Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/04/2008 @ 20:07 Anke ![]() | SMJD, gaaf dat je je kleine al voelt!!! Dat zou wel heel snel zijn als je al een voetje voelt, ik voel het nog niet!! Maar voel wel dat het super druk is in m'n buik op sommige momenten. Nou, hier een druk weekend gehad, we hebben heel Nederland door getoerd (bij wijze van) dus ik heb het wel gehad. Maar eerst voor de echo, het begon goed... de kleine lag vrij goed met het gezicht in beeld, maar net met een stukje placenta????? voor het gezicht. Handjes erbij, heel lief. Toen de benen bekeken, voeten die lekker druk aan het stampen waren. Alle metingen gedaan, alles prima op schema. En even later weer terug naar het gezicht en toen begon de "ellende" de kleine besloot dat het eigenlijk wel genoeg was geweest en ging met 2 handen voor het gezicht liggen. Eerst nog even laten zien dat de voeten ook nog voor het gezicht konden .En dat bleef zo en toen keerde het ons de rug toe.... Dus de echoscopiste zei, neem deze DVD met film en cd ROM met foto's maar vast mee en dan kom je over een week of 4 gewoon terug, dan is het kindje ook wat voller en dan gaan we gewoon voor niks nog een keer kijken. Wat een geluk!!!! Dus we mogen 2x!! Maar de foto's die we nu hebben zijn wel mooi, zie hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=7TEC34PE Kindje was nu 670 gram en het geboortegewicht werd geschat op 3600 - 3800 gram. We gaan het zien, wij waren allebei grote baby's, haha. En we hadden gordijnen gekocht, in eerste instantie had ik iets heel anders in gedachten. Op dat moment vond ik de gordijnen (ze worden nog gemaakt door m'n moeder) ook erg leuk, maar eenmaal thuis sloeg er echt een gigantische twijfel toe. Dus ik ben bang dat ik toch een miskoop heb gedaan.... .Gelukkig was de stof niet zo heel duur, dus als ik ze echt niet meer wil gaat m'n moeder er dekbed overtrekken van maken, het is gewoon puur katoen. En mijn man was gelukkig ook niet boos, het maakt hem niet zoveel uit, hij laat mij gewoon nog even rondkijken en we zien dan wel wat eruit komt. Voel me zoooo stom. |
| 14/04/2008 @ 11:01 SMDJ ![]() | hey iedereen anke mooie foto's ze ja super dat ik die kleine al voel ![]() jammer van de gordijnen maar kan gebeuren he ![]() |
| 18/04/2008 @ 13:24 Anke ![]() | Snuitje, klopt, volgende week maandag heb ik intake van de kraamzorg en volgende week dinsdag intake van het gastouder bureau. Tuurlijk gaat het daarbinnen nu een keer werken, daar moeten we nu gewoon vanuit gaan. Het heeft daarbinnen toch genoeg waarschuwingen gehad. Lieke, fijn dat alles zo snel geleverd kon worden! Gaaf, dan wordt het steeds echter he. En jullie hebben het even heel druk ineens, maar als dat achter de rug is kun je even rusten. Heel veel suc6 met je rij examen, ik ga heel hard duimen. Zie dat jullie (jij en SMJD) ook slecht slapen. Pff, mijn blaas komt nu echt in de verdrukking, dus om de zoveel tijd moet ik m'n bed uit. Heel vervelend. En ik kan niet meer zo makkelijk draaien en op m'n zij liggen. Maar goed, als dit alles is en dat hoort er gewoon bij! Hier hebben we allebei een lijst gemaakt met de kaarten die we het leukst vonden, nu liggen ze op de grond en kunnen we een keuze gaan maken. Maar dat is nog moeilijker dan ik dacht. Gelukkig helpt de kat ook mee uitzoeken: [img]http://i32.tinypic.com/2uq2hb7.jpg[/img] En we hebben gister een geweldige lamp besteld voor op het kamertje, ik moest meteen heel hard lachen toen ik em zag! Mijn man vond em ook helemaal leuk, niet zo standaard... [img]http://i31.tinypic.com/rw6n4k.jpg[/img] Verder is de kleine weer erg druk de laatste paar dagen, waarschijnlijk weer zo gedraaid dat ik het optimaal zie en voel bewegen! |
| 20/04/2008 @ 21:18 Anke ![]() | Wij hebben hier 2 geschikte kaarten kunnen vinden. Ben benieuwd welke het uiteindelijk gaat worden. Ik vind ze allebei even leuk... |
| 29/04/2008 @ 20:08 SMDJ ![]() | hey iedereen anke super dat alles bijna in orde is he snuitje goed zo nu nog de volgende stap he ![]() hier was de echo super alles oke organen oke en hij zei ook een ![]() |
| 04/05/2008 @ 12:50 SMDJ ![]() | hey iedereen anke wat een verhaal van die lamp he lieke fijn dat je u kleine zo goed voelt bewegen he snuitje hopelijk inderdaad goed nieuws he deze ronde ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er ook gaan voor een 1e kindje?

.
.

Allemaal duimen he! En daarbovenop gaan we volgende donderdag onze eerste les over zwangerschap en bevalling volgen EN gaan we volgende zaterdag de geboortelijst definitief leggen... En als ik daartussen nog wat tijd vind, zou ik willen slapen want ik begin echt vermoeid te raken! T werken en zoveel regelen daarbuiten wordt zwaar!