Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/03/2008 @ 17:26 ellenvt ![]() | Hallo Evy, ik zal er jammer genoeg niet bij zijn. We gaan woensdag en donderdag naar Maasmechelen. Groeten |
| 24/03/2008 @ 19:46 Wizzytje ![]() | ik ga er waarschijnlijk ook niet zijn. Ik ga naar Plopsaland met mijn schoonzus en haar kindje. |
| 26/03/2008 @ 08:05 eefje ![]() | Ok geen probleem. Amuseer jullie op je dagje uit met de kleintjes! |
| 14/04/2008 @ 10:43 Keppie | Hey dames, Sorry voor het lange wachten. Het is al een heel tijdje geleden ondertussen. Maar we stellen het super! Ons meisje heeft sinds 3weken al haar eerste tandjes, en de fruitpap verdwijnt in een mum van tijd in haar buikje. Het is een engeltje! Nu zaterdag is het haar doop, en moet nog immens veel voorbereiden. Dat wordt dus een stressy week. Maar ik overleef het wel ![]() Hopelijk kunnen we binnenkort nog eens afspreken. Ik zie er al naar uit om die prutskes terug te zien. Anders alles goed met jullie? Vele groetjes, Mieke & Alaïs xxx |
| 27/04/2008 @ 13:57 ellenvt ![]() | Hallo Wizzytje, gelukkige verjaardag! Hier heeft Samme al acht tandjes. Hij kruipt goed rond en kan nergens af blijven... Anders alles goed met jullie? Vele groetjes |
| 28/04/2008 @ 13:00 Keppie | Hey Wizzy'tje, ook van ons een gelukkige verjaardag! Je hebt het wel goed getroffen met het weer hé. Verliep alles goed? En anders met iedereen alles ok? Groetjes Mieke & Alaïs x |
| 14/05/2008 @ 14:20 eefje ![]() | hey Ann, proficiat met Maité haar eerste verjaardag!! ![]() |
| 14/05/2008 @ 15:14 ellenvt ![]() | Hallo An Ook van ons een dikke proficiat aan Maité met haar eerste verjaardag! Vele groetjes... |
| 15/05/2008 @ 10:10 Wizzytje ![]() | gelukkige verjaardag Maité!! |
| 15/05/2008 @ 12:51 An ![]() | Ja, dank u wel! Ze heeft een hele leuke dag gehad! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Zwanger omgeving Brugge?