[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/04/2008 @ 19:36 Loortje Friemeloortje ![]() | Opvang kan je best zo snel mogelijk beginnen zoeken. Voor de rest moet je gewoon je gevoel volgen! Het is nooit te vroeg hoor! Veel plezier ermee! |
| 17/04/2008 @ 09:11 Kruletje ![]() | Bedankt, ik ben zo enthousiast maar denk dan soms dat het voor sommige dingen wel belachelijk vroeg is. Maar zoals je zegt, het kan maar klaar zijn hé! grtjs! |
| 05/06/2008 @ 20:37 | geboortelijst hey, was enkele dagen geleden bij paradisio geweest voor geboortelijst. Blijkbaar moet je die nu al leggen omdat in de zomermaanden veel leveranciers gesloten zijn. |
| 11/06/2008 @ 18:46 konijntje | Hey De dag nadat ik officieel wist dat ik zwanger was ben ik al begonnen met kinderopvang. Week nadien was alles zo goed als geregeld (in grote lijnen). Ik kon via opvangdienst een aantal adressen bezoeken en ik stond er sowieso al op voorzien vanaf volgend jaar. Na een goede maand was beslist waar mijn kleintje heen zou gaan. In sommige steden moet je tot een jaar op voorhand een plaatsje bestellen, maw van zodra je van plan bent om aan kinderen te beginnen moet je eigenlijk al gaan zoeken naar kinderopvang... . Mijn stad heeft gelukkig dat probleem nog niet. Voor de rest koop ik weinig nieuws omdat ik eigenlijk heel veel krijg of goedkoop van overkopen. Moet wel nog een verzorgingstafel kopen, maar voor de rest heb ik bijna alles. Ik ben wel niet iemand die meteen een volledig perfecte kinderkamer wil waarbij alles bij elkaar past. Ik heb al een bedje en voor de rest zal ik proberen dat de verzorgingstafel dezelfde kleur heeft. Een kastje vind ik niet meteen nodig, de verzorgingstafel zal groot genoeg zijn om daar het eerste jaar voldoende in te kunnen wegsteken volgens mij. Ik wacht liever het karakter van het kindje af om dan iets te doen dat bij hem zal passen. Kindersuiker en geboortekaartjes moet ik wel nog regelen... |
| 20/06/2008 @ 14:58 Lelieke | hey, Ben uitgerekend voor 4/10/2008 en bij ons is zogoed als alles in orde. Zijn nu bezig met de kinderkamer, nog behangen en dergelijke... Lijst is al klaar, ook bij paradisio in aalst. Was rond 20 weken denk ik en toen zeiden ze dat ik niet te lang meer moest wachten, zeker als ik de kamer daar ging bestellen. (met de zomermaanden) Mijn partner werkt ook meestal op zaterdag, en hij is een paar keer thuis gebleven zodat we alles tesamen konden doen! ![]() |
[Reageer]

wanneer wat te doen?