Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/04/2008 @ 11:08 ikke | Hallo, Mag ik mij ook bij jullie voegen? Ikzelf woon niet in Vilvoorde maar wel in Steenokkerzeel. Dit is ook niet ver he. Mijn vriend is wel afkomstig van Vilvoorde ( ale Houtem) en zijn ouders wonen daar ook nog. Wij hebben nog geen kindjes maar we zijn wel volop bezig aan ons eerste kindje. |
23/04/2008 @ 17:01 ![]() | hallo, ikke, kom er maar bij, het is hier wel stiletjes de laatste tijd. maar zal mijn best doen om te komen piepen als er een berichtje is. groetjes gégé |
25/05/2008 @ 07:45 ![]() | Hey gégé hoe gaat het meid? Geraak je nog vooruit Groeten erika |
13/06/2008 @ 20:26 ![]() | Welkom Brenneke jij moet wel kort bij Gégé wonen dan . |
| 13/06/2008 @ 20:28 danielle | goedeavond iedereen, mijn naam is danielle en ik woon in melsbroek, ben momenteel zwanger van mijn 5de kindje en het gaat alweer een lief klein worden.Ik heb een klein vraagje aan erika, je zei dat je vroeg aan het naftstation hebt gewoond, is je moeder toevallig paula die de opvang doet in de lagere school van melsbroek want zij woonde of woont daar nog en heeft een dochter die erika noemt daarmee. Sorry als ik zo bot over kom het is niet mijn bedoeking ik schrok alleen als ik dit forum las. Groetjes ![]() ![]() |
13/06/2008 @ 20:31 ![]() | Hey Danielle idd dat ben ik en jij hebt nog een zus kloopt dat ik dacht natacha ? |
| 13/06/2008 @ 20:36 danielle | hallo erika, dat klopt idd, dat is ook toeval dat we elkaar hier tegenkomen, toch wel leuk, iemand van je eigen dorp hier te vinden ![]() ![]() |
13/06/2008 @ 20:42 ![]() | Danielle ik zie nu dat we nog iets gemeen hebben je twee kleinste meiden zijn op dezelfde dag geboren niet ? haha die van Melsbroek kunnen wat ![]() |
| 13/06/2008 @ 20:45 danielle | hij heeft meer te zeggen dan je denkt en dat merk je aan de kindjes ook hij wordt hier op handen gedragen, en foto's ik weet niet hoe ik deze erop moet zetten en ik ben bang dat ik iets verkeerd ga doen met deze computer hij heeft soms eens zijn kuren daarmee dat ik het simpel hou, mijn oudste dochter Britt die gaat nu in september naar het 2de leerjaar gaan bij juf christel, en femke en yentl zitten nog in het kleuterschooltje in melsbroek daar aan de ms kliniek en yelena die blijft nog 1 jaartje thuis bij mij en samen met haar jongste zus binnenkort ![]() ![]() idd ze zijn dag op dag geboren alleen er is 1jaar verschil tussen |
< vorige pagina | volgende pagina >

Mama's omgeving Vilvoorde

nu ja ina ook niet op die leeftijd . Maar water vind ze dan wel weer supper . We hadden een kom gevlud en ze heeft zich nogal vermaakt zenne ...
worden.

idd de wereld kan klein zijn hé