< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Oktober 2008-Club » 2de kindje in oktober 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Oktober 2008-Club
2de kindje in oktober 2008
08/04/2008 @ 14:08
Vannie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik zag nog geen lijstje, lijkt me leuk er 1 te maken, ik begin wel. Vullen julli hem aan ?

Vannie 28, NL, uitgerekend 4 oktober 2008, 2e kindje, VK 21/4

Link naar deze reactie
08/04/2008 @ 17:51
lucia

Online Status Stuur bericht
Ben altijd een beetje bang voor lijstjes, ben dan vaak de oudste.....

Vannie 28, NL, uitgerekend 4 oktober 2008, 2e kindje, VK 21/4
Lucia 34, NL, uitgerekend 18 oktober 2008, 2e kindje, VK 8/4

Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 14:02
Miekje

Linnie, het is idd wel heel vermoeiend zeg. zondagavond was het dus tegen 2100 uur dat ze sliep, maandag overdag helemaal niet geslapen. Maandagavond jouw techniek toegepast en toen lag ze binnen 10 minuten stil op bed. Dinsdag avond ging redelijk, kostte mijn man een half uur. Maar nu overdag, al weer een half uur bezig, ze wil maar spelen en roept al als ik weg loop "mama, kom maar"
Maar we vechten door!!!! Ik moet mezelf wel steeds voor ogen houden dat het voor haar eigen veiligheid was, want anders zou ik haar zo weer in haar spijlenbedje knikkeren!!

vannie, we hebben nog geen lijstje geloof ik. Leuk om mee te beginnen

Lucia hoe was het bij de vk?? En leuk hoor, dreumeszwemmen. Heb ik ook gedaan vanaf dat karlijn 3 maanden was, maar ze heeft zoveel oorontsteking dat we eraf gestapt zijn.

Ik heb het lijstje aangevuld maar het 2de kindje weggelaten. Dit is een forum voor mensen met een tweede kindje!! Dus dat weten we al van elkaar haha

Vannie 28, NL, uitgerekend 4 oktober 2008, VK 21/4
Lucia 34, NL, uitgerekend 18 oktober 2008, VK 8/4
Annemiek 28, NL, uitgerekend 21 oktober 2008, Gyn 18/5

Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 17:13
nyfe

Online Status Bekijk profiel
Hallo dames,

Kom me weer even melden.
Fijn Miekje dat je er weer bent.

Hier ging het even iets minder 2 nachten gelden 6 keer eruit geweest om boven de toiletpot gehangen, de volgende dag ziek zwak en misselijk.
Vandaag kleine beetjes kunnen eten maar nog wel erg moe.
Waarschijnlijk een klein beetje van een virusje te pakken gehad.

Het weekendje weg was heerlijk overigens. Eind deze maand gaan we naar Texel met vrienden. Weer lekker genieten en Anna lammetjes aaien.

Snap dat je angst hebt voor het lijstje Lucia, maar je bent zo jong als je je voelt hoor!
Zal mijzelf ook even toevoegen

Nynke 29, NL, uitgerekend 29 oktober 2008, VK 16/4

[Laatst gewijzigd door nyfe - 09/04/2008 @ 19:10] - Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 12:47
Veerle

ik ben dus de oudste van de bende hé

Veerle 35, BE, uitgerekend 7 oktober 2008, Gyn 22/4

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 15:20
Vannie

Zie je nou Lucia, je bent helemaal de oudste niet. Hey kom op he, oud ben je pas als je 100 wordt !

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 21:07
Miekje

Hehe joh wat zegt leeftijd nou, over een paar jaar ben ik net zo oud als jij!!!!

Heerlijk dat je weekendje weg je bevallen is Nynke!!!!! Balen dat je ziek was joh. Misselijk en overgeven, bleh!!!

Hier gaat het goed, ben echt energieker, nog niet van voor de zwangerschap maar het beterd in elk geval!!! ben ik blij mee. Ik ben echt wel dik aan het worden, zal eens een foto maken, dikker dan op 16 weken bij Karlijn denk ik!!!

Joepie, al weer over de 12 weken grens... heerlijk.

miekje

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 08:11
lucia

Dank je wel Veerle, ik durfde er al helemaaaaaal niet bij te vermelden dat ik over 2 weken ook bij de club van 35 hoor...

Hier ook een stuk beter dan rond de 8-9 weken, ik voel de energie weer toestromen en heb weer een gezonde eetlust. Het enige dat de vermoeidheid wat in stand houdt is mijn zoontje, die al een week lang 's nachts korte wakkere periodes heeft. Ofwel jengelt hij een beetje in zijn slaap, ofwel horen we hem echt een paar minuten tot een uur (!) kletsen.... ik hoef er niet vaak uit, maar wakker wordt je wel.... Waarschijnlijk zijn hoektandjes, want de ruimtes lijken erg wit te worden.

Bij de vk was het goed, hartje gehoord, al was het moeilijk te traceren. Het is een echt zwemmertje, want dan had ze hem net, zoef, was ie weer weg! Wel was ik pissig, omdat wij rond de 20wk op vakantie gaan en zij er net voor. Zij doet de 20wk echo ook op deze praktijk, maar slechts 1dg in de week. Het kwam er op neer, dat ik dan met 21wk4dg een echo kreeg en toen ging ze serieus minimaal 10 minuten ach-en-wee over als het niet goed is, de onderzoeken en gesprekken etcetc. Kortom, ik kreeg er alleen maar een erg negatief gevoel over, dus denk dat we deze echo gewoon ergens anders gaan doen. Bah, ik weet heus wel dat het een medische echo is, maar daar mag je toch in beginsel van uit gaan dat het goed is??????

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 13:58
Vannie

Fijn dat we ons weer wat beter voelen zeg. Ja we hebben de eerste 3 maanden nu gehad en het is tijd om te genieten wat mij betreft.
Ik ben wel steeds 's avonds heel moe. Dus overdag energie voor 10 en 's avonds doodop. Herkend iemand dit ?

Miekje, vorige keer groeide ik ook snel, ik dacht dit keer nog sneller. Vind mezelf nu ook al best dik. Maar toen ik de foto's ging vergelijken waren ze bijna hetzelfde. Ik zal dit weekend weer eens een foto maken.

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 18:27
nyfe

Woensdag is de grote dag.
Dan mag ik de mijlpaal van 12 weken wegstrepen op mijn lijstje. En hopelijk krijgen we dan voor het eerst het hartje te horen.

We hebben het druk dit weekend dus zal niet veel posten maar breng woensdag uitgebreid verslag uit.

Link naar deze reactie
17/04/2008 @ 19:35
nyfe

Hallo dames,

Ben inmiddels de 12 weken grens gepasseerd en we hebben vandaag weer een echo gehad omdat het hartje gister niet te horen was.
Het is nu al een heel actief kindje en alles gaat heel erg goed volgens de echoscopiste.
De kleine heeft zelfs even naar ons gezwaaid.

Hoe gaat het verder bij jullie?

dikke Nynke

Link naar deze reactie
18/04/2008 @ 09:24
Elsje

Online Status
Elsje 25, NL, uitgerekend 19 oktober 2008, VK 23/4

Zo laat mij dan maar de jongste zijn Hier alles prima, deze zwangerschap erg weinig last van kwaaltjes, op de kortademigheid na dan. Daar wordt ik wel eens goed zat van

Link naar deze reactie
18/04/2008 @ 12:12
Veerle

Hey ladies,

Het is hier precies een beetje stilletjes! Hoe gaat het met jullie ?

Lucia, fijn dat je een leuke echo hebt gehad ! Dat is genieten hé

Hier gaat het wel, ben sedert een dag of twee terug mega misselijk en kan niet veel binnenhouden, dacht echt dat het kwaadste voorbij was, maar helaas. De bekkeninstabiliteit is status quo, niet beter maar gelukkig ook niet slechter !! Dinsdag terug naar de gyn, maar géén echo deze keer .

Laat jullie horen he

Knuffel

Link naar deze reactie
18/04/2008 @ 14:56
Vannie

Nyfe, wat fijn dat je zo'n goede echo had. En ook nog een zwaaiend kindje, beter kan niet he

Veerle, zo dat is echt balen zeg !

Hier verder alles goed. Voel me harstikke energiek weer en dat komt goed uit want ik heb het erg druk momenteel.
Maandag weer naar de VK.

Link naar deze reactie
18/04/2008 @ 19:21
nyfe

Hallo dames,

Leeftijd zegt niks hoor Elsje.

Kan me voorstellen dat je daar niet happy van wordt Veerle.

Verder gaat hier alles goed behalve dat ik al een 2 weken verkouden ben en veel pukkeltjes, die pijnlijk zijn, heb rond mijn haargrens.
Maar verwen mezelf nu weekelijks met een maskertje en dat voelt heerlijk.

Hoe is het met de rest?

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 16:57
Vannie

Ja hoor, hier ook verkouden, maar het trek alweer een beetje weg. Je hoort niks anders geloof ik. Iedereen ziek en/of verkouden. Maar gelukkig is het buiten nu hartstikke lekker weer, dus het gaat goedkomen haha.

Vanmorgen weer naar de VK geweest. Alles oke, hartje weer gehoort en bloeddruk prima. Nou, we gaan zo door hihi

Morgen is trouwens alweer mijn laatste dag voor Moeders voor Moeders. Wat zijn die 10 weken snel gegaan zeg !

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 19:16
nyfe

Super Vannie, fijn dat het dan allemaal goed is he. Kun je weer extra genieten.

Heb vandaag zelfs al zonder jas buiten gelopen het is echt heerlijk weer! Van mij mag het wel zo blijven.

Link naar deze reactie
22/04/2008 @ 22:27
lucia

Hoi allemaal,

Wat een zalig weer, he? Ook ik ben vandaag voor het eerst zonder jas naar buiten geweest. Lars heeft de afgelopen dagen voor het eerst echt buiten gespeeld en da's wel wennen, hoor. Met zijn vingertje tussen de tegels, zand/onkruid etc. weg pulken.... Hij zegt wel telkens "bah" maar je raadt het al, het verdwijnt toch voor je het weet in zijn mond. Zalig om te zien hoe hij alles nieuw ontdekt, maar je kunt gewoon niet even de Ouders van Nu ofzo lezen.

Hier heel druk: we hebben net een nieuw huis gekocht en 2 huishoudens nu dus, ik ben voor mijzelf begonnen, 2 dagen in de week, ben morgen jarig en voor de rest een 14-maandertje om je heen waardoor en niet enorm veel uit je handen komt...

Nynke, wow, nog een echo, altijd fijn om je kleintje nog eens te zien, he? En dan nog zwaaien ook! Pijnlijke pukkeltjes bij de haargrens, nooit van gehoord eigenlijk. Kan je er iets tegen doen?

Veerle, voel je je al weer wat beter, minder misselijk? Tjee, zeg, wat lijkt me de bekkenproblemen een drama. Wat betekent dit nu, mag je nog heel weinig? Waar heb je met name last van en wat is het moeilijkst nu zelf te doen?

Vannie, fijn dat alles goed was bij de vk. Dus jij bent al bijna van de litermaten af! Ik vind het doel erg goed, maar moet eerlijk zeggen dat ik die groene bussen (met geur) en dat liter-maat-plassen (vooral 's nachts) niet zal gaan missen....

Ik voel me prima, weinig klachten meer, behalve dat ik erg voorzichtig met mijn rug moet doen en af en toe na 20.30 er geen energie meer in mijn lijf zit. Oh ja, en groeien doe ik ook. Ben al 3 kilo aangekomen en als ik mijn buik een beetje uitzet.....

Ik heb nog even de nieuwe datum bij de vk aangepast, doen jullie dat ook?

Lucia 34, NL, uitgerekend 18 oktober 2008, VK 14/5

Link naar deze reactie
23/04/2008 @ 16:09
Vannie

lucia, haha ja zolang die kleintjes erbij lopen heb je echt geen seconde voor jezelf he ?

By the way : Happy Birthday !!!

Ik zal het lijstje ook weer even aanpassen, mijn aankomende afspraak is de 20 weken echo. Ben heel erg benieuwd. Is het een jongen of een meid ? We willen het graag weer weten en ik heb niet echt een voorgevoel dit keer. Iets zegt me een meisje, maar vorige keer dacht ik met 3 maanden al heel sterk een jongen en dat was juist. Ik heb geen voorkeur ofzo hoor, een meid is leuk, een broertje voor Kevin is net zo leuk. Hoe hebben jullie dat ?

Elsje, hoe was het bij de VK ?

Vannie 28, NL, uitgerekend 4 oktober 2008, echo 14/5

[Laatst gewijzigd door Vannie - 23/04/2008 @ 16:10] - Link naar deze reactie
24/04/2008 @ 13:50
sylvia

Ik heb mezelf er ook even tussen gezet, ben er ook één van oktober.
Ben vreselijk misselijk geweest, begint nu een beetje af te zwakken. Heb 1,5 maand niet kunnen werken, ben zo blij dat ik nu weer een paar uur kan beginnen. Ik heb het gevoel dat het echte genieten nu pas komt! Ik kan dan ook niet wachten tot ik iets voel, Yerodin voelde ik al bij 14,5 week.. En jullie?

Sylvia

Vannie 28, NL, uitgerekend 4 oktober 2008, echo 14/5
Sylvia 28, NL, uitgerekend 26 oktober 2008, VK 22/5

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >