< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Noodpil toch zwanger?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Noodpil toch zwanger?
20/04/2008 @ 13:33
anoniem

Hallo,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik gebruik normaal geen anticonceptie behalve condooms.Ik heb gemeenschap gehad zonder bescherming en een dag erna heb ik mijn ovulatie gevoeld. De dag erna heb ik de noodpil ingenomen, dus 2 dagen na het gemeenschap en 1 dag na me ovulatie. Ik ben nu ruim een week overtijd en heb al een paar testen gedaan, de eerste was negatief, de 2de had een hele vage streepje en gister weer een negatieve. Ik word er helemaal gek van. Weet iemand of dit te maken heeft met de noodpil dat ik overtijd ben of kan ik toch zwanger zijn?
Stiekem hoop ik dat ik wel zwanger ben. Kan iemand mij helpen?
Link naar deze reactie
20/04/2008 @ 14:58
Anne2

Hallo Annoniem,
Waren alle 3 de testen van hetzelfde merk?
De een is wat gevoeliger dan de ander..

Groetjes Anne2

( en ze zeggen een streep is een streep he )
Link naar deze reactie
20/04/2008 @ 15:10
Ceci

anoniem, ik wil je niet in paniek laten schieten, maar ik zou naar de huisarts gaan voor een bloedtest. Kan je meteen zien of je zwanger bent of niet.

Het kan heel goed hoor, door die noodpil zwanger worden. Bij mij gebeurd. Als ik me goed herinner zorgt die noodpil ervoor dat er geen conceptie plaatsvindt. Maar als ze al heeft plaatsgevonden, doet ze niks. Of zoiets toch. Was een heel heftige periode (niet gepland en zo, en herinner me het theoretische errond niet zo goed meer).

Ik weet wel dat als je er snel genoeg bij bent, je kan kiezen voor een abortus met pilletjes. Dus geen curretage en zo. Minder ingrijpend, minder pijnlijk. Of je kan het houden natuurlijk. Ga maar vlug naar de dokter, dan weet je hoever je staat.
Link naar deze reactie
20/04/2008 @ 17:42

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi
het kan zeker
maar het kan ook zijn dat je menstruatie wat langer uitblijft door die noodpil dat heb ik ook gehad dacht ook zwanger maar nee hoor mn menstruatie kwam een weekje later succes

Link naar deze reactie
20/04/2008 @ 18:00
anoniem

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb voor de 1ste test huismerk van etos gebruikt die neg was, 2de was huismerk kruitvat, bij die zag ik het vage streepje en dan heb ik met predictor getest, neg.

Ik ga morgen naar de ha denk ik. Maar wordt de bloedtest bij de ha zelf gedaan? en wanneer krijg je dan de uitslag?
Als ik zwanger ben is het wel niet gepland, maar nu begin ik het toch stiekem leuk te vinden. Me man zou het ook wel willen. Het is alleen een slechte periode, omdat ik nu niet weet hoe het zit met me werk. Ze zijn daar aan het reorganiseren enzo en ik ben niet zeker of ik mag blijven of niet, maar ja. Ik denk dat alles wel goed komt.

Groetjes en nog bedankt voor de reacties.
Link naar deze reactie
20/04/2008 @ 18:38
Susie

Alleen in Belgie doen ze een bloedtest, in NL zeker niet!

En de predictor is erg ongevoelig. Kruidvat erg gevoelig, dus ik zou 1 dezer dagen nog eens testen met het Kruidvat.

Link naar deze reactie
20/04/2008 @ 18:53

waarschijnlijk ben je dan gewoon zwanger
ik zou morgen nog is testen met kruidvat huismerk vind dat echt goede testen predictor is ook wel goed alleen zoals susie al zei die zijn niet erg gevoelig
succes

Link naar deze reactie
20/04/2008 @ 20:01

ik hoop met je mee anoniempje dat je toch zwanger bent en dat je snel een positief antwoord hebt ivm je werk.

Morgen nog eens testen met kruidvat en dan weet je weer meer!

Hou je ons op de hoogte?

Link naar deze reactie
20/04/2008 @ 22:00
Anne2

Ja ik denk ook dat je zwanger bent!

Kruidvat testen zijn zeer gevoelig !!

Laat ons wat weten..

Groetjes Anne2
Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 15:30
anoniem

Hoi,

Ik heb vanmorgen een kruidvat test gedaan, en ja hoor . Het streepje was dit keer heeeel goed te zien. Ik ben dus zwanger. Ik ben toch heel erg blij om.
Bedankt allemaal voor jullie reactie en steun. Ik denk dat ik me maar onder de aanstaande mama's van december zal begeven. Want volgens de berekeningen op deze site ben ik voor 22 dec uitgerekend. Grappig genoeg wordt me zoonje 23 dec 5 jaar.

Groetjes Deva
Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 15:37

gefeliciteerd
geniet ervan!

Link naar deze reactie
21/04/2008 @ 19:14

Proficiat deva!!!!!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]