[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/04/2008 @ 22:02 Angie | Hey, Bij mij is het een iets andere ergernis: wij weten nu al sinds de 21 weken echo dat we terug een jongetje verwachten. Persoonlijk had ik dit wel verwacht aangezien ik precies mijn eerste zwangerschap herbeleef zowel qua dracht als kwaaltjes als beweging van de kleine enz... Wij hebben er ook nooit een geheim van gemaakt en dus wist iedereen meteen dat het terug een jongen was. Krijg ik nu al een hele tijd van 2 vrouwen wekelijks de opmerking dat het toch wel een meisje wordt hoor want ik draag toch zo rond! Nu, ten eerste is rond of naar voren dragen nog steeds geen exacte wetenschap voor de bepaling van het geslacht van je toekomstige kindje en ten tweede, ik denk niet dat er op de wereld veel vrouwen rondlopen die meer naar voor dragen dan ik! Ik kan er dus niet bij dat die vrouwen zo blind kunnen zijn. Als je me van voor of van achteren ziet merk je dus absoluut niet dat ik zwanger ben, je ziet het enkel als ik in profiel sta. Mijn buik komt letterlijk uit op een punt en mijn taille is totaal niet veranderd. Ik ben nu 34 weken zwanger en je ziet nog steeds mijn schuine buikspieren. De laatste keer dat ze vroegen of ik wel zeker was dat de gyn had gezegd dat het een jongen werd want dat ik dan toch naar voor zou moeten dragen heb ik geantwoord: maar ik draag nu toch overduidelijk naar voren? Als je voor me staat zie je zelfs niet dat ik zwanger ben! En toen keken ze zo heel sceptisch en zeiden: tja bij naar voor dragen had ik me toch iets anders voorgesteld (zij hebben zelf meisjes) Sorry dat het zo'n lange uitleg is geworden maar je kan je gewoon niet voorstellen hoe erg ik me hier aan erger. Ikzelf ben echt trots op mijn buik omdat ik van mezelf vind dat ik echt mooi zwanger ben door zo precies een basketbal voor me te hebben maar dan kraken zij het echt af door te doen blijken dat het helemaal zo niet is. Ik voel me dan ook wat vernederd want als je ze hoort is het echt of ik ben ik weet niet hoeveel verdikt terwijl ik tot nu toe nog maar een goeie 3 kilo ben bijgekomen. Ik weet dat ik me niet zou mogen aantrekken wat die 2 er van vinden maar elke keer voel ik me zo teleurgesteld. Nogmaals sorry voor het lange verhaal maar het lucht me toch wel op. Groetjes |
| 20/04/2008 @ 23:45 Angie | Hey Wanda, bij mij is dat ook meestal de reactie: och hoe jammer, je hebt al een jongen. Had het nu toch maar een meisje geweest. En dan zeg ik die mensen dat ik juist blij ben want dat ik heel graag nog een jongen wou maar dan kijken ze me zo ongelovig aan. Of dan spreken ze me moed in dat de volgende dan wel een meisje zal zijn. Moet ik dan per se een kindje van elk geslacht hebben? Ik ben al heel gelukkig als mijn kindjes gezond zijn want dat is het belangrijkste, toch? |
[Reageer]

domme opmerkingen!

komt goed bij, dus stop met zagen denk ik dan... Maarja, t'is zo moeilijk om dat dan ook letterlijk te zeggen hé 

"
. En dan komt de onvermijdelijke vraag, "had je niet liever een meisje gehad ?" Zucht ...