< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » November 2008, we gaan ervoor!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
November 2008, we gaan ervoor!
10/04/2008 @ 18:52
Lieve

Online Status Stuur bericht
@lies; heb je al wat meer nieuws??????

@helena: suc6 met klussen deze dagen!!!!

@feline: op de december club 2008 zijn we ook aan het kletsen met meerdere meiden die in december moeten bevallen, doe je ook mee. En hoe voel je je verder....

Ik ben nu met vlagen misselijk en nog steeds pijnlijke borsten en totaal geen smaak in mijn mond...al het eten smaakt anders...Ik moet nog 2 weken wachten en dan krijg ik eindelijk mn 1e echo!!!!!

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 22:12
Feline

Online Status
Dag Lieve,
Ik heb gisteren een bloedtest laten nemen en op basis daarvan de lengte van m'n cyclus aangepast, was al iets verder. Ben nu van 15 naar 10 december, maar ja misschien verandert het nog eens na de eerste controle op de echo.
Ik ben wel moe en in vlagen misselijk, vooral nog wat rommelingen in de buik. Ik heb gisteren alleszins al het heuglijke nieuws aan m'n moeder verteld, stel dat er nu nog iets misloopt vertel ik haar dat ook. Ze was heel verrast, dacht niet dat we nu nog voor een derde zouden gaan.
Ik kom es kijken naar de december club!

Lies, heb je al nieuws? We duimen voor je!

Helena, hup hup! Beste beentje voor!
groetjes

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 16:33
liezemies

Online Status
Hey,

Ik ben zo hard aan't hopen dat ik vlug met die december-club mag meedoen!

Hier nog steeds geen duiveltjes te zien. Heb dan toch maar weer een zwangerschapstest in huis gehaald.

Vandaag zijn we dag 35. Toen ik op dag 32 gestest heb, was er niets te zien. We hebben ons voorgehouden als er op zondagochtend nog geen duiveltjes te zien valt, ik opnieuw zal testen.

Ik voel me niet anders dan anders, dus ik twijfel of ik effectief zwanger zou kunnen zijn (zonder iets te voelen), maar toch HOOOOP ik het zo! Mijn man komt iedere dag al hopend thuis, of hij stuurt me een smsje overdag om te vragen of de duiveltjes er al zijn. Schattig..

Zwangere dames, hou jullie goed, hopelijk gaat de misselijkheid snel over.

Helena: veel succes meid!

Groetjes
Lies

Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 12:13
liezemies

Online Status
Hey iedereen,

Ik kan het niet geloven!!
Wat denken jullie?

Deze ochtend heb ik een test gedaan. Er kwam er kwam een streepje op, maar ipv verticaal, horizontaal. Dus ik dacht: oh neen, weer niet. Zo'n streep = zonder belang.

Ben maar terug in bed gekropen, dicht bij mijn ventje.
Maar nu 3u later, toen we wakker werden, keek ik er opnieuw naar.
Deze keer was die horizontale streep weg, en stond er een licht streepje verticaal. Je moet geen rare toeren doen om het te kunnen zien. Gewoon een licht streepje.

Is deze uitslag nog relevant?

Sinds dit weekend heb ik wel zo'n vlagen van misselijkheid.
Mijn man en ik zijn super enthousiast. Dus ik hoop maar dat de test gelijk heeft.

Geniet van deze prachtige zonnige zondag!

Groetjes
Lies

Link naar deze reactie
13/04/2008 @ 16:50
Lieve

@ Lies: Duzzzz je bent zwanger??????? Gefeliciteerd meid. Of je zou morgen de test opnieuw moeten doen???

Maar ik hoop het zo voor je!!!

XX
Link naar deze reactie
18/04/2008 @ 12:12
helena28

Hallo allemaal,

@liezemies, Wat lees ik nu? Zwanger, gefeliciteerd! Super goed joh!
Geniet ervan, en hopelijk krijg je niet teveel last van kwaaltjes.

Ik vrees dat het voor mij deze maand weer niks gaat worden. Manlief was erg ziek en om nou te klussen op de vruchtbaarste dag met een snotterhoofd en koorts...... dat zagen we allebij niet echt zitten. Maar we zien het wel over 1,5 week. En anders is 2009 ook een bijzonder mooi jaar voor een baby

Hoe gaat het verder met al jullie dames????
Niet teveel last van kwaaltjes hoop ik?

Groetjes,

Helena

Link naar deze reactie
19/04/2008 @ 11:59
Lieve

@ Helena....dat hoeft niks te zeggen he....want ik was toen ook ziek en mn mannetje ook. We hadden niet geklusd op mn vruchtbare dag, maar daar om heen......en ik ben toch zwanger geraakt! Duzzzz geef de hoop niet op!

Met mij gaat het veder goed......ben niet misselijk, alleen ontzettend moe....mag as dinsdag voor mn 1e echo gaan...Spannend allemaal.

En hoe is het met de andere dames???
@ hope en sara m hoe is het met jullie??? Hebben jullie al een echo gehad???

[Laatst gewijzigd door Lieve - 19/04/2008 @ 12:02] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]