< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Truieneers!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
16/04/2008 @ 08:26
K'tje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Maren, mijn ex was ook een amateurcoureur. Hij fietste bij de elite-zonder contract. Wel een speciaal wereldje. Maar ik ging altijd mee naar de koers.
Ja, dat skydiven is inderdaad een iets wat rare hobby, maar de kick die hij er iedere keer aan beleeft, is voor hem zo geweldig. Tja en de risico's dat het met zich meebrengt, die maken de kick alleen maar groter. Zal dadelijk eens proberen van een linkje te maken naar dat krantenartikel.

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 08:29
K'tje

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 08:41
Maren

Online Status Stuur bericht
Amai, dat was precies geen zachte landing.
Geen wonder dat hij 6 maanden niet mocht springen. Ik zou het zelfs niet meer durven na zo'n val!
Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 08:48
K'tje

Ja, dat was inderdaad even schrikken.
Eerst belde zijn broer. Het was allemaal zo erg niet, maar hij had wel de sis-kaart nodig. R was een beetje hard geland en het bloedde zelfs niet, dus niks ergs. Ik dacht; "Kan gebeuren, want zo lang deden ze dat nog niet en R zijn landingen waren nog niet wat het moest zijn."
Uiteindelijk zou ik naar hun oma rijden en zouden zij ook tot daar komen. Maar tegen dat ik daar aankwam, kregen we opnieuw telefoon: zijne rug zou gebroken zijn!
Ik in alle staten naar Diest gereden. Zijn broer werd op dat moment ondervraagt door de politie. Dus ik daar de spoed op, R zoeken. En daar lag hij, helemaal uit de haak. Maar per geluk kon hij alles nog bewegen. Na 3 dagen waren ze er dan zeker van dat er geen breuk was, maar alleen kneuzingen. Tja en al de rest wat er in dat artikel staat.
Maar nu is alles weer in orde en staat zijn tas al klaar om te vertrekken zondag.
Hij zal wel eerst een paar keer weer onder begeleiding moeten springen. Maar hij ziet het weer helemaal zitten.
Ik iets minder

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 09:13
falke

Goedemorgen dames,

Vandaag mijn vrije dag, dus kan ik nog eens komen meetetteren.
Ik heb vorig jaar ook een moederdag cadeau gekregen. David was een ontbijtmand gaan bestellen en daar hebben we toen goed van gegeten. Ik had dat totaal niet verwacht, want was toen nog maar een 3 maandjes zwanger, je zag het zelfs nog niet. Maar iedereen had hem gezegd (zelfs zijn opa in het rusthuis) dat hij mij nu niet mocht vergeten. Gelukkig valt moederdag eerst en zo heb ik hem ook nog iets kunnen kopen, want was dat eigenlijk niet van plan.

Hier gaat alles zo zijn gangetje. Marte heeft een vreselijke snotneus, maar ja dat hoort erbij als ze naar de opvang gaan zekers. Ik heb ook wel wat last van keelpijn, hopelijk gaat het snel door.

Wat hobby's betreft, David ging ook al wel eens een tour rijden met de coursfiets, maar hij was vooral goed bezig met lopen. Nu Marte geboren is ligt dat volledig stil. Ik ging tot aan mijn zwangerschap spinnen, maar ben daar ook mee moeten stoppen. Heb nu informatie gevraagd over babyzwemmen en daar gaan we vanaf september als de nieuwe reeks begint mee van start. Denk wel dat dit zeer fijn zal zijn.

Marte weent!
Toedeloe

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 10:23
Maren

Amai K'tje, dat moet griezelig hem zo op spoed zien liggen. Ik zou ook bang hebben dat hij nu terug begint. Maar als mannen iets in hun hoofd hebben, krijg je dat er niet meer uitgepraat hé.

Er kan altijd wel iets mislopen hé.
Zo zou je denken dat koersen geen gevaarlijke sport is, maar toch heeft een collega van kristof het gepresteerd om serieus te vallen en een serieuze hoofdwonde op te lopen. Sindsdien vertrouw ik het ook niet meer zo, maar ja. Je hebt niet alles in de hand.

Giede, heeft Marte nog steeds last van een loopneus. Ocharme! Geef ze maar een dikke kus van mij voor beterschap!
Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 11:03
Maxine

Goeiemorgen

Amaai K'tje, wat een verhaal! Ik zou ook enorm schrikken moest ik Lieven zo zien op een spoedafdeling!

Fleur is gisterenavond voor het eerst iets vroeger gaan slapen. We hebben haar een badje gegeven rond 22uur en nadien heeft ze nog gegeten en daarna gaan slapen. Dat is heel goed gelukt! Ze heeft geslapen tot 7 uur.

Giede, waar is dat babyzwemmen? Lijkt mij ook wel tof! Fleur is in september wel nog maar 9 maanden, dat is misschien nog te vroeg voor haar?

Vorig jaar was ik nog niet zwanger op moederdag, dus ook geen cadeau natuurlijk! We hebben wel toevallig op vaderdag de positieve zwangerschapstest gedaan, dat was dus op zich al een mooie verrassing voor Lieven hé!
Voor dit jaar vrees ik dat Lieven daar niet aan gaat denken, we zullen wel zien!

Zondag wordt Lieven zijn mama 60 jaar en dan gaan we ergens iets eten op restaurant. Ik weet nog niet goed hoe ik dat moet doen met Fleurtje haar voeding dan... Ik kan een flesje afkolven, maar dan moet ik het daar laten opwarmen? Ik weet ook niet goed hoe ik dat moet bewaren, want ik kan toch niet vragen om dat daar in de koelkast te zetten hé!? Enfin, ik zal nog wel zien hoe we het gaan doen! Maar bv geven in een restaurant zie ik echt niet zitten .

Groetjes!
Ans

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 11:28
falke

hey ans,

dat babyzwemmen wordt georganiseerd door de bond voor baby's van 6 maanden tot 2.5 jaar in het zwembad van sint truiden.

Wat de voeding betreft is afkolven geen goed idee, want moedermelk mag niet met de microgolf worden opgewarmd. ikzelf heb noit problemen gemaakt om Marte op restaurant eten te geen. Ik ga dan wel een beetje in een hoekje zitten natuurlijk. Ik heb daar nog nooit negatieve reacties op gekregen. Dat vind ik juist het handige eraan

groetjes van ons

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 11:42

Online Status Bekijk profiel
hallo meiden

ben een tijdje niet meer hier geweest en heb dus heel wat moeten bijlezen. alles weet ik niet meer maar wel dat er gesproken werd over moederdag en vaderdag. of ik bij moederdag iets ga krijgen weet ik niet, ben dan wel bijna 5 maand ver,maar denk niet dat m'n ventje er aan denkt. maar eens het onderwerp te sprake komt over wat ik en m'n broer voor ons mama gaan kopen,dan denk ik wel dat hij er zal over nadenken. voor vaderdag zou ik iets kleins maar nuttig kopen.

Fie jij verdient toch ook iets bij moederdag, waarom zou het kantje boordje zijn. je bevalt dan bijna dus. en wie weet zien we elkaar vrijdag,want jij komt na mij zeker bij Michiels

K'tje amai wat een verhaal over R. kan geloven dat hij 6 maanden niet meer kon springen.

Jürgen heeft als hobby voetballen. doordat hij in ploegen werkt kan hij maar om de 2 weken gaan trainen en dat ma 1 keer per week omdat ze zijn afgestapt van 2 keer per wek te trainen. hij weet niet of hij nog verder gaat voetballen. hij had 4 jaar stil gelegen voor hij dit seizoen weer begon. ze beloven hem heel wat bij z'n club,maar achteraf blijkt er niks van aan. en hij moet oppassen met z'n knieën doordat hij vroeger motocross gedaan heeft en paar ongelukken heeft gehad. maar hij heeft enkele jaren terug met de auto een zwaar accident gehad ook waardoor hij ook niet gespaard is gebleven.

hier is het uitkijken naar vrijdag 16.00 uur dan heb ik volgende consultatie en echo. ik ga deze keer ook een video meenemen, vorige keren vergeten. hopelijk is het weer beweegelijk en krijgen we een heel duidelijk beeld te zien of de gok van de gyn idd juist was ivm het geslacht

maandag nog gaan shoppen in de c&a omdat er 50% korting is op wat artikelen. was nodig,heb mij een zwangerschapsbroek gekocht met band want begin toch buikje te krijgen al is het niet zo fel,maar in m'n gewone broeken paste ik niet meer,en ja had enkel 1 jeans om aan te doen. de meeste mensen uit m'n omgeving zijn verwonderd als ik hun vertel dat ik al 4 maand ben. ze zeggen dan dat ik nog redelijk dun ben,nu ja ik ben ook nog bijna niks aangekomen, 1 kilo'tje in totaal denk ik maar dat weet ik vrijdag ook met duidelijkheid

ale ik ga eens stoppen

groetjes

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 11:56
Maren

Hey Genevieve!

Leuk nog eens van je te horen.

Het is te hopen dat je vriend eraan denkt om je iets te geven op moederdag hé. Is alles terug in orde nu? Ik hoop het voor je!

Spannend weer naar gynae gaan! Dan weet je het geslacht zeker? Moet echt fijn zijn!

En wat die kilo's betreft, die zullen nog wel komen zeker .
Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 12:03
K'tje

Ivm borstvoeding geven op restaurant,
vraag achter eens rustig plekje. Zo heb ik ooit BV mogen geven op de manager zijn kantoortje!
Ik vind dat mensen heel begrijpend reageren als je ergens vraagt om wat discreter je baby te mogen voeden. (Staat hier ergens een fout? Want deze zin klinkt zo raar )

Ik heb ook nog iets gelezen ivm babyzwemmen, nu vind ik het persoonlijk nogal koud in het zwembad hier in Sint-Truiden. En die grote gemeenschappelijk kleedkamer is ook niet mijn ding.
Wij gaan meestal in de dommelslag in Neerpelt. Lekker warm water, verwarmde ruimtes en een gezinskleedkamer (met verzorgingstfel en aparte lockers)

Juist weer iets voorgehad met onze Wout. Hij was stout en ik zet hem op zijn plaats en zeg hem dat hij moet luisteren, want dat ik de baas ben. Hij antwoord mij:"Dat is een goeie grap"
Daar stond ik dan.

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 12:09

Online Status Bekijk profiel
het gaat wel wat beter tss ons. we werken eraan en dat is al goed dus.

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 12:10
Maxine

K'tje, Wout is echt wel geweldig hé! Ik denk dat het moeilijk is om op zo momenten serieus te blijven, ik zou al direkt beginnen lachen... en dan is het waarschijnlijk helemaal om zeep hé!

Ik zal zondag dan goed uitkijken om mij een beetje discreet te zetten. Ik heb ook al eerder bv in een restaurant gegeven, maar dan was dat enkel met mij en Lieven aan tafel. Terwijl nu de hele familie erbij is, vandaar dat ik mij een beetje zorgen maak!

Ik ga ook eens informeren naar dat babyzwemmen, al is het misschien voor volgend jaar als Fleur wat groter is of zo. Want ze kan nu al zo genieten wanneer wij haar met ons mee in bad nemen!

Genevieve, fijn om terug op controle te gaan! Ik keek daar indertijd ook zo naar uit! Is alles terug in orde met jou en Jürgen? Hopelijk van wel natuurlijk.

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 12:16
K'tje

Genevieve,

Goed dat jullie niet voor de gemakkelijke weg kiezen!
Ik weet waar ik over praat. Jullie kennen elkaar nog niet zo lang en dan is er al dadelijk een kindje op komst. Probeer er nu regelmatig eens op uit te trekken met jullie 2tjes, zodat je nog effe kunt genieten van elkaar.
Want dat was hier het grote probleem; R dacht dat hij naar de 2de plaats zou doorschuiven en dat ik hem dan niet meer graag zou zien en zo. Beetje jaloers dus. Maar nu zijn het 2 handen op 1 buik.

Tijd brengt raad.
Eens dat kleintje er is, vallen al de stukjes op hun plaats.
Jullie eigen gezin, toch wel de moeite om voor te vechten.

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 12:48
falke

hey, K'tje,

De zondagen dat het les is, wordt het zwembad extra verwarmd. Ik heb een mailtje met alle informatie voor wie interesse heeft stuur mij je mail adres via pb en ik stuur hem door.
Ik zou er zo snel mogelijk willen aan beginnen, omdat ik echt wel op zoek ben naar een leuke activiteit om samen met Marte te doen, kwestie van onze band nog te versterken, hoewel hij volgens david niet sterker kan, moest er iemand ideetjes hebben, let me know

Ans ik kan begrijpen dat je je dan geneert, ik heb dat probleem echter nooit gehad, ik denk dat heel de familie mijn borsten al gezien heeft, ook die van david. Ik denk als zij daar een verkeerde gedachte bij hebben, dat zij een groter probleem hebben dan ik, maar ik kan mij heel goed indenken dat niet iedereen zo denkt. Het is zelfs zo dat mijn pa er in het begin heel moeilijk mee had, dat ik zo open borstvoeding kon geven. Hij heeft dat echt moeten leren, maar ik vind niet dat het iets is waar ik mij voor hoef te schamen

Liefs Giede en snurkende Marte

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 12:50
Maren

Amai K'tje, ik denk ook niet dat ik mijn lach zou kunnen inhouden. Wat doe jij dan als hij zo iets zegt?

Genevieve, leuk dat je ervoor vecht. Zoals K'tje zegt, het is waarschijnlijk niet makkelijk omdat je elkaar nog niet zo lang kent. Maar het is wel de moeite om ervoor te vechten denk ik! Het zal wel allemaal goed komen. Ik duim voor je!

Ans, ik kan begrijpen dat je je wat zorgen maakt om voor de hele familie bv te moeten geven. Ik zou het ook niet graag doen denk ik. Maar als het moet, dan moet het he. Dus indd maar een afgelegen plekje vragen of zoeken. Dat zullen ze wel begrijpen.

Mooi weer vandaag hé. Jammer dat ik niet naar buiten kan.
Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 12:59
falke

Het is idd mooi weer. Ik zou graag met Marte gaan wandelen, maar met haar snotneusje weet ik het toch niet zo goed. Wat denken jullie??

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 13:00
K'tje

Maren, ik probeer dan om mijne lach in te houden. Maar dat lukt niet altijd even goed.

Nog even aan de BV-mama's; ik had er uiteindelijk wel een probleem mee als R aan mijn borsten wou komen, want dat was immers om Wout mee te voeden. Voor mij hadden die in eens geen andere betekenis meer.

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 13:05
K'tje

Giede, als het alleen maar "witte" snottebellen zijn, zou ik haar goed inpakken en gaan wandelen. Frisse lucht is altijd goed. Als het "gele" snottebellen zijn, zou ik er mee binnen blijven. Dan is er toch meer aan de hand dan alleen wat snottebellen.

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 14:01
falke

Hey K'tje,

Wat die borsten betreft, dat is hier ook het geval hoor. Als David mij plaagt en er toch eens gaat aanzitten dan zeg ik tegen Marte dat ze hare papa maar een mot moet geven, want dat hij aan haar borstjes heeft gezeten. Nee ik ben altijd al wel redelijk gevoelig geweest op die plaats.

Wat de snottebelletjes betreft is het moeilijk te zeggen. De ene moment zijn ze helder, de andere moment zijn ze geel-groen. Ze maakt wel geen koorts ofzo en gaat heel graag wandelen, dus ik zal sffs kijken hoe ze is als ze wakker wordt.

Greetz

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >