[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/03/2008 @ 09:54 | Hallo iedereenn Ik zit met een probleem, me vriend is zwaar agressief geeft mij overal de schuld van,ik wil de relatie verbreken Alleen ben momenteel 6 weken zwanger hij wil het graag houden als ik het laat weghalen vermoord hij mij...zegt tie om mij bang te maken. Zelf zo ik het kindje best wel willen laten komen, maar woon bij hem in en als ik dus besluit om bij hem weg te gaan sta ik dus op straat met een kindje in me buik. Ik weet het echt niet meer... Groetjes Mama elly |
04/03/2008 @ 14:59![]() | hallo leentje caw? kan je mij daar iets meer over vertellen? dank je groetjes |
| 04/03/2008 @ 15:22 leentje ![]() | hé dorientje, ik heb alvast de website voor u http://www.caw.be/Watis.../tabid/116/Default.aspx Het CAW staat open voor mensen met vragen en problemen. Contact opnemen is zeer eenvoudig, want het CAW heeft een lage drempel, het is vlot bereikbaar, er zijn geen wachtlijsten en de eerste hulp is gratis.ik ben er in begin ook geweest en het heeft geholpen. wij woonden op een studio en waren zodanig op elkaar uitgekeken dat onze relatie op punt stond om het te verbreken. ze voeren een gesprek met je en je partner en geven je tips. is echt een goede hulp geweest we zijn nog bij elkaar hé en praten nu meer en opelijk wat we vroeger niet deden ![]() |
| 05/03/2008 @ 11:59 mama_ellepel | Hallo Me vriend heb zware adhd en zit in gedragstherapie,heb werkelijk alles al geprobeert een karakter kan je helaas niet verranderen. Het kindje zo ik graag willen alleen bij me ouders kan ik niet terecht die willen dat ik abortus laat doen.. Dus als ik besluit om weg te gaan sta ik op straat sta met me rug tegen de muur. Groetjes mama elly |
06/03/2008 @ 18:03![]() | Hallo Dorientje Tnks voor je reactie, mijn msn is ellytjuhh@live.nl. Wil je me toevoegen dan praten we daar verder. groetjes |
07/03/2008 @ 03:53![]() | hallo mama ellepel, kheb je toegevoegd op msn. spreken elkaar daar gauw. hou je nog sterk. xxx |
| 19/04/2008 @ 20:37 | je zorgen Ik zit ongeveer in dezelfde situatie als jij... mijn partner bleek me al 3 jaar te bedriegen waardoor de bom nu gebarsten is (iedereen wist het blijkbaar behalve ik) Ik zal de woning moeten verlaten want kan ze niet alleen betalen, en heb al een zoontje van 7.... erg moeilijk allemaal maar het kind in mijn buik wegdoen, no way! heel veel sterkte met je beslissing, weet dat je niet de enige bent! |
| 03/06/2008 @ 14:28 yess | snap niet dat jij jezelf zo een pijn doet en kwelt echt waar ga weg bij hem ga voor jou en je kindje ga ergens anders wonen ofsow. en moeilijk?? het wordt pas moeilijk als je blijft ik weet wel heb het zelf meegemaakt dat de meeste agressieven als slachtoffer sterker is geworden niets meer voorstellen vraag desnoods een straatverbod aan en ok ik weet ook dat er gekken tussen zitten maar stel jezelf de vraag is het zo erg?? en zojah vraag je hulp via SOS zwolle is speciaal voor vrouwen met kinderen en is een afgeschermd woongebied waar je je eigen huisje hebt voor jou en je kindje. |
| 03/06/2008 @ 14:31 yess | bovendien bij fiom kan je ook terrecht die kunnen je helpen aan woonruimte!! |
| 12/11/2008 @ 16:18 mama_ellepel | ben er voor gegaan:) Hallo Lees het forum nog eventjes terug, en ben momenteel alweer 30 weken zwanger. Zit nu in een vrouwenopvang en heb nog wel steeds eenr elatie met de vader hij accepteerd nu eindelijk hulp want hij wil ons niet kwijt. Dit had ik toen niet durven hopen wou alleen maar weg bij hem en vluchten voor de situatie wat ook heel begrijpeljik is. Maar ben blij dat alles toch nog is goed gekomen.. Groetjes mama ellepel |
[Reageer]

abortus of er voor gaan ik weet het niet meer