar Linkeroever. Was een goede, maar rare film. Was leuk om er nog eens tussenuit te knijpen.

Gisteren hebben we een luie zondag gehouden. Ik heb tot 11u geslapen (wat niet van mijn gewoonte is, maar had er echt eens behoefte aan). Iedereen was nog eens in Balen en terwijl de mannen naar de koers hebben gekeken, hebben moeke, Giede en ik koffieklets gehouden met koffie en taart. Een echte zondag dus!
Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 08:07
Fie

heyhey

Ni veel tijd. Heb alles eens gelezen maar niks onthouden. aarrrghhh.

Kinderkamer is gelukkig bijna af. En daar ben ik heel blij van. Vrijdag is ze geverfd geweest, zaterdag de laminaat gelegd en zondag kasten verhuist. Nog wat afwerking en het bedje en ander babyspulletjes er nog in en het is af. Joepie.

xfie

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 11:42
MamaSofie

Dag meiden!

Hier ben ik nog eens (foeifoei)
Het is onmogelijk om op alles hier te reageren, jullie tetteren zoveel! Maar van wat ik gelezen heb gaat het gelukkig toch goed met jullie.
Ik weet zelfs niet meer wat het laatste is wat ik nog verteld heb hier...
Voor school ben ik dus aan een laatste project bezig. We moeten onthaalouder worden. Allez, niet echt, maar berekenen hoeveel het kost, wat we moeten doen en of we er een degelijk inkomen van zouden overhouden. Heel fijn, want dat is wel iets wat ik zelf ooit zou willen doen!
Met Robbe gaat het goed, hij is nu aan zn middagdutje bezig. Hij eet goed, slaapt goed, en is gewoon een schat van een baby! Maar dat komt vooral omdat hij weer aan de omeprazole is, tegen die ontstekingen aan zn maag en slokdarm...
Zeg, weten jullie eigenlijk wanneer het vaderdag is? En weten jullie wat de kleintjes gaan doen ervoor? Ik zoek inspiratie!

Voila, ik ga eens, want ik moet de tafel nog dekken voor als Tom sebiet thuis komt eten!

Lieve groetjes

Link naar deze reactie
14/04/2008 @ 15:45
Maren

Ben net terug van een namiddag vol interviews. Kris belde me deze morgen dat ik om13u00 bij Pfizer in Nossegem moest zijn voor een gesprek. Maar ik had niet verwacht dat het zo lang zou duren, en ik denk dat ze me weer niet gaan nemen... Ik heb niet veel geluk precies deze periode.

Fie, wel leuk dat de babykamer bijna af is. Heb je er foto's van? In welke kleur(en) heb je gewerkt?

Fieke, lijkt me een leuk project dat je moet doen. Ben je van plan om dat ooit echt te gaan doen? Das wel een handige job denk ik, ben je altijd thuis bij Robbe (en de andere toekomstige kindjes) en toch verdien je een inkomen.
Fijn om te horen dat het zo goed gaat met Robbe, het is toch zo'n schattige jongen, dat zou echt maar al te zielig zijn als hij er lang last van zou blijven hebben.
Van vaderdag weet ik niets eerlijk gezegd, hopelijk kan de rest je daarmee helpen. Ik dacht dat dat de 2e zaterdag van juni is, maar ben niet zeker. Wanneer is moederdag? Want ik wil wel iets kopen voor ons moeke.

Doei!

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 07:24
K'tje

Goedemorgen!

Gisteren een drukke dag gehad in Tongeren. Vandaag nog wat afwerken en morgen kan de winkel daar openen!

Heb hier wat gelezen ivm moeder- en vaderdag. Dat valt volgens mij altijd op ne zondag. Moederdag ergens in mei, vaderdag ergens in juni.
Wij kopen dan een klein cadeautje voor elkaar, maar laten Woutje dat afgeven. Het eerste jaar was R dat compleet vergeten en toen had hij maar snel een ontbijt op bed in elkaar gestoken, met daarbij een kaartje met 2 chocozoenen (lippenstift is niet voor jongens )

Ik heb zo bijvoorbeeld al het boekje 'papa speelt met baby' gekocht voor R zijne vaderdag.
Niks groots dus, maar wel het gebaar. (tis dat toch wat telt?)

Mijn collega is er.
Ben er vandoor!

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 07:31
Fie

heyhey

Fieke, leuk project. Wat studeer je eigenlijk? Ge zult het wel al eens gezegd hebben hoor maar met mijn zwangerschapdementie vergeet ik dus veel

Maren, ja ik heb er foto's van maar ik moet ze thuis nog op de pc laden en ik vergeet dat dus altijd. We zijn voor de kleur groen gegaan. Het lijkt wat op het groen van het forum. Lekker fris en zeker in combinatie met de lichte kleur van de laminaat(type gebleekte eik).

K'tje, hihi hoe lief die chocozoenen. Voor het ventje zal het zijn eerste vaderdag worden moederdag voor mij is kantje boordje.
Vaderdag is dus 8juni en moederdag 11mei.
Altijd 2de zondag van de maand mei/juni.

Hier echt een hectische week voor de boeg. Ze zit zo vol gepland he, opt werk en ook na het werk. En dan zou ik ook dringend met mijn auto naar de garage moeten, en ik vind er gewoon geen tijd voor. Erg he.

xFie

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 08:57
Maren

Goedemorgen!

Niet veel te melden hier.

K'tje, indd het gebaar dat telt.
Ik wou dit jaar nu wel eens een mooie cadeau kopen voor ons moeke, om haar te bedanken voor alles wat ze voor mij doet. Maar ik weet niet goed wat... Had gedacht aan set koffers aangezien die van haar net stuk zijn. Maar das mss wa duur, dus ga nog eens rondneuzen.

Heb je nog iets gehoord over die brand in Sint-Truiden? Was de schade groot? Er zijn toch geen gewonden gevallen?

Fie, als je de foto's hebt opgeladen, dan zet je ze maar op je profiel en dan kan ik eens piepen. Groen is wel een leuke kleur voor een kinderkamer. Heb je ook met tekeningen gewerkt? Winnie the pooh ofzo?
Mmm, naar de garage met de auto is nooit een pretje, ofwel moet je erop wachten ofwel zit je even zonder auto. Geen van de 2 is leuk.

Ans, is alles nu geregeld voor Fleur haar doop bij de pastoor? Is wel grappig dat hij jullie nog dadelijk herkende. Jullie zullen dus duidelijk een goede indruk hebben achtergelaten

Evi, Giede en Kirsten, met jullie nog alles goed?

Fijne werkdag iedereen!
Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 09:37
Maxine

Goeiemorgen!

Hier is het rustig, Fleur ligt nog in haar bedje en Clum is naar de kapper.
Zijn kapster is hem net komen halen en hij wou echt niet meegaan! Dat is altijd zo triestig want dan bekijkt hij mij zo met van die grote ogen . Maar het is voor zijn goed hé, straks is hij weer thuis en zullen we eens goed knuffelen om alle "leed" te vergeten.

Maren, bij die brand waren drie gewonden, ze liggen (of lagen?) alle drie in een ander ziekenhuis. Er stond een artikel van op hbvl.
Bij pastoor moesten we gewoon een document invullen ivm haar naam en peter en meter en zo. Nu moeten we werk beginnen te maken van haar doopviering zelf, maar pastoor heeft ons een heel aantal oude boekjes meegegeven, zo hebben we toch al een idee hé!
Wij gaan de doop dan toch thuis doen. We hebben een beetje zitten tellen en meten en als we de meubels in de living verplaatsen naar de garage, moeten we iedereen gezet krijgen! We gaan niet veel speciaal doen hoor, gewoon een barbecue.
Ik heb wel al een mooi doopkleedje, dat is het kleedje waar mijn mama indertijd nog in gedoopt is!

De tijd vliegt toch zunne... het was op vaderdag vorig jaar dat Lieven en ik de (positieve!) zwangerschapstest gedaan hadden! Hij had toen dus nog op de valreep een feestdag !

Fie, ik denk dat dat groen ook wel mooi zal zijn! Nu begint het allemaal af te korten hé!

Deze middag verwachten we weer bezoek, ik ga een beetje verder doen hier!
Groetjes en tot straks

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 08:13
K'tje

Goedemorgen!

Maren, ik weet ergens waar ze mooie, degelijke koffers verkopen aan een zacht prijsje

Ivm die brand; heb horen zeggen dat de dochter er het ergste aan toe is.

Maar het blijft hier precies maar branden in Sint-Truiden; maandag nog een appartement uitgebrand en nog zo'n oud huisje langs de steenweg tegenover de E5-mode.

Fie, hoe voor jou maar nipt? Je bent nu toch ook al mama?
En zwanger zijn, verdient zeker een attentie!

11 mei? Dat is niet meer zo lang. Zal hier al maar eens regelmatig laten vallen dat het 11 mei moederdag is. Want R denkt niet aan dat soort zaken.

Het enige waar hij nu aan denkt is dat hij terug mag gaan sky-diven. Eind oktober (vorig jaar) heeft hij een ongeluk gehad. (Hij heeft toen zelfs het nieuws en de krant gehaald) Daardoor is hij een half jaar out geweest, maar nu is alles weer in orde. Dus zondag trekt hij weer naar Schaffen.

De rest ben ik weer vergeten.

Waar is Kirsten trouwens? Aan het bevallen?

Ben vandaag vrij! Dus schiet allemaal maar in actie!

Groetjes

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 08:21
Maren

Hoi hoi!

Ans, dat wordt dan een drukke bedoening bij jullie thuis . Hopelijk is het dan goed weer, dan kan je buiten gaan zitten en dan heb daar dus binnen geen last van.

K'tje, dan moet ik zeker eens komen kijken achter die koffers!
Moet wel nog iedereen overtuigen (zus, broer en papa) om bij te leggen. Dan kunnen we misschien een hele set kopen. Het is niet dat ze maar 1 keer per jaar op vakantie gaat, dus zal er zeker wel blij mee zijn.

Mmm, das geen goed teken van die branden.

Skydiven? Das ook wel een vreemde hobby niet? Kristof is amateurcoureur, maar met de verbouwingen ligt dat nu even stil. Hij kijkt ernaar uit om in de zomer weer volop te trainen.
Is wel een redelijke vervelende hobby dat hij heeft, want als hij fietsen is, blijf ik maar alleen over hé. Maar ja, dan zal ik dan ondertussen wel wassen en kuisen zeker.
Volgend jaar als we trouwen, ga ik hem een hele schone cadeau kopen waardoor ik hem waarschijnlijk nog minder ga zien. Maar ja, hij heeft het verdiend na al die maanden hard zwoegen!

Fie, ik vind ook dat je al een cadeautje verdient hoor! Jij doet tenslotte toch iets prachtigs voor jullie prutske nu. Daar mag je ventje wel aandacht aan schenken vind ik .

Ciao!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >