volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/02/2008 @ 11:03 Wen370 ![]() | wij gaan voor de 2e keer voor een thuisbevalling, en inderdaad als alles goed loopt he. |
| 26/02/2008 @ 11:55 Loortje Friemeloortje ![]() | In het ziekenhuis... hopelijk wel gewoon bevallen deze keer. Vorige keer keizersnede door zwangerschapsvergiftiging! |
26/02/2008 @ 11:59 ![]() | Ik heb nog geen idee!! Aan de ene kant zou ik wel thuis willen maar aan de andere kant. Stel dat ik enorme pijn heb en een ruggeprik zou willen.. Dan kan dat niet uiteraard! ![]() |
| 26/02/2008 @ 12:23 mascha van der Kwaak ![]() | Ik ben van Mika gewoon thuis bevallen en dat beviel me erg goed!! Als alles goed gaat wil ik bij nummer 2 ook gewoon thuis gaan bevallen.. Groetjes, Mascha |
| 27/02/2008 @ 09:14 joepie3 | Ik hoop thuis.... Ben de eerste keer in het ziekenhuis bevallen (met ambulance naar ziekenhuis met volledige ontsluiting, maar kindje wilde er niet lekker door heen zeg maar. Tweede keer thuis, in 2 1/2 uur vanaf eerste wee.... Ben benieud hoe het nu loopt.... |
| 03/03/2008 @ 17:31 Sientje ![]() | Zonder twijfel het ziekenhuis!!!! |
| 03/03/2008 @ 19:46 Elsje | Zonder na te denken, het ziekenhuis. Als we de vorige keer niet naar het ziekenhuis waren gegaan dan had het met ons beiden erg fout kunnen aflopen. Hij lag vast met zijn neusje in het geboortekanaal. Hij kon de draai niet verder maken. Toen gingen de persweeen weg en nog veel meer drama. Nee, brrr lekker in het ziekenhuis! |
| 17/04/2008 @ 08:56 jongemeid ![]() | Ik heb gekozen voor het ziekenhuis! |
17/04/2008 @ 18:55 ![]() | Ik mag spijtig genoeg niet thuis bevallen, maar als ze de dienst al naar het ander ziekenhuis hebben verhuisd ga ik niet, het is daar dat het met Ignace bijna is misgegaan. |
| 17/04/2008 @ 19:08 Diddl | hoi hoi, zonder twijfel heb ik ook gekozen voor in het ziekenhuis te bevallen! en als er tweede ook komt hoop ik weer in het ziekenhuis te bevallen. vind erg fijn zo,hygienisch en schoon. |
| 17/04/2008 @ 19:15 | al zou ik heel graag thuis willen bevallen maar dat zit er voor mij niet in ik moet in het ziekenhuis bevallen omdat ik 6 jaar geleden een keizersnede heb gehad kreeg ik de mededeling dat ik niet thuis mocht bevallen helaas maar ja heb me er bij neer gelegt |
| 15/05/2008 @ 16:51 hw | Ziekenhuis. Heb een aantal stages gelopen op de verloskunde, en heb vaak dingen op het nippertje goed zien gaan omdat er snel een kunstverlossing (vacuumpomp, keizersnede) gedaan kon worden. Bovendien vind ik het wel zo fris ![]() Wil wel in een andere locatie van het ziekenhuis bevallen (buiten onze eigen stad, maar wel dichtbij) omdat in het ziekenhuis hier veel te veel bekenden werken. |
volgende pagina >

Waar bevallen?