Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
19/04/2008 @ 11:28 ![]() | vanmorgen zijn de gekomen ![]() gepaard met heel veel buikpijn veel meer dan anders........ weet in ieder geval wel weer waar ik aan toe ben! liefs helga |
19/04/2008 @ 20:17 ![]() | ja klopt ik kijk t nog een maandje aan, en dan kan ik altijd nog een ovulatietestje gaan doen hoe gaat t met jou? |
| 26/04/2008 @ 11:08 ENGELMAMA ![]() | hallo helga hoe gaat het daar,?? aan het genieten van het weertje??? prettig weekend |
| 05/05/2008 @ 10:59 mama van Lars | Ik duim voor alle mama's die terug zwanger willen worden. Ik droom er ook van maar hou het nog even bij een droom ,11 mei is Lars 3 maanden overleden en na die dag zullen we wel verder zien. Er zijn nog van die dagen dat het minder gaat en dat ik denk dat ik er nog niet aan toe ben . Mijn neef zijn vrouw heeft vandaag laten weten dat ze gisteren is bevallen en ik ben beginnen huilen spontaan , maar ik was zo blij dat het een dochtertje was en geen zoontje . Dat zal ik toch moeten af leren dat andere mensen ook nog jongetjes zullen krijgen en dat ik daar zo niet mag tegen op kijken . |
| 07/05/2008 @ 11:17 mik ![]() | Hallo alemaal, Ik kwam even langs op deze forums omdat ik 3 kaartjes heb voor DEREK OGILVIE (die baby fluisteraar van tv) Er zullen vast ouders zijn die graag naar deze man toe gaan op 7 juni, in a`dam. (37,50 p.st) Mocht er iemand interesse hebben dan mag je me mailen op kaatje-27@hotmail.com. (ik kijk de fotums niet na vandaar dus zie hier geen reacties staan) Knuf van Kim |
| 04/07/2008 @ 21:31 | Dag dames, mag ik hier binnenvallen? Het is ondertussen al 3 jaar geleden dat ik na 28 weken zwangerschap mijn kindje moest verliezen. Het was mijn derde kindje. Ik had gezworen om nooit meer zwanger te worden vermits ik toch nog 2 gezonde dochters heb. Komt er ook nog eens bij dat ik verleden jaar een klein herseninfarct hebt gekregen. Ik was toen nog geen 29 jaar!Allemaal redenen dus om er niet meer aan te beginnen maar toch zou ik het wel willen, hart versus verstand dus... Het valt me ook op dat ik het niet helemaal verwerkt heb vermits alles weer sterk naar boven komt als ik sommige herkenbare verhalen van jullie lees. Ik ben niet depressief en ik heb mijn leven zeker weer op rails gekregen zal ik maar zeggen en het is waar dat verdriet slijt maar het gemis verdwijnt niet. Lieve groeten |
| 08/07/2008 @ 00:00 | Opnieuw zwanger Hallo, Ik ben opnieuw zwanger na een vroeggeboorte van een tweeling op 27w5d. Mijn dochtertje Zoë is nu een gezonde baby van 11 maand. Van mijn dochtertje Chloë heb ik na 7 mooie weken moeten afscheid nemen. Ik ben nu 14 weken zwanger en de paniek begint me te overvallen dat het verkeerd gaat lopen. Ik ben gister zelfs naar het spoed geweest omdat ik al 3 dagen vreselijke hoofdpijn, koorst en spierpijn had. Volgens mijn boek wees dit op griep of listeriose. Morgen heb ik mijn uitslag. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Na verlies kindje, weer zwanger en vind het zo zwaar....

gekomen 

afwachten