Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/04/2008 @ 15:30 Leen | Hallo! @Lieke: Dokter Boone is onze Cisse komen onderzoeken, ook een hele lieve mevrouw hoor, die is zo rustig hé! Met de borsten gaat het al iets beter, maar soms 'spuit' het er toch nog wel uit, daarnet onder de douche nog, verschoot wel effe! Ik voelde wel stuwing, ma had ni gedacht dat het er zo ook uit kon komen!!! Maar inderdaad, beter te veel dan te weinig! Onze Cisse doet het heel goed. Dinsdag is Heidi van Kind en Gezin geweest en hij weegt al terug 3kg960 dus hij zit perfect op schema! (ze krijgen 2 weken om hun geboortegewicht terug te halen, en vandaag is em 2 weken dus da zal wel in orde zijn hé!) Heel soms heeft em is een huiluurtje, maar hij is het aan 't leren van zelf terug in slaap te vallen (en wij kunnen er ook al tegen om em iets langer te laten huilen, dan gaat het vanzelf ook wel over, want em altijd uit zijn wieg pakken is ook ni goed hé!). Deze nacht heeft hij zelfs 5 uur doorgeslapen! Was wel effe ongerust dat em zo lang niks van hem liet horen, maar alles was dus nog perfect in orde! En hij kan ook al lang wakker blijven vind ik. Soms kan hij bijna een uur rondzien en gezichtjes trekken (en eten ook natuurlijk). Vorige week was het alleen maar eten en slapen... @Anne, ik dacht ook dat ik dat leven in mijn buik ging missen, maar ik heb het nog gene second gemist! Je hebt gewoon iets veel prachtigers in de plaats! Maar ik kan er nog altijd ni aan uit dat hij in mijne buik gezeten heeft!!! Hij lijkt zo groot nu, diene moet toch helemaal bijeengeplooid hebben gezeten??? Echt wel een raar gevoel! Ben nog altijd blij met de foto's van de bevalling, anders had ik da echt ni geloofd (was te druk bezig met persen, ben echt stukken van de bevalling 'kwijt'...). Geert heeft da goe gedaan!! En hij is echt ne fantastische papa! Zo bezorgd! Had eigenlijk nooit gedacht dat hij het zo goed zou doen! Zijn ma en zijn kameraden verschieten er ook van! 't Is echt ne super-papa! Geniet alle 2 nog van jullie zwangerschap, want uiteindelijk vliegt de tijd en heb je je kindje vast voor je het weet! Leen x |
| 18/04/2008 @ 10:50 Leen | En over de zwangerschapskilo's: was 15 kilo bijgekomen en ben er al 10 kwijt. Als je het niet weet, zie je niet dat ik zwanger geweest ben (buiten de grotere boezem natuurlijk ), maar met borstvoeding te geven zullen die laatste kilo's er ook wel snel af zijn! |
| 19/04/2008 @ 08:30 Els | Hey allemaal, Ik ben Els, 27 jaar en woon samen met mijn vriend in Rillaar sinds oktober 2007. Ik ben al 2 jaar gestopt met de pil in de hoop zwanger te worden, maar het kwam maar niet... We waren net van plan om een afspraak te maken in het ziekenhuis om te zien wat er mis was tot mijn regels opeens uitbleven. Woensdag dan maar de zoveelste zwangerschapstest gedaan zonder al te veel verwachtingen; tot mijn grote verbazing was deze positief! Ik heb dan direct een afspraak gemaakt bij de huisarts ter bevestiging, gisteren daar langs geweest en maandag weet ik het definitieve resultaat. Spannend!! Ik heb wel veel tekenen van zwangerschap: veel plassen, buikpijn, last van constipatie, gezwollen borsten en gevoelige tepels, last van vermoeidheid... Duimen jullie mee? |
| 19/04/2008 @ 12:00 Leen | Hallo! Els, welkom in ons 'clubje' en natuurlijk duimen we mee!!! De signalen klinken alvast veelbelovend!!! Leen x |
| 19/04/2008 @ 22:38 | Bedankt voor je welkomstberichtje. Ook een hele dikke proficiat met je zoontje, je zal wel trots zijn! Ik laat maandag zeker nog iets weten! |
| 21/04/2008 @ 11:48 Leen | Hallo! @Lieke: Voorlopig heb ik nog geen kloven. Maar de eerste 10 seconden van een voeding doen altijd ongelooflijk veel pijn, krijg bijna de tranen in mijn ogen dan. Aan wat da juist ligt weet ik ni, ma ons mama zei da zij da ook had, dus ja... Voor de rest gaat het goed met de BV, buiten dan dat het er soms nog altijd uit spuit... Maar onze Cisse eet goed, want vrijdag woog hij al weer 4kg100, dus op 10 minuutjes heeft hij zeker genoeg binnen, en hij drinkt zelfs maar aan ene kant per voeding! Zou ge een baby eigenlijk kunnen 'overvoeden' met BV??? Cisse zijn buikje staat altijd wel heel rond als em gegeten heeft. En soms is em na 2 uur al terug hongerig... Maar zijn pampers zijn altijd wel goe vol (zowel plasjes als stoelgang). @Anne: het ouderschap bevalt ons echt prima! Cisse is er nog maar 2 weken en half, ma we kunnen ons het al ni meer voorstellen dat hij er ni zou zijn! Da wordt zo rap een gewoonte hé, en alle aanpassingen erbij ook ('s nachts opstaan, verzorgtas steeds klaar, ne hele verhuis as ge ergens naartoe gaat, ...). Gisteren op de communiefeest is hij ook super geweest! Hij heeft alleen om 3 uur gegeten, en voor de rest geslapen, en we zijn toch van 1 tot 7 daar geweest. @Els: al nieuws??? Ik Leen x |
| 21/04/2008 @ 15:11 Els | Wat leuk al die reacties hier! Voel me hier meteen welkom zo. Ik ben officieel zwanger, het bloedonderzoek was positief. Ik was wel al redelijk zeker, maar toch, de officiele bevesting doet toch deugd :) Ik heb al dadelijk een afspraak vastgelegd voor de eerste echo op 12 weken. Ik ga naar gasthuisberg voor de opvolging van mijn zwangerschap en dan de bevalling natuurlijk. De tussentijdse controles ga ik waarschijnlijk wel bij de huisarts laten doen, dat zien we nog wel. Waar gaan jullie voor je controles en wanneer hebben jullie een eerste echo gekregen? |
| 22/04/2008 @ 14:51 | Hey allemaal, Ik heb gewoon gebeld naar de dienst gynaecologie in gasthuisberg en daar een afspraak laten vastleggen, ze hebben mij niet gezegd bij wie dat zou zijn... Nu onze huisarts zei mij dat als ik naar gasthuisberg zou gaan, ik zou opgevolgd worden door assistenten, dus ik heb daar verder ook niet echt bij stilgestaan.. Afin we zien wel waar we terechtkomen, mijn partner gaat mee dus dan voel ik mij sowieso meer op mijn gemak. 26 mei mogen we langsgaan, ik kijk er nu al naar uit! Ik zou uitgerekend zijn voor 8 december, maar de huisarts zei dat die datum nog kon veranderen aangezien ik een zeer onregelmatige cyclus heb (soms 40 dagen, soms 14 dagen, soms nog iets anders...), bij de eerste echo zullen we daar een beter zicht op hebben. Ik heb al zo'n banner aangemaakt en ook aangevinkt om die te gebruiken op het forum maar hij verschijnt blijkbaar niet in mijn postjes... Wanneer hebben jullie trouwens aan de rest van de wereld laten weten dat jullie zwanger waren en hoe? Ik denk dat ik het ga vertellen aan mijn en Koen zijn ouders met moederdag ahv een gedichtje ofzo en aan iedereen anders pas na de eerste echo (als ik zo lang kan wachten ) |
22/04/2008 @ 14:59![]() | bannertest |
< vorige pagina | volgende pagina >

(net) zwanger omgeving scherpenheuvel-zichem??

), maar met borstvoeding te geven zullen die laatste kilo's er ook wel snel af zijn!
, enkel goed meegenomen.
, dus zowel ik als de gyn is heel benieuwd hoe ons meisje er zal uitzien. Afwachten tot de bevalling nu.
en ?