< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » September.. Wie ook??

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
03/03/2008 @ 13:12
Romy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Net al een beetje gewend aan het goed nieuws?? En voel je je goed??

Sannie heb jij al nieuws?? ik ben zo benieuwd

Hier gaat alles z'n gangetje nog geen nieuwtjes eigenlijk hihi.

Liefs Romy

Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 20:37
Net

hoi hoi,

ja hoor hier alles goed ik ben sóchtens kotmisselijk dus weet dat ik zwanger ben
Bij Demi had ik echt nergens last van, dus dit is ff wennen voor me

Morgen een echo om te kijken hoever we zijn dat weten we natuurlijk niet maar ik denk zelf een week of 5. Morgen is de bevestiging op alles.

Sannie ik duim nog hoor en voor jou ook Romy

Groetjes

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 08:24
Romy

Zo Net zo te zien (aan je banner) ben je al verder dan je dacht?!
Dat is mooi meegenomen weer een paar weekjes gesmokkeld hihi.

Dat is inderdaad wel een verschil ja als je in 1x zo misselijk bent ik had dat bij julian ook niet en bij Isa juist weer meer alleen gelukkig niet zo erg dat is over moest geven.

Ben benieuwd wat Demi ervan zal vinden dat ze een broertje of zusje krijgt.

Ow Sannie hoe is het met jou??? Ik ben zo benieuwd moet de hele tijd aan je denken!!

Hier alles okee Paul heeft helemaal het gevoel dat het deze maand raak gaat zijn zei hij dus ik ben benieuwd....

Liefs Romy

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 10:59
Net

hoi hoi,

Ja gisteren de echo gehad en we zagen het hartje kloppen, geeft toch weer ff geruststelling.
En ja we waren verder dan we weer dachten maar alleeen maar lekker.
Op mijn verjaardag 31 maart heb ik de 12 weken echo

Nou Romy dat beloofd wat als Paul zegt dat het deze maand gaat lukken
Dames ik voor jullie .

Deoi doei

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 07:38
Sannie

Hey meiden

Sorry dat ik nu pas reageer
Ik was helaas ongi geworden, ik had wel me banner al aangepast
Ik moet strakkies weer naar de gyn voor een ovulatie echo om te kijken of me eitjes weer goed groeien.

Net Wauw helemaal geweldig al zo ver whieie nou dat scheelt toch weer wat weekjes

Romy ohhh spannend..hebben jullie goed jullie best gedaan, anders kan het niet raak zijn hé hahahaha, ik hoop het voor jullie

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 08:35
Romy

Hey Sannie wat balen zeg, maar hopen op goed nieuws bij de echo zodat je snel weer een poging kan doen!

Ik heb z'on vermoeden dat het deze maand niet echt raak zal zijn want we hebben juist rond de vruchtbare periode niet erg veel geklust. Maar goed ik heb nog geen haast dus het zou geen ramp zijn.
Heb voor mezelf besloten dat als ik in juni nog niet zwanger ben per toeval, Dat ik dan echt ervoor ga (alles bijhouden zeg maar).
Nu doen we het nog wanneer we zin hebben en als we net in de vruchtbare periode een keer geen zin hebben dan niet zeg maar.

Dus we zullen zien...

Nu mezelf eerst maar eens bezig gaan houden met de bruiloft van mijn schoonbroer en zusje. Ze trouwens 30 mei (is al 3x verzet) en ik moet nog een vrijgezellenfeest regelen. Een hele opgave dus nog.

Knuffel Romy

Link naar deze reactie
25/03/2008 @ 19:44
Net

Hoi hoi,

hoe is het met jullie???????

Hier goed een rustige pasen gehad met niet heel veel sneeuw.
Wel erg druk morgen herhalingscusus BHV maarliefst op mijn vrije dag Dus weg kort weekje werken.
Donderdag naar de vk en maandag op mijn 30e verjaardagDe echo.
Met de misselijkheid gaat het nu goed en voor de rest ook.

Dus eigenlijk weinig nieuws maar ik hoopte van jullie meer een vooral goed nieuws.

Groetjes

Link naar deze reactie
26/03/2008 @ 22:24
Romy

Hier geen nieuws... toch de ongi doorgekomen en dat terwijl paul dacht dat het deze maand raak was en mijn schoonmoeder ook al zei dat ik er zwanger uit zag. Hihi ik wist wel dat het niet zo was had ook zeker niet het gevoel dat het kon zijn...

Maar verder alles prima hier..baal een beetje van het slechte weer maar dat word als het goed is volgende week weer beter!!

Net wat spannend een echo! een heel mooi verjaardagscadeautje ik wens je alvast heel veel plezier & een fijne verjaardag!!

Sannie hoe is het bij jou??

Romy

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 12:43
Romy

WAAAAAAAAAAAAAUWWWWWWW SANNIE!!!!!
Wat Zie ik nou???????????? Ben je echt zwanger????
GEFELICITEERD meissie eindelijk ik ben zo blij voor je! was al iedere dag de site in de gaten aan het houden omdat je banner overtijd stond dus ik hoopte al op goed nieuws van jou kant.. Echt super gaaf het is je zo gegund!

Romy

Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 16:19
Sannie

Hey meiden

Jaaaaaaaaaaa idd ik ben zwanger..we weten het zelf sinds vrijdag

Liefs

San

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 09:48
Net

OOOOHHHHHHHHHHH Wat goed nieuws zeg San!!!!!
Eindelijk voor jou ook weer een , Nou Romy dan draaien de duimen nu over uren voor jou.

Hier maandag echo gehad en was weer geweldig alles zat erop en eraan en ja hoor we zijn 12 weken en de misselijkheid en moeheid is weg, bizar eigenlijk!

Demi is meegeweest en die vondt het geweldig.

Nou ik ga ff boodschappen doen en daarna demi weer op halen van de psz.
Vannavond naar de musical dirty dancing.

Groetjes

Link naar deze reactie
07/04/2008 @ 12:32
Sannie

Hey meiden

Hier alles nog steeds goed
Nergens last van hihi..soms savonds wat weeig maar daar blijft het ook wel bij..soms last van me borsten..alles voor lief.

as vrijdag 11 april onze eerste echo..die krijgen we zo snel omdat we medisch zijn, erg spannend dus..nog een paar daagjes geduld hihi.

Romy mijn duimen draaien voor jou overuurtjes hoor!!!

Net helemaal te gek..12 weken alweer tering wat gaat dat snel, hoop dat ik ook zo snel ga hoor

Ik ga weer wat doen hier..plicht roept

Liefs

San

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 20:00
Net

hoi hoi,

Ja San het gaat heel snel morgen je echo wens je veel plezier en ik duim voor je dat alles goed is!!!!

Nou Romy voor jou wordt er nu dubbel zoveel geduimd dus we hopen echt dat jij snel de volgende bent.

Voel me weer fit en lekker dus we zitten echt in de goede periode.
Wel ben ik aan het eind van de week moe.
Demi vindt het nu ook steeds leuker.

Wat een weertje he mag zo blijven en dan nog warmer

Groetjes

Link naar deze reactie
15/04/2008 @ 20:28
Net

hoi hoi,

San hoe was je echo??? Alles goed hoop ik!!!!

Romy hoe is het met jou???

Hier alles oke buikje begint flink te groeien nu, ben nog wel moe maar komt doordat Demi niet meer slaapt dus kan ik ook niet ff rusten maar goed we slepen ons erdoor heen.

Groetjes

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 16:19
Sannie

Hey meiden

Romy hoe is het bij jou???

Net 14 weekjes alweer jeetje wat gaat het snel hé Beetje moe, ach dat komt gelukkig door je lieve kleine schatje dus ik denk niet dat je er zoveel probleempjes mee hebt hihi

De echo was goed hoor. Ik was 6 weken en ben 5 december uitgerekend. We hebben een kloppend hartje gezien dus wij zijn reuze blij en we geloven ook wel dat het goed gaat nu

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
16/04/2008 @ 20:53
Net

hoi,

Nou dat wordt dan een mooi sinterklaas kado San
Fijn hoor dat alles goed was!!!

Ja dat moe zijn is voor een goed doel en nemen we voor lief maar is soms erg onhandig of ongezellig ( erg vroeg naar bed of chago)

Ach over 6 weekjes zitten we alweer op de helft

Groetjes

Link naar deze reactie
17/04/2008 @ 21:08
Romy

Hier is alles hartstikke goed hoor!! Zit op het wachtbankje nu dus wel erg spannend nog 4 daagjes.. Deze maand wel goed ons best gedaan dus het kan maar zo... Ook wel wat symptoomjes dus wie weet

Wat fijn om te horen dat het zo goed met jullie gaat & de tijd gaat inderdaad snel!

Sannie het zal wel geweldig zijn geweest om het hartje nu goed te zien kloppen! Ik ben echt zo super blij voor je!!

Nou ik ga maar weer even verder stoeien met de belastingdienst ik kom snel terug om wat uitgebreider te reageren!!

Romy

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 10:15
Sannie

Hey meiden

Romy en en en en en en en??? Ik heb vreselijk geduimd voor je lieverd.

Net ja nog 6 weekejes en dan op de helft..ik wou dat ik al zover was..krijg je al een buikje??

Hier alles goed, beetje missleijk soms, maar gelukkig nog niet hoeven overgeven, zo erg is het niet, wel erg moe. Ik stort al rond half 10 savonds in terwijl ik normaal altijd pas rond 12 uur half 1 naar bed ging.. Ik plas sinds vrijdag ook voor moeders voor moeders..een erg goede actoe vind ik zelf, maar ook puur omdat ik er vreselijk veel aan gehad heb zelf

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 18:12
Romy

Hoi hoi,

Hier nog geen nieuws te melden heb vanmorgen wel een testje gedaan maar niks te zien had eigenlijk stiekem wel gedacht dat het raak zou zijn dus dat viel behoorlijk tegen.
Maar van de andere kant is mijn ongi er ook nog niet... Ik heb mijn eisprong zeker gevoeld en normaal word ik precies 15 dagen erna ongi.
dus er zit niks anders op dan nog een paar daagjes af te wachten!

Sannie fijn dat je je zo goed voelt & dat je niet over hoeft te geven want dat lijkt me echt niks. Mijn schoonzusje heeft de eerste paar maanden alleen maar over gegeven dat was niet normaal! Gelukkig heb ik dat zelf nooit gehad.

Net hoe is het bij jou?? Vast en zeker van het lekkere weertje aan het genieten? Echt heerlijk dat de kindjes nou weer lekker buiten kunnen spelen zeg dat werd eens tijd....

Ik ga er zo eens een paar in bad zetten, ik hou jullie op de hoogte!!

Romy

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 08:41
Romy

even een update...nog geen ongi hier ben nu officieel overtijd!
krijg normaal altijd precies 15 dagen na mijn eisprong mijn menstruatie maakt niet uit hoe lang mijn cylcus is. Tot nu toe dus niet maar ben ook wel een beetje bang dat dat komt omdat ik er nu zoveel mee bezig ben. we wachten wel af of ie nog wegblijft of niet ik wacht in ieder geval tot einde van de week met een nieuwe test.

liefs Romy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >