Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/04/2008 @ 09:03 timara | even een upje anders verdwijnen we, zou toch zonden zijn ![]() hier gaat alles zo zijn gangentje, is er nog steeds, hoop dat hij snel weg gaat want ben hem al aardig beu.![]() |
| 14/04/2008 @ 14:11 timara | ANNEKE we duimen voor jou, spannend hoor. liefs timara |
| 15/04/2008 @ 14:05 timara | en anneke vertel ben erg benieuwd. |
15/04/2008 @ 21:27 ![]() | halo, heb net getest en ........; [IMG]http://i188.photobucket...Annabel041/DSC05210.jpg[/IMG] zegt genoeg denk ik toch.....; we kunnen het nog steeds niet geloven ben zo blij annabel |
| 16/04/2008 @ 08:02 sara m ![]() | Oei knuffeltje, ben verkeerd, vergeet steeds dat die banners mee opschuiven!!! NOD binnen 3 daagjes? Ga je vroeger testen? Of ga je je kunnen inhouden? Veel succes!! Sara |
| 16/04/2008 @ 10:31 Anne2 | Hallo, Ondanks dat ik niet meer echt mee doe wil ik toch af en toe nog blijven komen kijken ;) Ik ben weer aan de pil begonnen, wat ik wel erg vreemd vind is dat ik last van mijn borsten heb ( heel erg ) .. Herkend iemand dit?? Groetjes Anne2 |
| 17/04/2008 @ 12:13 timara | gefeliciteerd anneke met jullie zwangerschap ![]() liefs timara |
| 18/04/2008 @ 08:26 sara m ![]() | Even uppen.... Nog nieuws van iemand??? |
| 18/04/2008 @ 14:34 eefkezeefke | hier nog niks, al vanalles gevoeld (al de hele week) dat ze gaan doorkomen maar die symptomen verdwijnen dan weer. zeer pijnlijke borsten (erger dan anders). ik verwacht ze nog hoor. zal het jullie maandagmiddag weten te zeggen of ze er door gekomen zijn of niet. heb thuis geen internet. |
| 18/04/2008 @ 19:22 timara | we duimen voor jou eefkezeefke liefs timara |
| 19/04/2008 @ 09:45 Anne2 | Hallo allemaal! Voor de Zwangere : Proficiat ! Voor de rest: Ik duim voor jullie Ik heb weer een vraagje.. ik ben vorige week maandag/dinsdag ongesteld geworden, ik ben toen meteen weer de pil gaan slikken.. Ik heb woensdag 'geklust' en gister had ik opeens een beetje donkere afscheiding.. Weet iemand wat dit kan zijn?? Groetjes Anne2 |
| 19/04/2008 @ 15:43 Anne2 | Ik kom net van de toilet af, en ik heb van dat slijm wat je hebt als je je eisprong hebt gehad.. Als ik nu goed ga nadenken, last gehad van pijnlijke borst, de rode afscheiding gister.. en nu dat slijm.. Ik weet niet echt wat ik ervan moet denken.. Kan iemand me helpen?? Groetjes Anne2 |
| 19/04/2008 @ 17:44 timara | anne 2 als je net weer met de pil bent begonnen dan moet je zeker de eesrte 2 weken voorzichtig doen, dus met condoom. dat infomeerde mij arts toen die tijd. kleine kans dus dat je zwanger zou kunnen zijn. liefs timara ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie heeft NOD rond 16,17,18 maart?
is er nog steeds, hoop dat hij snel weg gaat want ben hem al aardig beu.

zou kunnen lijken, maar ik probeer ook om met mijn voetjes op de grond te blijven. Ik wil niet opnieuw ontgoocheld worden, maar wat er de afgelopen dagen was, dat geeft me toch een beetje hoop!