< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » nuvaring bijwerkingen?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
nuvaring bijwerkingen?
16/04/2008 @ 18:37
monique

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi,

heeft iemand ervaring met nuvaring ik heb hem nu sinds zondag ingebracht en heb nu z'n raar gevoel in mijn hoofd, buikpijn en stemmingswisselingen en ook ontzettend moe
zou dit toeval zijn of toch aan de nuvaring

groetjes monique

Link naar deze reactie
17/04/2008 @ 10:39
Emmeke

Hoi!

Is dit je eerste cyclus met de nuva? Ik had in mijn eerste 2 cyclussen ook héél veel last van mijn nuva. Buikpijn, misselijk, hoofdpijn, me slechtgezind voelen,... Ik heb een paar keer op het punt gestaan om hem er uit te halen en me weer normaal te voelen. Maar mijn gyne raadde aan om even door te bijten, volgens hem waren de bijwerkingen ten laatste na 3 rondes verdwenen. En inderdaad, de tweede rond ging al iets beter en vanaf dan geen last meer gehad.

Ik ben er alleszins héél erg tevreden over en ben blij dat ik die eerste maand doorgebeten heb. Maar dit is natuurlijk een persoonlijke keuze hè.

Succes!

Link naar deze reactie
17/04/2008 @ 16:29
Michelleke

Ik gebruik nu sinds 2 maanden Nuvaring. Tijdens dat ik hem inheb ondervind ik weinig last, enkel de eerste week idd hoofdpijn. Maar wanneer ik hem uithaal krijg ik een migraine aanval van jewelste, deze keer en vorige keer ook. Ook enorme buikkrampen van mijn ...
Hoop inderdaad dat dit van voorbijgaande aard is! Vind het wel superpraktisch, niet meer elke dag te hoeven denken aan dat pilletje!

Link naar deze reactie
17/04/2008 @ 21:55

nuvaring
ik gebruik de nuvaring sinds mijn vorige zwangerschap en dat is nu 2 jaar. Ik vind het een uitvinding, geen enkele klacht!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]