[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
27/03/2008 @ 12:41![]() | dank je deesje, het is duidelijk overgekomen :-) xxx |
| 28/03/2008 @ 12:05 petra ![]() | Bah dumpen die vent ! |
| 28/03/2008 @ 12:08 barbara | knap hoor! zou ik ook hebben gedaan gewoon uitstappen! mijn vriend reed en x te hard! toen wilde ik ook al uitstappen, ben daar echt streng in hoor, helemaal met kinderen achterin! |
| 10/04/2008 @ 10:02 sabje | ik heb nu de dingen van jou allemaal vluchtig gelezen, en als je ook maar iets om je kind geeft ga je vandaag nog je spullen pakken en zorg je dat het veilig is en niet meer in een auto komt met een dronken papa |
| 10/04/2008 @ 16:55 Ketke | je andere verhalen heb ik niet gelezen maar dit kan alvast echt niet,je hebt er heel goed aan gedaan om niet mee te rijden. Natuurlijk is de vraag waarom hij drinkt, heeft hij problemen ofzo? Het zou het niet goedkeuren natuurlijk maar wie weet is er iets? Verder zou ik hem voor de keuze stellen van stoppen met drinken of er een punt achter de relatie zetten. Als ik me niet vergis kun je zo een cursus over slachtoffers in het volgen, hem hier is naar sturen is ni slecht denk ik. |
| 10/04/2008 @ 17:22 Lisette | Meteen dumpen!! Goh,wat een verantwoordelijkheidsgevoel heeft die man zeg!!Dronken achter het stuur,met je zoontje erbij !!Veel sterkte meid!! Groetjes |
19/04/2008 @ 10:09![]() | Dikke ***!!!! Je moest er al lang van weg zijn! Dat je er nog zolang bij blijft??!! Ocharme je kindje. Dat ventje verdient een gelukkig leven!!! Hij is het NIET waard!! |
| 02/05/2008 @ 16:28 mupke ![]() | Dit is niet normaal!!!! Wil iegenlijk heel je verhaal lezen maar kan het niet vinden Groetjes |
20/06/2008 @ 17:07![]() | Om eerlijk te zijn, ik vind het maar gek hoe de dingen daar lopen... Als je het meent dan wens ik je heel veel sterkte verder hoor. |
| 28/07/2008 @ 19:58 kk | seg dorien, je woont dus nu niet meer samen met je man, of heb ik dat verkeert voor? Maar heeft hij de kleine dan soms in het weekend? Want in principe heeft hij daar recht op. zo ja, zorg er dan voor dat dat niet meer voorkomt he, want hij zal op dat vlak niet veranderen. dus als hij eens in een weekend, of eens een dagje, bij de papa is en hij drinkt terug, dan kan jij je zoontje niet beschermen he. Ik wil je nu geen schrik aanjagen hoor. Je hebt er in ieder geval goed aan gedaan om te breken en eens aan jezelf en je zoontje te denken, want uiteindelijk, hoe graag je je man wel ziet, je kinderen komen toch op de 1ste plaats he. groetjes |
[Reageer]

papa dronken achter het stuur met kleine erbij...?

wat een papa is dat ik denk dat je er heel erg goed aan doet om gewoon is echt de knoop door te hakken tussen jou en hem
wat een eikel is dat
!
!!