Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/04/2008 @ 10:10 Lieke ![]() | Leen, nog eventjes volhouden, het zal nu wel niet lang meer duren... Veel succes! |
| 02/04/2008 @ 17:55 Leen | De spanning erin houden hé! ![]() Ik heb nu om de 15 minuten serieus pijn in mijn onderbuik (is al van vanmorgen bezig, maar toen was het onregelmatig), maar ik vraag mij nog altijd af of het nu echt al weeën zijn... Daarvoor doet het volgens mij geen zeer genoeg (als je naar de mama's op 'de bevalling' kijkt)... Maar in ieder geval, om kwart na 7 worden we bij de gyn verwacht en dan zien we wel. Voor de zekerheid neem ik mijn valies toch al maar mee, want ik heb zo'n voorgevoel da als ik nog meer opening heb, we ni meer thuis gaan geraken... Dus als je even niks meer van mij hoort, dan is het (eindelijk!!!) zover! Leen x |
| 08/04/2008 @ 11:15 Leen | Hallo! Wij zijn terug thuis, samen met onze flinke zoon Cisse!! Woensdagavond moesten we dus op controle bij de gyn (ik had ook al wel heel de dag weeën; maar niet zo heel erg)... Ik had al 6 cm opening!! Hij ging alles een beetje losmaken, maar nog geen seconde later is mijn water gebroken, in zijn praktijk dus! De gyn heeft ons onmiddellijk doorgestuurd naar het ziekenhuis, het was toen 10 over 8 's avonds. Weeën waren nog altijd goed te doen, ik heb nog een beetje rondgewandeld, ben nog in het bad geweest, alles ging nog goed! Maar toen bleef het een beetje hangen, om 11 uur had ik 9 cm opening en nog een boordje, maar mijn weeën waren niet sterk genoeg en Cisse had besloten om zijn hoofdje een beetje dwars te leggen. Dus toch nog een baxter gekregen en toen begon de pijn pas acht! Heb 1,5 uur afgezien (helemaal ni lang eigenlijk!), om half 1 mocht ik dan beginnen mee persen (heb alles er uitgeperst wa ik kon, wou da het zo snel mogelijk gedaan was en ik ben dus ook stukken van de bevaling vergeten, maar Geert heeft foto's getrokken en daar ben ik nu supercontent mee, anders zou ik het nog ni geloven!)en om 1u12 is onze Cisse geboren, een brokje van 4 kg en 51,5cm. Vandaar dus dat het een beetje bleef steken, hij was iets zwaarder dan verwacht (voor een eerste was dat toch nogal veel blijkbaar). En 't is zo'n schatje hé, snoetekes dat em kan trekken! Daar sta ik met plezier voor op 's nachts! Slapen en eten lukt ook goed, dus ik heb nergens over te klagen! Maar nu ga ik toch wel een beetje rusten! Een trotse mama, Leen x |
| 11/04/2008 @ 12:11 Leen | Hallo! Ik weet al niet meer wie de vroedvrouw was, allé, ken haar naam niet, maar ze waren daar allemaal even lief! Ben wel blij da ik thuis ben, want uitslapen was er in het ziekenhuis ni bij, ofwel kwamen de dokters/vroedvrouwen, ofwel was er bezoek... En thuis zit ik op mijn gemak! Maar ik heb geen klagen over de verzorging in Diest hoor! Thuis gaat het ook heel goed. Meestal slaapt Cisse 3-4 uur door, ook 's nachts, dus wij klagen niet! Borstvoeding lukt ook goed, da spuit daar soms gewoon uit, zoveel melk seg!!! En Geert is ook een schatje, da is zo vertederend om hem met zijn zoneke bezig te zien! En hij helpt ook heel goe hoor!! En Cisse vonden we gewoon een leuke naam: Vlaams, komt ni veel voor en klinkt stoer , zonder betekenis dus!Leen x |
| 12/04/2008 @ 13:57 Leen | Hallo! Anne, dat kunnen gewoon harde buiken zijn, inderdaad van een beetje te veel te werken! Ik had dit ook als ik op een dag te veel rondliep en mij bukte enzo... En het klinkt inderdaad wel als nestdrang ! Ik had hier niet zoveel last van, omdat ik moest rusten en mijn schoonmoeder alles elke week kwam kuisen, dus ik wist wel dat alles proper was!Onze Cisse heeft gisterennacht een ambetant uurtje gehad, maar dat lag eerder aan mij denk ik... Ik was in de zetel in slaap gevallen, en had niet echt de tijd genomen om hem genoeg te laten drinken denk ik...Dus had hij al snel terug honger blijkbaar, maar wij hadden da ni direct door da hij daarom huilde... Toch wel een nadeel van borstvoeding, je weet nooit of uw kindje genoeg gedronken heeft... En ondertussen ben ik echt een melkmachien! Ik heb te veel melk, en het spuit er soms echt uit! Op Cisse z'n gezichtje dan. Da's altijd zo'n geprul met extra doekjes en compressen, want anders moet ik om de 3 uur droge kleren aandoen... Maar ja, als vraag en aanbod in evenwicht is gaat dit wel over... Afkolven is geen optie zegt de vroedvrouw, want dan blijf ik extra melk aanmaken omdat mijn lichaam dan denkt dat dit nodig is... Effe doorbijten dus! Maar kom, we hebben toch doorgeslapen van van 4 tot 8 en ikke nog een beetje langer (Cisse naast mij, Geert was werken...) van half 9 tot 11, dus ik zie het weer helemaal zitten! Heb ook een paar fotootjes op mn profiel gezet, dan kan je onze schat is bewonderen ...Leen x |
< vorige pagina | volgende pagina >

(net) zwanger omgeving scherpenheuvel-zichem??

Trekken jullie nog op huwelijksreis voor jullie beebje er is?
Ik denk dat ik wat meer mijn benen omhoog moet leggen. 
.
. Onze kaartjes zijn al gekozen maar moet ze nog bestellen. Bij ons is het ook iets kleurrijks geworden, vond ook niet zo veel dat ons goesting was.
.Benieuwd wat er allemaal gaat gezegd worden.
Heb gisteren de ramen gekuist. Nu de rest nog!
...